۱۳۹۵ اسفند ۴, چهارشنبه

دستگیری گروه تروریستی وابسته به رژیم ولایت فقیه در بحرین






دستگیری گروه تروریستی وابسته به رژیم ولایت فقیه در بحرین 

 منبع :تلويزيون اسكاي نيوز 
يك گروه تروريستي وابسته به رژيم ايران در بحرين كشف و دستگير شدند
وزارت كشور بحرين اعلام كرد كه از طريق اجراي يك عمليات امنيتي پيشگيرانه موفق يك هسته تروريستي را از هم پاشانده و طرحش را خنثي كرده است. وزارت كشور بحرين طي بيانيه اي اعلام كرد كه نيروهاي امنيتي 20نفر تحت پيگرد در امور تروريستي كه در بين آنها چهار زن نيز مي باشند را دستگير كرده اند اين زنان در پناه دادن عناصر تحت پيگرد نقش داشتند. وزارت كشور تاكيد نمود كه هشت نفر از كساني كه دستگير شده اند آموزش هاي  نظامي  سلاح و بكارگيري مواد منفجره را در ايران و عراق ديده اند.

مجري: آيا شما توضيحات بيشتري در اين رابطه داريد؟
جمال بوحسن نماينده مجلس بحرين: جزئيات اوليه را داريم كه مي گويد پيگرد توسط نيروهاي امنيتي چند روز طول كشيده است در نتيجه اين گروه دستگير شده و از هم پاشيده شده است. اين كار در ادامه دستگيري گروههاي قبلي بود كه مورد حمايت ايران هستند و ايران و بطور خاص سپاه پاسداران ايران از آنها پشتيباني مي كند و به آنها آموزش مي دهد و  اينها در ايران و عراق آموزش مي بينند. طي چند روز آينده نيز دستگيري تعداد ديگري از تروريست ها اعلام خواهد شد.
مجري: ايا همه آنهايي كه دستگير شده اند بحريني هستند؟
بوحسن: همه شان بحريني هستند و همه شان رابطه تنگاتنگي با سپاه پاسداران ايران دارند
مچري: چگونه اين گروه كشف شده است
بوحسن: از طريق پيگرد و دستگيري تعدادي از تروريست ها كه آنها به وجود اين افراد اعتراف كردند. اين گروه نيز بخشي از لانه عنكبوتي است كه در بحرين هستند معمولا هر گروهي كه دستگير مي شوند گروه قبلي را لو مي دهد و آنها دستگير مي شوند.