۱۳۹۵ مرداد ۱۷, یکشنبه

همنوائی آیت الله بی بی سی با زوزه های آخوندی – عارف شیرازی



منبع : ایران آزاد فردا ، 7 اوت 2016 

لینک 


 عارف شیرازی: همنوائی آیت الله بی بی سی با زوزه های آخوندی 
دیدار پرزیدنت محمود عباس رئیس دولت فلسطین با خانم مریم رجوی در پاریس بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی و عربی پیدا کرد.
به نوشته سایت همبستگی این دیدار عصر شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ (۳۰ ژوئیه ۲۰۱۶) انجام گرفت و دو طرف درباره بحرانهای منطقه گفتگو نمودند. ‘‘پرزیدنت محمود عباس بر ضرورت مبارزه با بنیادگرائی و تروریسم در منطقه تأکید کرد و آخرین تحولات در خاورمیانه به ویژه مسائل مربوط به فلسطین و ابتکار فرانسه در این رابطه را به اطلاع خانم رجوی رساند‘‘. خانم رجوی ضمن آرزوی موفقیت برای تحقق آرمان مردم فلسطین و تقدیر از همبستگی مقاومت فلسطین و رهبر آن با مردم و مقاومت ایران تأکید نمود که ‘‘رژیم ولایت فقیه منشاء اصلی تفرقه و بنیادگرائی و تروریسم در تمام منطقه به خصوص عراق، سوریه، لبنان و همچنین فلسطین است‘‘. وی افزود ’‘رژیم آخوندی اکنون در منتهای ضعف بسر میبرد و بیش از همیشه شکننده و آسیب پذیر است. واقعیتی که آنرا در واکنشهای دیوانه وار و هیستریک سردمداران (رژیم) در رابطه با گردهمائی مقاومت ایران میتوان دید.
خانم رجوی تأکید کرد که ’‘این رژیم بیش از هر چیز از همبستگی و اتحاد مردم و مقاومت ایران با کشورها و ملتهای منطقه هراسناک است. لذا کشورهای منطقه و مردم و مقاومت ایران باید با اتحاد عمل منطقه را از شر بنیادگرائی و تروریسم برخاسته از فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران خلاص کنند‘‘.
این همان نکته کلیدی و علت اساسی سوز و گدازها و زوزه های هیستریک آخوندها و حامیان داخلی و بین المللی آنها و از جمله پدر خوانده آنها آیت الله بی بی سی می باشد. بعبارت دیگر فعال شدن اتحاد منطقه ای علیه سیاستهای مداخله جویانه، بنیادگرایانه و تروریستی رژیم در سراسر کشورهای عربی-اسلامی که خانم رجوی بر آن انگشت گذاشت علت بنیادین سوز و گدازهای هیستریک و دیوانه وار آخوندها و کارگزاران آنها می باشد.
بی جهت نیست که از صبح یکشنبه ایادی و نهادهای مختلف رژیم آخوندی سراسیمه به صحنه آمده و ضمن آه و فغان از چشم انداز تیره و تاری که در انتظار آخوندهاست افسار گسیخته هر آنچه از رذالت و شناعت آخوندی پاسداری در چنته داشتند را نثار مجاهدین و سازمان آزادیبخش فلسطینی کردند، از مشاور وزیر خارجه رژیم تا سپاه پاسداران، از نیروی تروریستی قدس تا مشاور خلیفه ارتجاع در سپاه از عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس تا بسیج دانشجوئی و تا سایر رسانه ها و سایتهای وابسته به آخوندها.
