۱۳۹۵ شهریور ۲۰, شنبه

انتقال پیروزمند مجاهدین به آلبانی و شکست طرح های تروریستی و حملات موشکی به لیبرتی





منبع : ایران اسرار ،10 سپتامبر 2016 


انتقال پیروزمند مجاهدین به آلبانی و شکست طرح های تروریستی و حملات موشکی به لیبرتی


  كميسيون‌‌‌‌‌امنيت و ضدتروريسم
شكست طرحهاي تروريستي و حمله موشكي رژيم به ليبرتي
 پشيماني آخوندهاي حاكم از انتقال مجاهدين به خارج از عراق

از نيمه بهمن 94 تا 19 شهريور 95 تقريباً طي 7 ماه نزديك به 2 هزار نفر از ساكنان زندان ليبرتي به خارج از عراق و عمدتاً آلباني منتقل شدند. اين انتقال بزرگ و پر خطر در 53 نوبت صورت گرفت و هر بار با انواع توطئه‌ها، پرونده سازيها، تأخيرات عمدي، ممانعت‌ها و كارشكني‌هاي رژيم پليد آخوندي و عوامل نيروي تروريستي قدس در عراق همراه بود.
همچنانكه در بيانيه سالانه شوراي ملي مقاومت يادآوري شده است، شورا در سالهاي گذشته پيوسته اين امر را افشا و بازگو كرده است كه «هدف خامنه اي، نه خروج زنان و مردان مجاهد از عراق، بلکه منحصراً نابود کردن يا به تسليم واداشتن آنهاست». به همين خاطر «مقاومت ايران در يكسال گذشته بطور گسترده و فشرده تلاشهاي خود را در ارتباط با ليبرتي بر روي دو مؤلفه متمركز كرده بود: انتقال مجاهدين از ليبرتي به خارج از عراق، و تأمين حفاظت آنها تا زماني كه در عراق هستند».
در اين خصوص كارزار جهاني پيروزمندي كه رئيس جمهور برگزيده مقاومت به پيش برد، نقش تعيين كننده داشت. شوراي ملي مقاومت در بيانيه مرداد1395 در باره اهميت و ضرورت اين كارزار خاطر نشان ميكند : «در غير اين صورت، همه مي دانند تا آن جا كه به رژيم و مزدوران عراقي ولايت فقيه مربوط مي شود، نمي گذاشتند حتي يك مجاهد از عراق زنده خارج شود. چه رسد به انتقال گسترده جمعي و سازماني آنها كه اگر با امنيت انجام گيرد، بزرگترين پيروزي مقاومت ايران محسوب مي شود...».
شرح يكايك توطئه‌ها واقدامات بازدارنده رژيم و نحوه درهم شكستن و خنثي‌سازي آنها در جريان اين انتقال بزرگ و تضمين امنيت و سلامت همه مسافران و مسئولان شناخته‌شده به مقصد، كه در عين سكوت عمدي بدلايل اطلاعاتي و امنيتي، در هر نوبت با طرح و برنامه و اقدامات همه جانبه همراه بود، در اين مختصر نمي گنجد و در حيطه اين كميسيون نيست. فقط يادآوري مي‌كنيم كه رژيم آشكارا اعلام كرد براي 830 نفر از مجاهدين در نزد انترپل پرونده سازي جنايي كرده است تا به گفته خودش در هر كجا دستگير و تحويل رژيم شوند (پاسدار شعباني، خبرگزاري سپاه پاسداران-4مرداد95).
از اين پيشتر، نخست‌وزيري عراق هم در يك سند رسمي به تاريخ بيست و سوم مارس 2015 كه از جانب كميته سركوب مجاهدين انشاء شده بود، با وقاحتي جنايتكارانه و مافوق تصور به كميته پارلماني بريتانيايي براي ايران آزاد نوشته بود دادگاههاي عراق بيش از 150 پرونده جنايي عليه مجاهدين را در دست رسيدگي دارند.
همزمان طرحهاي تروريستي و حملات موشكي به ليبرتي در دستور كار رژيم بود. آخرين حمله موشكي به ليبرتي در 14 تير امسال، بدنبال 8 روز قطع ورود دارو و غذا و سوخت، با 50 موشك 240 ميليمتري موسوم به فلق صورت گرفت اما خوشبختانه كسي به شهادت نرسيد. علت اصلي، دو فرمان ساده و روشن بود كه مؤسسان چهارم ارتش آزادي آنرا «فرمول طلايي» مي‌نامند و براي آن بيش از سه سال تمرين كرده و مشقت هاي فراوان به جان خريدند :
يكم-در هر شرايطي بايد ضمن 5 تا 10 ثانيه خود را به سنگر برسانيد.
دوم-كار كردن و نشست و صرف غذا فقط درنقاطي مجاز است كه در 10 متري آن سنگر روباهي (با عمق 80 سانتيمتر) حفر كرده باشيد. پس از هر طوفان و هر باران بايد اين سنگرها را بازسازي كرد. حتي اگر سنگري پر آب است، در زمان حمله در آب فرو برويد.
حمله چهاردهم تيرماه در همان زمان با تمامي جزئيات توسط دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران اعلام شد اما يك حمله شكست خورده موشكي و طرحهاي تروريستي بعدي، عمداً از سوي كميسيون امنيت و ضد تروريسم تا پايان پروسه انتقال، مسكوت گذاشته شد:
1-نيروي قدس، سه گروه مزدور خود موسوم به كتائب حزب الله ، عصائب اهل الحق و نجبا را مكلف به موشك باران ليبرتي كرد و انواع موشكها را با كاليبرهاي مختلف به آنان تحويل داد تا در اولين فرصتي كه بتوانند، ليبرتي را هدف قرار دهند.

