۱۳۹۵ آبان ۷, جمعه

گزارشي از فساد و چپاول ۸ هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان زحمت‌كش، توسط كارگزاران نظام غارتگر ولايت فقيه


منبع : ایران افشاگر ،28 اکتبر 2016

گزارشي از فساد و چپاول ۸ هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان زحمت‌كش، توسط كارگزاران نظام غارتگر ولايت فقيه

در شرایطی که سرکردگان نظام و اعضای مجلس ارتجاع به طور روزمره هراس خود را از خطر شقه و قیام و خطر انفجار خشم مردم غارت شده و خیانت شده ایران، ابراز می کنند، باندهای حکومتی در جریان بحران انتخابات بر سر فساد و چپاول فراگیر حکومتی به جان هم افتداده اند:
corruption2به نوشته خبرگزاري نيروي تروريستي قدس، «صندوق ذخيره فرهنگيان به‌عنوان يكي از بزرگترين موسسه هاي اقتصادي كشور در سال73 با هدف ارائه خدمت به‌ويژه در ايام بازنشستگي به فرهنگيان بوجود آمد و سرمايه‌ آن با كسر 5درصد از حقوق فرهنگيان و واريز 5درصد سهم دولت كسب شده است و طبق گفته مسئولان صندوق فرهنگيان, ماهانه در مجموع حدود 19ميليارد تومان از حقوق فرهنگيان وارد اين صندوق مي‌شود…. 27شركت زيرمجموعه اين صندوق در عرصه‌هاي مختلف از بورس, بيمه, بانك, پتروشيمي و ماشين‌سازي مشغول به فعاليت هستند و حدود 760هزار نفر از معلمان كشور عضو آن هستند اما اين مؤسسه اين روزها نه‌تنها در عرصه خدمت‌رساني به مخاطبان خود ناكام مانده است كه زمزمه‌هاي فساد مالي و دريافت پاداش‌‌ها و حقوق‌هاي نجومي از اين صندوق به گوش مي‌رسد به‌گونه‌اي كه در سال91 پاداش هيئت مديره صندوق ذخيره فرهنگيان معادل 140ميليون تومان براي 5 عضو, در سال92, 160ميليون تومان براي 4نفر و در سال93, 260ميليون تومان براي 7نفر بود.»
corruption3
فساد و چپاول هشت هزار میلیارد تومانی در شرایطی است که معلمان زحمتکش و محروم فریاد می زنند، حقوقشان که با کاری سخت و طاقت فرسا بدست می آید بسیار پایین تر از خط فقر سه میلیون و پانصدهزارتومانی است
corruption4corruption5corruption6به گزارش رسانه های رژیم و بر اساس اظهارات علی قطب‌الدینی مدیر کل اسبق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش رژیم که از مدیران صندوق ذخيره فرهنگيان نيز بوده و حدود 2 سال است که کنار گذاشته شده،:‌مي گويد كه اين صندوق هیچ اعتباری دراختیار شرکت اعتیاری فرهنگیان قرار نمی داده تا آنها با وامی که از این شرکت می گیرند مشکلاتشان را حل کنند، اما به یکباره این صندوق اعتباری برای خرید 800 دستگاه خودروی لوکس برای مدیران ارشد و محمد بطحایی معاون وزیر که اکنون پس از برکناری فانی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش مشخص شده است، اختصاص می دهد. این میزان اعتبار می‌توانست برای 12 هزار معلم خودرو هایی با قیمت حدود 15 میلیون تومان تهیه کند.
corruption8به گفته اين كارگزار رژيم، صندوق ذخیره فرهنگیان تصویب می کند که به مدیران عامل 27 شرکت زیر مجموعه این صندوق بالای 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد صفر درصد پرداخت کند؛
corruption9به گفته او: معلمی که 30 سال خدمت می‌کند هم نمی‌تواند 100 میلیون تومان دریافت کند ولی «وام خودرو»، «وام ضروری»، «وام مسکن»، «وام خرید مسکن» و «اجاره مسکن» به مدیران و کارگزاران رژیم داده می شود.
corruption11يك نمونه ديگ از بانك سرمايه ، 50 درصد سهام آن متعلق به صندوق ذخيره فرهنگيان است. چهار شركت وابسته به عوامل رژيم، 272 ميليارد تومان به اين بانك مقروض بوده اند كه مديران اين 4 شركت با هيات مديره اين بانك به توافق مي رسند که بدهی خود را با در اخیتار گذاشتن یک قطعه زمین بپردازند . اما این قطعه زمین تنها 47 میلیارد تومان قیمت داشته در نتيجه در يك اقدام باصطلاح كارشناسي توسط کارشناسان وزارت دادگستری رژیم قیمت اين قطعه زمين از 47 ميليارد به 272 میلیارد تومان افزایش می یابد. و مدیران بانک نيز با بخشودن 30 میلیارد تومان جریمه و مالیات بخاطر دیر پرداخت كردن اين بدهي به بانك، اين مبلغ را نيز بحساب زیان بانک و در حقیقت ضرر و زيان فرهنگیان مظلوم می گذارند.
corruption12فساد و چپاول در صندوق ذخیره فرهنگيان تنها يك نمونه از فساد سيستماتيك و نهادينه شده در حاكميت آخوندي است كه مهره هاي رژيم آآنرا از علائم ساقط شدن نظام آخوندي عنوان كرده و نسبت به آن هشتدار مي دهند.
corruption13احمد توكلي عضو پیشین مجلس آخوندی اخيرا گفته بود: «اگر با فساد سيستماتيك مبارزه نكنيم حتما جمهوري اسلامي ساقط ميشود از مرحله تهديد گذشته ايم و به مرحله خطر رسيده ايم»…
corruption14وزیر سابق آموزش و پرورش رژیم از آخوند روحانی خواست در مورد فساد 8000 میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان توضیح بدهد.
فرشیدی گفت: روحانی با برکناری فاني مانع شفافیت در این صندوق شده است.
وی افزود: روحانی باید توضیح بدهد چه کسانی در اختلاس و سوءاستفاده‌ها دست داشتند، چه کسانی حامی منصوب شدن این افراد بودند و چه اقداماتی برای برخورد با آنها صورت گرفته است.
corruption15توکلی عضو سابق مجلس رژیم با اعتراف به فراگیر بودن فساد حکومتی گفت: «ساختار دولتی و نفتی، فسادخیز است و دولت را تبدیل به توزیع کننده امکانات و امتیازات کرده که ساختار فساد را تقویت می‌کند».
وی افزود: «مدل‌های اقتصادی تعدیل را رفسنجانی فعال کرد که منشأء فسادهای فرهنگی شد… واحدهای اقتصادی به افراد خاصی واگذار می‌شد».
وی درباره فساد در دولت آخوند روحانی گفت: معاون وزیر بهداشت در سال 91 و بر اساس تعرفه آن زمان، ماهی 63 تا 81 میلیون تومان دریافتی داشته است».