-از همه وقیح تر مشاور وزیر خارجه رژیم حسین شیخ الاسلام بود که هر چه به دهانش آمد را بدون مَزمَزه کردن قورت داد و گفت: ‘‘یک خط و جریان فکری به نام (مجاهدین) از اول در مقابل جمهوری اسلامی ایران مواضع خصمانه ای را اتخاذ کرده که این رویکرد تا به امروز نیز وجود دارد‘‘. وی تصریح کرد اینکه یک جناح فلسطینی بگفته او ‘‘سازشکار‘‘ امروز در مقابل خط مقاومت (نام مستعار رژیم آخوندی و عروسکهای منطقه ای آن چون بشار اسد و حسن نصرالله) ایستادگی و با عناصر ‘‘تروریستی‘‘ دیدار می کنند دور از انتطار نیست. وی تأکید کرد که ‘‘محمود عباس با توجه به رویکرد و سابقه ای که از خود نشان داده به خوبی ثابت کرده است که دست نشانده آمریکاست”. (خبرگزاری میزان ۱۰ مرداد ۱۳۹۵)
این موضعگیری بغایت رذیلانه و سخیف واکنش تند سازمان آزادیبخش فلسطین را برانگیخت و ضمن اعلام این مسئله که ‘‘ابو مازن (محمود عباس) مرز سرخ و وجدان مردم فلسطین است‘‘ اظهارات این کارگزار رژیم را ‘‘بازتاب رویکرد خیانت بار و توطئه گرانه حاکم بر سیاست کسانی دانست که نقش ویرانگر و نابود کننده و از هم پاشنده صفوف فلسطین داشته و به تفرقه در امت عربی و اسلامی دامن زده اند‘‘. فتح ضمن یادآوری شناعت خیانتی که او و امثالش مرتکب شده اند به او توصیه کرد تا ابد سکوت کند (خفه شود) و به این ترتیب یک تو دهنی محکم نثار آخوندها نمود.
– یک عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس آخوندی ضمن ‘‘سبک شمردن‘‘ اقدام محمود عباس در ملاقات با… مریم رجوی آنرا محکوم نموده و گفت این گفتگو ها هیچ تأثیری در حل مشکلات فلسطین ندارد. وی که نخواست به روی نامبارکش بیاورد که این دیدار در تقویت همبستگی منطقه ای علیه بنیادگرائی و صدور تروریسم رژیم هم تأثیر دارد یا نه گفت ”هر نوع پشتیبانی از مجاهدین توسط هر نهاد و یا کشوری خلاف قوانین و عرف بین المللی بوده و وزارت خارجه تمام این ملاقاتها را محکوم می کند”. (سایت تابناک ۱۰ مرداد ۹۵)
می بینید که آخوندها که تمامی عرف و قوانین بین المللی را مستمراً زیر پا می گذارند -از حمله به سفارتخانه ها و گروگان گیری تا دخالتهای تروریستی آشکار و پنهان در سراسر منطقه و جهان- چگونه از همبستگی منطقه ای علیه تروریسم صادراتی رژیم و نیز همبستگی بین مقاومت ایران و مقاومت فلسطین به زوزه کشی پرداخته و به عرف و قانون بین المللی متوسل میشوند.
– در نمونه ای دیگر مشاور خلیفه ارتجاع در سپاه پاسداران در ارتباط با این دیدار گفت: ‘‘تحولات تلخی در جهان اسلام در حال رخ دادن است‘‘ یعنی که آخوندها بایستی آماده جمع کردن جُل و پَلاس خویش از سراسر منطقه باشند.
از پرداختن به سایر نمونه ها و زوزه های دردآلود آخوندی صرفنظر کرده و تنها به یک نمونه از امدادهای غیبی دولت فخیمه از آخوندهای انگلیسی تبار که همواره در طول حاکمیت آنها و در تمامی بزنگاهها در کنار آنها به توطئه و دسیسه علیه منافع عالی مردم ایران مشغول بوده است می پردازم.
رژیم آخوندی و آیت الله بی بی سی به خوبی معنی این حرکت سیاسی را میدانند و می فهمند که فعال شدن همبستگی منطقه ای علیه بنیادگرائی و تروریسم صادراتی آخوندها، سر آغاز جارو شدن رژیم از سراسر منطقه می باشد.
