۱۳۹۵ شهریور ۱۰, چهارشنبه

نامه سرگشاده جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین در ملایر


منبع : ایران آزاد فردا ، 31 اوت 2016 

لینک 


نامه سرگشاده جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین در ملایر
همبستگی با جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان سال ۶۷
با درود به سربداران قتل‌عام ۶۷ که جوشش خونشان بعد ۲۸ سال اینچنین لرزه به ارکان درون باندهای حکومتی آخوندها تا مجلس ارتجاع انداخته است. جانیانی که از ترس احیا‌ی مجاهدین به خود میلرزند و از «تطهیر مجاهدین» در افکار مردم میترسند. هر روز که می‌گذرد برگی دیگر از جنایات سگهای ولی‌فقیه در حق کشیشان مسیحی و یا بی‌قانونی خود خمینی ملعون رو و افشا می‌شود.
فایل صوتی آقای منتظری به‌روشنی به انتصاب شنیع یک ‘کمیسیون مرگ’ با فتوای خمینی در حدود ۲۵ ژوئیه ۱۹۸۸ اشاره می‌کند که در آن خمینی دستور اعدام سریع و جمعی تمامی زندانیان سیاسی که هنوز از گروه اپوزیسیون، سازمان مجاهدین خلق ایران ، حمایت می‌کنند را صادر کرد.
صدها تن از دژخیمان رژیم در تهران و دهها شهرستان، فتوای خمینی خون‌آشام مبنی بر اعدام زندانیان سیاسی را به اجرا در آورده‌اند. آنها که عمدتاً امروز در دستگاههای اطلاعاتی و سیاسی و قضایی مصدر امور هستند یا در خبرگان و مجلس ارتجاع جاخوش کرده‌اند؛ لذا ارجاع این پرونده قتل‌عام به یک دادگاه بین‌المللی و حقیقت‌یاب ضرورت پیدا می‌کند.
ما جمعی از بازاریان و ورزشکاران ملایر که هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در تایید فراخوان دادخواهی خانم مریم رجوی از کلیه ارگانهای بین‌المللی حقوق‌بشری و در رأس آن اتحادیه اروپا و دولت آمریکا و آقای بان کی‌مون و احمد شهید درخواست داریم که اولاً پرونده حقوق‌بشر ایران را به شورای امنیت سازمان ملل و دادگاه بین‌المللی جنایت جنگی ارجاع بدهند. دوم این‌که هر گونه رابطه اقتصادی یا سیاسی با این رژیم ضدبشری را به لغو اعدام و قطع شکنجه و سرکوب در ایران منوط کنند.
جمعی از بازاریان وورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین خلق در ملایر ۹ شهریورماه ۹۵٫