2-مزدوران موسوم به كتائب حزب الله در روز دوشنبه 8 شهريور اقدام به انتقال يك كاميون حامل موشك بعنوان سكوي پرتاب به منطقه عقرقوف كردند اما اين كاميون قبل از شليك موشكها توسط پليس توقيف شد. عقرقوف در فاصله هوايي 7 كيلومتري ليبرتي، همان منطقه اي است كه موشكهاي قبلي هم از آنجا به ليبرتي شليك شده بود.
 در روز 9 شهريور يك خبرگزاري عراقي بنام «استقلال» اعلام كرد : « پليس در ابوغريب يك خودرو ايراني را كه در آن 39 موشك بوده و هدف آن شليك به قرارگاه مجاهدين خلق در نزديكي پايگاه آمريكايي‌ها در كنار فرودگاه بين المللي بغداد بود، قبل از انجام حمله توقيف كرد».
همچنين سومريه نيوز از بغداد به نقل از يك منبع امنيتي در پليس عراق خبر داد : «يك كاميون حامل 35 موشك آماده شليك در منطقه عقرقوف حامل سه سكوي پرتاب ...پيدا شده است. شايان ذكر است كه يك گروه مسلح در ژوئيه گذشته مواضع نزديك به فرودگاه بين المللي بغداد [قرارگاه ليبرتي] را از منطقه عقرقوف در غرب بغداد موشك باران كردكه خسارت مالي بر جاي گذاشت و تلفات جاني نداشت».
سپس خبرگزاري نيروي تروريستي قدس بنام تسنيم به نقل از پايگاه خبري السومريه نيوز خبر داد :«يك كاميون در منطقه عقرقوف ... كشف شده و حامل 3 سكوي پرتاب و 35 موشك كاتيوشا بوده است. بر اساس اين گزارش, اين موشك‌ها آماده شليك به‌سمت شهر بغداد بودند».
3-متعاقباً نيروي قدس در گزارش خود ضمن تشريح تلاشهاي مزدورانش براي حمله موشكي به ليبرتي نوشت كه قرار بوده موشك هاي كاتيوشا و فلق تحويلي بكارگرفته شود اما همکاری طرف عراقي كافي نبوده است . بخصوص كه فرماندهي عمليات بغداد كه امنيت فرودگاه و مناطق اطراف آنرا بعهده دارد،همكاري كافي بعمل نمي آورد.
4- در يكشنبه 14 شهريور وزارت اطلاعات رژيم از طرح و برنامه تروريستي خود عليه مجاهدان ليبرتي پرده برداشت و «مؤسسه راهبردي ديدبان» حتي حذف يكي از «60 عنصر خطرناک باقيمانده» در ليبرتي را براي رژيم ضروري دانست و نوشت : «يکي از محورهاي خبر در هفته هاي اخير، اخبار مربوط به گروهک تروريستي منافقين و حواشي انتقال اعضاي اين گروهک به کشور آلباني بوده است . به نظر مي رسد که تا پايان ماه ميلادي جاري تمامي اعضاي اين گروهک، کمپ آمريکايي ليبرتي در بغداد را ترک کنند و وارد اروپا گردند. اما تا زماني که اعضاي اين فرقه در عراق حضور دارند بايد ماهيت عناصر باقيمانده ايشان در عراق براي تنوير افکار عمومي داخل ايران و عراق و بالاخص گروه هاي انقلاب مشخص باشد تا در صورت لزوم اقدامي مناسب در برخورد با منافقين صورت بگيرد».