آخوندها در پرتو سیاست مماشات و بی عملی بین المللی از یکطرف و با در پیش گرفتن سیاست صبر و انتظار توسط کشورهای منطقه و به امید دَهَنه زدن به آخوندها توسط قدرتهای بزرگ نشستن و دست روی دست گذاشتن آنها (یا همان تغییر رفتار رژیم) از طرف دیگر این فرصت را یافتند که سالها به یکته تازی تروریستی و دخالتهای ویرانگر خود در منطقه ادامه دهند اما حالا زمین را زیر پای خود سست و لرزان می بینند و فریاد و ضرورت سرنگونی رژیم را حتی از دهان ترکی فیصل میشنوند از اینرو آه و فغانشان به آسمان بلند میشود که آی به ‘‘تروریستها‘‘ نزدیک نشوید.
مجاهدین همواره مرز سرخ رژیم با تمامی قدرتها و کشورها بوده و شرط نزدیکی به رژیم، محدود کردن و زیر فشار گذاشتن آنها بوده است ولی حالا شاهد همبستگی کشورهای منطقه و جنبشها با آنها می باشند از اینرو ضمن سر دادن زوزه های درد آلود آخوندی تلاش می کنند این همبستگی را کم ارزش جلوه داده و آنرا ‘‘سمبلیک‘‘ و نمادین معرفی کنند از طرف دیگر وانمود می کنند که گویا مجاهدین بازیچه سیاسی قدرتهای منطقه ای قرار گرفته و در این راستا به لجن پراکنی علیه آنها می پردازند.
در همین بزنگاه حساس تاریخی و سر فصل است که آیت الله بی بی سی به یاری آخوندها شتافته و در یک کُر هماهنگ با آنها در راستای این دو هدف گام بر میدارد. از اینرو این حرامزاده ترین سانسورچی (بی بی سی) ابتدا با روی خط آوردن یک شخصیت سابق فلسطینی و با سئوال پیچ کردن مکرّر او سعی می کند جواب دلخواه خود را از او بگیرد اما پس از آنکه حداکثر و به دفعات با این توضیحات مواجه میشود که ما خواستار دخالت در تنشهای منطقه ای نیستیم و از قبل هم در جریان این ملاقات نبوده و امیدواریم این دیدار به معنی حمایت از یک گروه تلقی نشود دست بدامان یک پاسدار سیاسی رژیم میشود که با اتیکت استاد علوم سیاسی او را روی خط آورده است، از قماش استادانی که در بازنشخوار یاوه های آخوندی تخصص دارند، استاد دو دوزه بازی و نعل وارونه زدن، استادِ یکی به نعل و یکی به میخ زدن و هم از توبره و هم از آخور خوردن همانها که نان مخالفت با رژیم را میخورند ولی در هر بزنگاهی به یاری آن شتافته و نیابتاً از گشتاپوی آخوندی، پاچه مجاهدین یعنی اصلی ترین نیروی چنگ در چنگ با رژیم را می گیرند. از سنخ همان ملی گرایان پوشالی که برای دفاع از سیاستهای ضد مردمی و ضد ایرانی آخوندها از جمله جنگ ضد میهنی رگ گردنشان بیرون میزند و همواره با آخوندها در یک جوال میروند.
آری منصور فرهنگ در برنامه ۶۰ دقیقه یک شنبه شب ۳۱ ژوئیه تلویزیون بی بی سی روی خط آورده میشود تا مورد استعمال آیت الله بی بی سی و آخوندها مشترکاً قرار گیرد.
مجری برنامه با اشاره به شرکت آقای ترکی فیصل در اجلاس سالانه مقاومت در ۹ ژوئیه و دادن شعار سرنگونی رژیم و با وصل کردن ملاقات پرزیدنت محمود عباس با خانم رجوی به آن وانمود می کنند که گویا مقاومت فلسطین تحت فشار عربستان به این دیدار اقدام نموده است سپس سئوال می کند آیا این مقابله بیشتر با ایران (رژیم آخوندی) نیست. و چرا محمود عباس با کسانیکه به روشنی خواستار سرنگونی رژیم هستند نزدیک شده و ملاقات کند با اینکه سال قبل صحبت از دیدار محمود عباس از تهران بود و حالا کار به اینجا کشیده که با رهبران مجاهدین ملاقات می کند.
