۱۳۹۵ آبان ۷, جمعه

روحانی، ادعای پرفریب درباره ایجاد اشتغال جوانان!


منبع : ایران اسرار ،28 اکتبر 2016

روحانی، ادعای پرفریب درباره ایجاد اشتغال جوانان!

در حالیکه هیولای بیکاری، گلوی نسل جوان و پر انرژی ایران رو هر روز بیشتر فشار می‌دهد، دولت آخوند روحانی مدعی شده که طی 4سال گذشته، 2 میلیون و 400هزار شغل برای جوانها ایجاد کرده است. البته بگذریم که حتی اگر این رقم هم دروغ نبود، معنایش این بود که شغل تنها برای کمتر از یک پنجم جوانهای بیکار کشور ایجاد شده است. چون همین چند وقت پیش یک مهره حکومتی به نام رزاقی، که تلویزیون او را کارشناس اقتصادی معرفی می‌کند، روز 28خرداد95 به رقم 15 میلیون بیکار اعتراف کرد و گفت: «سیاستهای اشتباه دولت، ۱۵ میلیون نفر را بیکار کرده است».
تازه قبل از آن هم، یک مهره دیگر حکومتی به نام بهروز هادی زنور، در 27اردیبهشت 94 اعتراف کرده بود: «بر اساس پیش‌بینی‌ها در 10سال آتی حدود 15 میلیون نفر به خیل بیکاران اضافه خواهد شد که برنامه‌یی برای آن نداریم».
فرض می‌کنیم که رقم 2 میلیون و 400هزار درست باشد، اما همه می‌دانند که این رقم دروغی بیش نیست، آنجا که رسانه‌های باند رقیب، مثل خبرنگار اقتصادی، درباره ادعای ایجاد همین مقدار شغل، یعنی 2 میلیون و 400هزار هم، دست روحانی را، رو می‌کنند و می‌گویند‌: «طبق گزارش مرکز آمار ایران طی سالهای 92 تا 94 در مجموع [تنها] 811هزار اشتغالزایی خالص صورت گرفته که با ادعای [دولت روحانی درباره] ایجاد دو میلیون و 400هزار شغل، اختلاف فاحشِ یک میلیون و 600هزار شغل دارد».
روحانی در اراک نیز برخلاف حرفهای گذشته شد ضمن اذعان به بیکاری و میزان شغلی که باید ایجاد کنند، رسماً اظهار ناتوانی کرد و شکست وعده‌هایش را رسماً اعلام کرد.
آری، واقعیت این است که دستگاه سراپا فساد، دزدی و چپاول تمامیت نظام آخوندی، نه می‌خواهد و نه می‌تواند درد بیکاری جوانها را حتی مقداری تسکین بدهد. چون خانه از پای‌بست ویران است و این بحران زائیده نظام خودش است و تنها راه‌حل ریشه‌یی بحران بیکاری جوانها هم، چیزی نیست جز برچیده شدن تمامیت این نظام تباهی و فساد، از خاک ایران.