اطلاعات آخوندي در مورد اين 60 نفر اعلام كرد: «حتي حذف يکي از آنها مي تواند زمينه مناسبي براي رهايي ساير اعضاي فريب خورده باشد.گفتني است نيروهاي مردمي جريان انتفاضه شعبانيه در روزهاي اخير هشدارهايي را مبني بر انتقامي ديگر از منافقين را مخابره کرده بودند که اميدواريم در روزهاي آتي اقدامي در اين راستا صورت بگيرد...».
5-جنون اطلاعات درمانده آخوندها مسبوق به ابراز پشيماني شورايعالي امنيت آخوندها در مورد سياست رژيم در قبال ليبرتي و سوختن سرمايه گذاري 14 ساله رژيم در رابطه با برگه هاي دستگيري انترپل و احكام دستگيري دادگاههاي عراقي است.
يكي از سركردگان رژيم در اين باره خاطر نشان كرده است: سياست اوليه ما استقبال از خروج منافقين از عراق بود اما حالا خيلي ها پشيمان هستند، چون سازمان توانست همه آنها را خارج كند و هيچكدام از كارهاي ما براي نابود كردن آنها در عراق و يا دستگيري سران آنها به جايي نرسيد. آنها حتي همه مدارك شان را با خودشان بردند و نگذاشتند حتي يك برگ هم بدست ما بيفتد. ما وقتي ديديم خروج منافقين از عراق متوقف نخواهد شد، از ايرج مسجدي و تيم قدس درعراق خواستيم تا برنامه تروركادر رهبري مجاهدين را در عراق دردستور كار قرار بدهند .... (سند موجود و قابل ارائه به هر مرجع ذيصلاح بين المللي است).
6-در جريان سفر مشاور امنيت ملي عراق به تهران در اوايل شهريور، پاسدار شمخاني دبير شورايعالي امنيت آخوندها و همچنين سركردگان اطلاعات و نيروي قدس در مورد بر باد رفتن سرمايه گذاري 14 ساله روي برگه هاي دستگيري انترپل و احكام ساختگي دستگيري با مُهر قضائيه عراق، به او هشدار دادند و از او به جدّ خواستند همكاريهاي لازم را براي شليك موشك به ليبرتي به عمل آورد و مهمتر از آن، جلوي خروج 60 نفر را بگيرد و آنها را دستگير و به رژيم تحويل بدهد. آرزويي كه خليفه ارتجاع اكنون پس از بزرگترين پيروزي مقاومت ايران، آن را به گور خواهد برد.

شوراي ملي مقاومت ايران
كميسيون امنيت و ضد تروريسم
19شهريور1395 (9 سپتامبر2016)