می بینید که آیت الله بی بی سی تا کجا از سرنگونی رژیم آخوندی در وحشت بوده و مراقب است که هیچکس به نیروی اصلی سرنگونی طلب نزدیک نشود.
سپس نوبت به منصور فرهنگ میرسد تا با لجن پراکنی های ‘‘استادانه‘‘ !! (با همان معنی فوق الذکر) علیه مقاومت خونبار مردم ایران به آخوندها تقرب جوید. وی در پاسخ به این سئوال موذیانه که ‘‘نزدیک شدن بازیگران عَرَب به سازمان مجاهدین باعث این نمیشود که وضعیت این سازمان در داخل ایران تغییر کند‘‘، با استناد به شهود بسیار ‘‘معتبر‘‘ !! از نظر وزارت اطلاعات یا همان اعضای سابق و به اصطلاح ‘‘منتقدین‘‘ مجاهدین یعنی مزدوران پیشانی سیاه گشتاپوی آخوندی مدعی میشود که مجاهدین با ‘‘منتقدین‘‘ خویش رفتار بهتری از جمهوری اسلامی نداشته و اینکه آنها در ایران پایه اجتماعی ندارند و ۷۰ درصد جمعیت ایران زیر ۴۰ سال بوده و مجاهدین را نمی شناسند و سرانجام اینکه آنها به صدام ملحق شده و علیه ایران (آخوندها)‌ جنگیده اند.
می بینید که این ملی گرای پوشالی که هنوز هم سیاست ضد میهنی خمینی در ادامه دادن جنگ را فهم نکرده و یا خود را به نفهمی میزند چگونه با بازنشخوار مزخرفات آخوندی به یاری آنها شتافته و در راستای کم ارزش جلوه دادن همبستگی منطقه ای علیه سیاست صدور تروریسم توسط رژیم آخوندی دیدار ابو مازن با خانم رجوی را تنها دارای ‘‘ارزش سمبلیک‘‘ میداند و مدعی میشود در کوتاه مدت ابزار تبلیغاتی است.
اما مجاهدین که از ۲۰ سال قبل تهدید اصلی جهانی را بنیادگرائی تحت نام اسلام معرفی کرده و در سالهای بعد خطر دخالتهای رژیم در عراق را ‘‘صد بار از خطر اتمی رژیم‘‘ بیشتر ارزیابی کرده بودند، همواره تلاش کردند تا یک جبهه بین المللی و منطقه ای علیه بنیادگرائی و تروریسم صادراتی رژیم ایجاد کنند. هر چند این تلاشها در برخورد با سیاست مماشات توسط قدرتهای بین المللی و سیاست صبر و انتظار تغییر رفتار رژیم آخوندی توسط دولتهای منطقه در ابتدا موفقیت زیادی نداشت اما پس از تحولات سالهای اخیر و با شکل گیری ائتلاف عربی به ریاست عربستان و با تلاشهای مستمر و پی گیر مجاهدین کشورهای منطقه نیز اکنون تنها راه حل را در ایستادگی قاطعانه در مقابل آخوندها یافته تا آنجا که آنها نیز خواستار سرنگونی رژیم میشوند. رژیم آخوندی و کارگزارانش که بهتر از هر کسی معنی این اتحاد منطقه ای را درک می کنند بخوبی میدانند که این اتحاد و همبستگی آغاز پایان کار رژیم آخوندی است از اینرو ضمن زوزه کشی های دردآلود اعلام می کنند ‘‘تحولات تلخی در جهان اسلام در حال رخ دادن است‘‘ و یا از شروع ‘‘فاز و مرحله جدیدی‘‘ علیه خودشان صحبت می کنند. آری این فاز و مرحله پایانی حکومت ننگین آخوندی است که با این اتحاد و همبستگی منطقه ای استارت آن زده شده است. عارف شیرازی ۳ اوت ۲۰۱۶ لله بی بی سی با زوزه های آخوندی>>
دیدار پرزیدنت محمود عباس رئیس دولت فلسطینی با خانم مریم رجوی در پاریس بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی و عربی پیدا کرد…
به نوشته سایت همبستگی این دیدار عصر شنبه ۹ مرداد ۱۳۵۹ (۳۰ ژوئیه ۲۰۱۶) انجام گرفت و دو طرف درباره بحرانهای منطقه گفتگو نمودند.
