۱۳۹۵ آبان ۸, شنبه

تشتت و بهم ريختگي در نظام قرون وسطايي ولايت‌فقيه، ضدحملة رفسنجاني به باند ولي‌فقيه در مورد انتخابات


لینک منبع :


تشتت و بهم ريختگي در نظام قرون وسطايي ولايت‌فقيه، ضدحملة رفسنجاني به باند ولي‌فقيه در مورد انتخابات

رفسنجانی در دیدار با جمعی از رسانه‌های حکومتی، در مورد گفته‌های باند خامنه‌ای که ابلاغیه انتخاباتی وی را تأکید بر نظارت شورای نگهبان عنوان کرده اند،گفت: براساس قانون و تفویض رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، ناظر بر حسن اجرای سیاست‌های کلی است.
electionوی ضمن اشاره به شکستهای باند خامنه‌ای در نمایشهای انتخاباتی رژیم، ابلاغیه سیاستهای کلی را کم اهمیت دانست و گفت: آنچه که مهم است، افکار عمومی و مطالبه آن‌ها برای اجرای کامل و صحیح سیاستهاست.
رفسنجانی افزود: یکی از بدترین نوع تندروی‌ها، افراط و تفریط‌های انتخاباتی است. متأسفانه کسانی که از دوران مبارزه، انقلاب را قبول نداشتند، در نظامی که همه مسؤولیت‌ها را براساس قانون اساسی انتخاباتی کرده بود، تریبون گرفتند.
وی نسبت به قانونی بودن برگزاری نمایش انتخابات به خاطر نقش شورای نگهبان ارتجاع، ابراز تردید کرد و گفت: اگر رقابتهای انتخاباتی سال آینده جدی و بر پایه قانون باشد، مردم به صحنه می‌آیند.
در حالی که آخوند جنتی، مهره اصلی خامنه‌ای در خبرگان و شورای نگهبان ارتجاع، در اظهارات خود، تلویحاٌ تأیید صلاحیت آخوند روحانی را برای دور دوم ریاست جمهوری زیر سؤال می‌برد، سایت رفسنجانی بر دور دوم ریاست آخوند روحانی تأکید کرد.
سایت رفسنجانی نوشت: در انتخابات 96 با مُهر استاندارد هاشمي بايد منتظر خبرهاي خوبي از صندوقهاي رأي باشيم و دنيا منتظر نتيجه انتخابات آينده است تا راه تعامل با نظام را ادامه دهد.
سایت رفسنجانی درجا زدن مرحله پسا برجام و عدم دسترسی رژیم به مراکز بانکی را ناشی از مواضع باند خامنه ای دانست و افزود: اگر مي بينيد (غرب و آمریکا) درباره برجام كمي دست و پا شكسته قدم برمي دارند براي آن است كه مي خواهند ببينند (نظام) در مسيري كه از سال 92 آغاز كرده ثابت قدم است يا نه؟
سایت رفسنجانی نوشت: این حرف رفسنجانی بسيار مهم و تاثيرگذار است كه انتخابات 96 انتخاب مردم براي ادامه برجام است.
panahianآخوند پناهيان در گفتگو با تلويزيون رژيم به وضعيت بحراني ولي فقيه ارتجاع اذعان كرد و گفت:
به خدا قسم، خيلي ها ولايت را با ديكتاتوري اشتباه ميگيرند… ما ولايتمداران اينقدر پراكنده و بيچاره و عاجز و درمانده هستيم و ارتباطمان با يكديگر مخدوش است كه موجب شده ولايت را هم بد معرفي كنيم .در جهان ما داريم ولايت را بد معرفي ميكنيم ولايت يا ميشود «ديكتاتور» يا ميشود «ناكارآمد»…