۱۳۹۶ اردیبهشت ۳۰, شنبه

انتخابات! و رقم سازهای شگفت انگیز



انتخابات! و رقم سازهای شگفت انگیز

۲۹ اردیبهشت در ساعت ۱۷:۱۷ دقیقه یعنی ۴۳ دقیقه پیش از آنکه زمان رسمی اخذ رای به پایان برسد، خبرگزاری ایلنا از قول فرهاد تجری در ستاد انتخابات کشور نقل کرد که «از صبح تا حالا ۲۰ میلیون شرکت کننده برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها داشتیم.»
پیش از آن خبرگزاری فارس در ساعت ۱۶:۴۳ از قول یک منبع آگاه اعلام کرد که «تا این لحظه ٢٠ میلیون نفر از واجدین شرایط رأی، توانستند رأی بدهند.»
براساس زمان اعلام شده، رای گیری می‌بایست در ساعت ۱۸ به پایان می‌رسید. قابل پیش بینی بود که در ساعت باقی مانده به پایان رای گیری بر حجم افراد مشارکت کننده تا میزان زیادی افزوده نخواهدشد. به عبارت دیگر نتیجه نهایی مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری نظام مقدس! در  حول و حوش همان ۳۵ درصد که تا آن زمان اعلام شده بود باقی می‌ماند.
اگر نظام مقدس! می‌پذیرفت که مشارکت در انتخاباتش فقط ۳۵ درصد بوده است به طور طبیعی باید اعلام می‌کرد که با بحران عدم مشروعیت مواجه است، یعنی حدود ۶۵ درصد از مردم رأی نداده‌اند.
در این نقطه بود که ضرورت بالا بردن تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات! خود را نشان داد. باید دستمایه ای فراهم می‌شد تا مطبوعات حکومت برای شنبه بتوانند از «خلق حماسه» و «مشارکت تاریخی» سخن بگویند.
در ادامه خبرگزاری تسنیم در ساعت ۱۹:۵۸ دقیقه اعلام می‌کند: «تا ساعت ۱۹:۴۵ جمعه ۲۹ اردیبهشت حدود ۳۰ میلیون نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.»
در حدود ساعت ۱۹ توییتر رسمی ستاد انتخابات روحانی نوشت: «هشدار: طبق اعلام رسمی هنوز مشارکت حدود ۵۰ درصد است»
بر طق آمار رسمی اعلام شده آمار واجدین شرایط برای رای دادن  ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزارو ۲۳۴ نفر بود. پنجاه درصد این تعداد در حدود ۲۸ میلیون نفر می‌شود. به عبارت دیگر از حدود ساعت ۱۷ تا ساعت ۱۹ حدود ۸ میلیون نفر به تعداد رای دهندگان افزوده می‌شود! امری بسیار حیرت انگیز!
ستاد روحانی در توییت دیگری در ساعت ۲۱ می‌نویسد: «بیش از۲۰میلیون نفر هنوز رای نداده‌اند» که معنی آن عبارت از این می‌شود که تا ساعت ۲۱، بیش از ۳۶ میلیون نفر از واجدین شرایط رای داده اند. به عبارت دیگر از ساعت ۱۷ تا ۲۱، ۱۶ میلیون نفر به تعداد شرکت کنندگان اضافه می‌شود، اما حیرت انگیزتر آنکه از ساعت ۱۹ تا ۲۱، ۸ میلیون رای به تعداد کل آرا اضافه شده است. یعنی از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در هر ۲ ساعت، ۸ میلیون رای به تعداد کل آرا افزوده می‌شود.
از ساعت ۲۱ تا ساعت ۲۴ نیز حدود ۴ میلیون دیگر بر آرا افزوده می‌شود. صبح روز شنبه، احمدی رییس ستاد انتخابات کشور اعلام می‌کند که ۴۰ میلیون نفر در پای صندوق آرا حاضر شدند.
چند پرسش منطقی
‌‌‌کدام انتخابات و در کجای دنیا را سراغ داریم که تعداد افراد شرکت کننده در زمان تمدید آن تقریبا برابر باشد با تعداد افرادی که در زمان قانونی آن شرکت کرده اند؟
فرض بر این است، افرادی که تصمیم به شرکت در انتخابات می‌گیرند در زمانبندی قانونی به صندوق های آرا مراجعه می‌کنند و رای خود را می‌دهند، افرادی که در خارج از این زمانبندی مراجعه کردند چه کسانی بودند؟!
چگونه می‌شود تصور کرد که ۲۰ میلیون انسان در طول هفته های اخیر و در زیر شدیدترین بمباران تبلیغاتی جناح های مختلف ولایت فقیه قانع یا وادار به شرکت در انتخابات نشده بودند اما به محض آنکه زمانبندی قانونی رای گیری به پایان می‌رسد یکباره متوجه می‌شوند که باید در انتخابات شرکت کنند؟!
چگونه امکان دارد که در طول حدود ۹ ساعت از شروع زمان رسمی انتخابات! در هر دو ساعت به طور متوسط حدود ۲ میلیون نفر رای بدهند اما فقط در فاصله دوساعت از زمان تمدیدی یعنی ساعت ۱۹ تا ۲۱، ۸ میلیون نفر به پای صندوق ها بیایند. و در فاصله‌ی ۴ ساعت که ۳ ساعت آن تمدیدی محسوب می‌شود یعنی از ساعت ۱۷ تا ۲۱، ۱۶ میلیون نفر به پای صندوق ها بروند؟
این پرسش ها را می‌توان همچنان ادامه داد اما نمی‌توان پاسخ های منطقی برای آن یافت. تنها یک پاسخ منطقی به نظر می‌رسد: نظام باید رقم را به ۴۰ میلیون می‌رساند و این کار را در حدفاصل ساعت ۱۷ تا ۲۴ انجام داد. اگر کسی بر سر دموکراتیک بودن و واقعی بودن این آرا تردیدی دارد می‌تواند خود را برای مناظره آماده کند!
نظامی همیشه دموکراتیک!
واضح است که می‌توان با استنادات گوناگون نشان داد که آمار ۲۰ میلیون شرکت کننده که توسط نظام مقدس! تا حدود ساعت ۱۷ اعلام شد نیز یک رقم سازی جعلی است؛
زیرا این انتخابات در اساس شفاف و بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر نبوده است، در نتیجه هیچ نظارت و کنترلی بر آن نبوده است، و گردانندگان آن می‌توانستند هر آماری را اعلام کنند.
زیرا انبوهی از گزارش ها درباره اجبار به رای دادن در پادگان ها، زندان ها و... اضافه بر تبلیغات هراس انگیزی که برای وادار کردن بخشی از مردم به شرکت در انتخابات صورت گرفته بود، در دسترس است و به طور وسیع در فضای مجازی و رسانه ای منتشر شده است.
زیرا گزارش های متعدد و اثبات شده ای از شناسنامه های تقلبی و خرید و فروش آرا وجود دارد.
زیرا ...
در ورای همه تقلب های پیدا و پنهان حکومتگران برای رقم سازی انتخاباتی، اگر فقط و فقط به آمارهای رسمی اعلام شده آنها توجه کنیم واقعیت رقم سازی های حیرت انگیز خود را نشان می‌دهد و ما را از استناد به هر موضوع یا گزارش دیگری بی نیاز می‌کند.
واقعیت آن است که بار دیگر اثبات شد که خلافت اسلامی! در ایران از حداقل پشتیبانی مردمی نیز برخوردا نیست.
منبع : ایران آزادی 
مطالب مارا  در وبلاک   های انجمن نجات  ایران وخط سرخ مقاومت