‘‘پرزیدنت محمود عباس بر ضرورت مبارزه با بنیادگرائی و تروریسم در منطقه تأکید کرد و آخرین تحولات در خاورمیانه به ویژه مسائل مربوط به فلسطین و ابتکار فرانسه در این رابطه را به اطلاع خانم رجوی رساند‘‘.
خانم رجوی ضمن آرزوی موفقیت برای تحقق آرمان مردم فلسطین و تقدیر از همبستگی مقاومت فلسطین و رهبر آن با مردم و مقاومت ایران تأکید نمود که ‘‘رژیم ولایت فقیه منشاء اصلی تفرقه و بنیادگرائی و تروریسم در تمام منطقه به خصوص عراق، سوریه، لبنان و همچنین فلسطین است‘‘. وی افزود ’‘رژیم آخوندی اکنون در منتهای ضعف بسر میبرد و بیش از همیشه شکننده و آسیب پذیر است. واقعیتی که آنرا در واکنشهای دیوانه وار و هیستریک سردمداران (رژیم) در رابطه با گردهمائی مقاومت ایران میتوان دید.
خانم رجوی تأکید کرد که ’‘این رژیم بیش از هر چیز از همبستگی و اتحاد مردم و مقاومت ایران با کشورها و ملتهای منطقه هراسناک است. لذا کشورهای منطقه و مردم و مقاومت ایران باید با اتحاد و عمل منطقه را از شر بنیادگرائی و تروریسم برخاسته از فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران خلاص کنند‘‘.
این همان نکته کلیدی و علت اساسی سوز و گدازها و زوزه های هیستریک آخوندها و حامیان داخلی و بین المللی آنها و از جمله پدر خوانده آنها آیت الله بی بی سی می باشد. بعبارت دیگر فعال شدن اتحاد منطقه ای علیه سیاستهای مداخله جویانه، بنیادگرایانه و تروریستی در سراسر کشورهای عربی-اسلامی که خانم رجوی بر آن انگشت گذاشت علت بنیادین سوز و گدازهای هیستریک و دیوانه وار آخوندها و کارگزاران آنها می باشد.
بی جهت نیست که از صبح یکشنبه ایادی و نهادهای مختلف رژیم آخوندی سراسیمه به صحنه آمده و ضمن آه و فغان از چشم انداز تیره و تاری که در انتظار آخوندهاست افسار گسیخته هر آنچه از رذالت و شناعت آخوندی پاسداری در چنته داشتند را نثار مجاهدین و سازمان آزادیبخش فلسطینی کردند، از مشاور وزیر خارجه رژیم تا سپاه پاسداران، از نیروی تروریستی قدس تا مشاور خلیفه ارتجاع در سپاه از عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس تا بسیج دانشجوئی و تا سایر رسانه ها و سایتهای وابسته به آخوندها.
