۱۳۹۵ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

پیام زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج به مناسبت تاسیس سالگرد سازمان مجاهدین خلق ایران



منبع : همبستگی ملی ایران ، 6 سپتامبر 2016

لینک 


پیام زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج به مناسبت تاسیس سالگرد سازمان مجاهدین خلق ایران

”ألم تر کیف ضرب الله مثلا کلمة طیبة کشجرة طیبة أصلها ثابت وفرعها فی السماء
با درود به روان پاک بنیانگذاران سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران، تبریک و تهنیت به خلق قهرمان ایران و رهبران سازمان مسعود و مریم رجوی؛ سکانداران انقلاب دمکراتیک مردم ایران در پنجاه و یکمین سالگرد تأسیس سازمان
در شرایطی که فقر و ستم جامعه ایران را فراگرفته بود و مبارزین و سیاسیون در بن بست مطلق مبارزه گرفتار شده بودند و اسلام انقلایی و تشیع سرخ علوی و سیره ائمه اطهارازمحتوای انقلابی تهی گشته و خرافات و قوانین ضد انقلاب و ارتجاعی و حمایت از اربابان زر و زور و تزویر توسط بسیاری از آخوندهای مرتجع حرف اول را می زد، حنیف کبیر و پاک با یک اقدام جسورانه انقلابی، زنگار از چهره واقعی اسلام زدود و بن بست مبارزه جهت رهایی خلقها را گشود، ونام مجاهد خلق را که همان شجره طیبه ای است که قرآن به آن اشاره نموده را احیا کرد.
بله او معیار حق وباطل را نه در با خدا وبی خدا، که در استثمار شونده و استثمار کننده می دید.
اصل دعوا با شاه وعلی الخصوص با آخوندهای دین فروش درهمین منشور بود.
منشوری که با صدق و فدای حداکثر عجین شده و متبلور می گشت.
تعهد وتکلیف به آزادی ورفع ستم از جامعه و خلقها، با حداکثر پرداخت قیمت، چرا که رسیدن به آزادی و همراه شدن با ارابۀ تکامل و حل تضادهای آن جز با پرداخت هزینه مکفی میسر نمی باشد و باید از دریاهای خون گذشت.
چنانکه دیدیم در این پنجاه و یک سال مجاهدین بی وقفه مورد هجوم بودند. از دستگیری اعضاء مرکزیت و بدنه نوپای سازمان در سال پنجاه و اعدام بنیانگذاران و یارانشان و زندانهای طویل المدت، و در ادامه ضربه کودتای اپورتونیستی در سال پنجاه وچهار، که این خود مهیا نمودن میدان وسیعی برای آخوندهای مرتجع و خمینی بود، که تا آن زمان جرأت هیچ اظهار نظر و تحرکی را نداشتند و ایضاً سرقت انقلاب مردم ایران و روی کار آمدن خمینی که حاکم بلامنازع کشور شد.
وی با کینه ضد بشری اش هر چه در توان داشت برای محو مجاهدین بکار بست. قتل عام تابستان ٦٧ با بیش از سی هزار شهید از فرزندان مجاهد و مبارز این میهن سرلوحۀ اقدامات ضد بشری وی بود.
طی٣٧ سال حکومت خمینی و پیروانش، امثال خامنه ای و رفسنجانی از هیچ اقدامی جهت سرکوب وقتل و غارت مردم و بویژه سازمان مجاهدین کوتاهی نکرده، از ترور مخالفان در خارج از کشور و بمب وموشک ریختن بر سرمجاهدین اشرف ولیبرتی تا همدستی و باج دادن به شرکای غربی جهت در لیست سیاه قرار دادن و همچنین بلوکه کردن دارائی ها و اموال مجاهدین، تا واقعه ١٧ ژوئن ٢٠٠٣ و دستگیری رئیس جمهور مقاومت و اعضا سازمان در مهد دمکراسی جهان.
اما مگر می شود خورشید را کشت ؟
وآیا می شود این شجره طیبه را خشک کرد؟
شجره ای که ریشه در قلبهای مردم ایران و منطقه دارد، که نمونه بارز آن را در کهکشان بورژه فرانسه، به عیان دیدیم، وهم اکنون جنبش عدالت خواهی مردم ایران در جهان با فریادهایش نوید به محاکمه کشیدن سردمداران جهل و جنایت آخوندی را می دهد .
لعنت بر خمینی - مرگ بر خامنه ای و رژیمش - زنده باد آزادی- درود بر مسعود و مریم رجوی
جمعی از زندانیان سالن ١٢ گوهردشت کرج - شهریور ۱۳۹۵”