از همه وقیح تر مشاور وزیر خارجه رژیم حسین شیخ الاسلام که هر چه بر دهانش آمد را بدون مَزمَزه کردن قورت داد و گفت: ‘‘یک خط و جریان فکری به نام (مجاهدین) از اول در مقابل جمهوری اسلامی ایران مواضع خصمانه ای را اتخاذ کرده که این رویکرد تا به امروز نیز وجود دارد‘‘. وی تصریح کرد اینکه یک جناح فلسطینی بگفته او ‘‘سازشکار‘‘ امروز در مقابل خط مقاومت (نام مستعار رژیم آخوندی و عروسکهای منطقه ای آن چون بشار اسد و حسن نصرالله) ایستادگی و با عناصر ‘‘تروریستی‘‘ دیدار می کنند دور از انتطار نیست. وی تأکید کرد که ‘‘محمود عباس با توجه به رویکرد و سابقه ای که از خود نشان داده به خوبی ثابت کرده است که دست نشانده آمریکاست. (خبرگزاری میزان ۱۰ مرداد ۱۳۹۵)
این موضعگیری بغایت رذیلانه و سخیف واکنش تند سازمان آزادیبخش فلسطین را برانگیخت و ضمن اعلام این مسئله که ‘‘ابو مازن (محمود عباس) مرز سرخ و وجدان مردم فلسطین است‘‘ اظهارات این کارگزار رژیم را ‘‘بازتاب رویکرد خیانت بار و توطئه گرانه حاکم بر سیاست کسانی دانست که نقش ویرانگر و نابود کننده و از هم پاشنده صفوف فلسطین داشته و به تفرقه در امت عربی و اسلامی دامن زده اند‘‘. فتح ضمن یادآوری شناعت خیانتی که او و امثالش مرتکب شده اند به او توصیه کرد تا ابد سکوت کند (خفه شود) و به این ترتیب یک تو دهنی محکم نثار آخوندها نمود.
– یک عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس آخوندی ضمن ‘‘سبک شمردن‘‘ اقدام محمود عباس در ملاقات با… مریم رجوی آنرا محکوم نموده و گفت این گفتگو ها هیچ تأثیری در حل مشکلات فلسطین ندارد. وی که نخواست به روی نامبارکش بیاورد که این دیدار در تقویت همبستگی منطقه ای علیه بنیادگرائی ، صدور تروریسم رژیم هم تأثیر دارد یا نه گفت هر نوع پشتیبانی از مجاهدین توسط هر نهاد و یا کشوری خلاف قوانین و عرف بین المللی بوده و وزارت خارجه تمام این ملاقاتها را محکوم می کند. (سایت تابناک ۱۰ مرداد ۹۵)
می بینید که آخوندها که تمامی عرف و قوانین بین المللی را مستمراً زیر پا می گذارند -از جمله به سفارتخانه ها و گروگان گیری تا دخالتهای تروریستی آشکار و پنهان در سراسر منطقه و جهان- چگونه از همبستگی منطقه ای علیه تروریسم صادراتی رژیم و نیز همبستگی بین مقاومت ایران و مقاومت فلسطین به زوزه کشی پرداخته و به عرف و قانون بین المللی متوسل میشوند.
– در نمونه ای دیگر مشاور خلیفه ارتجاع در سپاه پاسداران در ارتباط با این دیدار گفت: ‘‘تحولات تلخی در جهان اسلام در حال رخ دادن است‘‘ یعنی که آخوندها بایستی آماده جمع کردن جُل و پَلاس خویش از سراسر منطقه باشند. از پرداختن به سایر نمونه ها و زوزه های دردآلود آخوندی صرفنظر کرده و تنها به یک نمونه از امدادهای غیبی دولت فخیمه از آخوندهای انگلیسی تبار که همواره در طول حاکمیت آنها و در تمامی بزنگاهها در کنار آنها به توطئه و دسیسه علیه منافع عالی مردم ایران مشغول بوده است می پردازم.
رژیم آخوندی و آیت الله بی بی سی به خوبی معنی این حرکت سیاسی را میدانند و می فهمند که فعال شدن همبستگی منطقه ای علیه بنیادگرائی و تروریسم صادراتی آخوندها، سر آغاز جارو شدن رژیم از سراسر منطقه می باشد.
آخوندها در پرتو سیاست مماشات و بی عملی بین المللی از یکطرف و با در پیش گرفتن سیاست صبر و انتظار توسط کشورهای منطقه ای و با امید دَهَنه زدن به آخوندها توسط قدرتهای بزرگ نشستن و دست روی دست گذاشتن آنها (یا همان تغییر رفتار رژیم) از طرف دیگر این فرصت را یافتند که سالها به یکته تازی تروریستی و دخالتهای ویرانگر خود در منطقه ادامه دهند اما حالا زمین را زیر پای خود سست و لرزان می بینند و فریاد و ضرورت سرنگونی رژیم را حتی از دهان ترکی فیصل میشنوند از اینرو آه و فغانشان به آسمان بلند میشود که آی به ‘‘تروریستها‘‘ نزدیک نشوید. مجاهدین همواره مرز سرخ رژیم با تمامی قدرتها و کشورها بوده و شرط نزدیکی به رژیم، محدود کردن و زیر فشار گذاشتن آنها بوده است ولی حالا شاهد همبستگی کشورهای منطقه و جنبشها با آنها می باشند از اینرو ضمن سر دادن زوزه های درد آلود آخوندی تلاش می کنند این همبستگی را کم ارزش جلوه داده و آنرا ‘‘سمبلیک‘‘ و نمادین معرفی کنند از طرف دیگر وانمود می کنند که گویا مجاهدین بازیچه سیاسی قدرتهای منطقه ای قرار گرفته و در این راستا به لجن پراکنی علیه آنها می پردازند.
در همین بزنگاه حساس تاریخی و سر فصل است که آیت الله بی بی سی به یاری آخوندها شتافته و در یک کُر هماهنگ با آنها در راستای این دو هدف گام بر میدارد. از اینرو این حرامزاده ترین سانسورچی (بی بی سی) ابتدا با روی خط آوردن یک شخصیت سابق فلسطینی و با سئوال پیچ کردن مکرّر او سعی می کند جواب دلخواه خود را از او بگیرد اما پس از آنکه حداکثر و به دفعات با این توضیحات مواجه میشود که ما خواستار دخالت در تنشهای منطقه ای نیستیم و از قبل هم در جریان این ملاقات نبوده و امید دارین این دیدار به معنی حمایت از یک گروه تلقی نشود دست بدامان یک پاسدار سیاسی رژیم میشود که با اتیکت استاد علوم سیاسی او را روی خط آورده است، از قماش استادانی که در بازنشخوار یاوه های آخوندی تخصص دارند، استاد دو دوزه بازی و نعل وارونه زدن، استادِ یکی به نعل و یکی به میخ زدن و هم از توبره و هم از آخور خوردن همانها که نان مخالفت با رژیم را میخورند ولی در هر بزنگاهی به یاری آن شتافته و نیابتاً از گشتاپوی آخوندی، پاچه مجاهدین یعنی اصلی ترین نیروی چنگ در چنگ با رژیم را می گیرند. از سنخ همان ملی گرایان پوشالی که برای دفاع از سیاستهای ضد مردمی و ضد ایرانی آخوندها از جمله جنگ ضد میهنی رگ گردنشان بیرون میزند و همواره با آخوندها در یک جوال میروند.
آری منصور فرهنگ در برنامه ۶۰ دقیقه یک شنبه شب ۳۱ ژوئیه تلویزیون بی بی سی روی خط آورده میشود تا مورد استعمال آیت الله بی بی سی و آخوندها مشترکاً قرار گیرد.
مجری برنامه با اشاره به شرکت آقای ترکی فیصل در اجلاس سالانه مقاومت در ۹ ژوئیه و دادن شعار سرنگونی رژیم و با وصل کردن ملاقات پرزیدنت محمود عباس با خانم رجوی به آن وانمود می کنند که گویا مقاومت فلسطین تحت فشار عربستان به این دیدار اقدام نموده است سپس سئوال می کند آیا این مقابله بیشتر با ایران (رژیم آخوندی) نیست.
و چرا محمود عباس با کسانیکه به روشنی خواستار سرنگونی رژیم هستند نزدیک شده و ملاقات کند با اینکه سال قبل صحبت از دیدار محمود عباس از تهران بود و حالا کار به اینجا کشیده که با رهبران مجاهدین ملاقات می کند.
می بینید که آیت الله بی بی سی تا کجا از سرنگونی رژیم آخوندی در وحشت بوده و مراقب است که هیچکس به نیروی اصلی سرنگونی طلب نزدیک نشود.
سپس نوبت به منصور فرهنگ میرسد تا با لجن پراکنی های ‘‘استادانه‘‘ !! (با همان معنی فوق الذکر) علیه مقاومت خونبار مردم ایران به آخوندها تقرب جوید. وی در پاسخ به این سئوال موذیانه که ‘‘نزدیک شدن بازیگران عَرَب به سازمان مجاهدین باعث این نمیشود که وضعیت این سازمان در داخل ایران تغییر کند‘‘، با استناد به شهود بسیار ‘‘معتبر‘‘ !! از نظر وزارت اطلاعات یا همان اعضای سابق و به اصطلاح ‘‘منتقدین‘‘ مجاهدین یعنی مزدوران پیشانی سیاه گشتاپوی آخوندی مدعی میشود که مجاهدین با ‘‘منتقدین‘‘ خویش رفتار بهتری از جمهوری اسلامی نداشته و اینکه آنها در ایران پایه اجتماعی ندارند و ۷۰ درصد جمعیت ایران زیر ۴۰ سال بوده و مجاهدین را نمی شناسند و سرانجام اینکه آنها به صدام ملحق شده و علیه ایران (آخوندها)‌ جنگیده اند.
می بینید که این ملی گرای پوشالی که هنوز هم سیاست ضد میهنی خمینی در ادامه دادن جنگ را فهم نکرده چگونه با بازنشخوار مزخرفات آخوندی به یاری آنها شتافته و در راستای کم ارزش جلوه دادن همبستگی منطقه ای علیه سیاست صدور تروریسم توسط رژیم آخوندی دیدار ابو مازن با خانم رجوی را تنها دارای ‘‘ارزش سمبلیک‘‘ میداند و مدعی میشود در کوتاه مدت ابزار تبلیغاتی است.
اما مجاهدین که از ۲۰ سال قبل تهدید اصلی جهانی را بنیادگرائی تحت نام اسلام معرفی کرده و در سالهای بعد خطر دخالتهای رژیم در عراق را ‘‘صد بار از خطر اتمی رژیم‘‘ بیشتر ارزیابی کرده بودند، همواره تلاش کردند تا یک جبهه بین المللی و منطقه ای علیه بنیادگرائی و تروریسم صادراتی رژیم ایجاد کنند. هر چند این تلاشها در برخورد با سیاست مماشات توسط قدرتهای بین المللی و سیاست صبر و انتظار تغییر رفتار رژیم آخوندی توسط دولتهای منطقه ای در ابتدا موفقیت زیادی نداشت اما پس از تحولات سالهای اخیر و با شکل گیری ائتلاف عربی به ریاست عربستان و با تلاشهای مستمر و پی گیر مجاهدین کشورهای منطقه نیز اکنون تنها راه حل را در ایستادگی قاطعانه در مقابل آخوندها یافته تا آنجا که آنها نیز خواستار سرنگونی رژیم میشوند. رژیم آخوندی و کارگزارانش که بهتر از هر کسی معنی این اتحاد منطقه ای را درک می کنند بخوبی میدانند که این اتحاد و همبستگی آغاز پایان کار رژیم آخوندی است از اینرو ضمن زوزه کشی های دردآلود اعلام می کنند ‘‘تحولات تلخی در جهان اسلام در حال رخ دادن است‘‘ و یا از شروع ‘‘فاز و مرحله جدیدی‘‘ علیه خودشان صحبت می کنند.
آری این فاز و مرحله پایانی حکومت ننگین آخوندی است که با این اتحاد و همبستگی منطقه ای استارت آن زده شده است.
عارف شیرازی
۳ اوت ۲۰۱۶