۱۳۹۶ اردیبهشت ۳۰, شنبه

مردم؛ آنچه خامنه ای را می‌ترساند


مردم؛ آنچه خامنه ای را می‌ترساند

کابوس قیام
روزنامه رسالت حکومت روز ۲۸ اردیبهشت در مقاله‌ای با اشاراتی به صراحت و به کنایه، از برپایی قیامی دیگر ابراز نگرانی می‌کند. رسالت پس از آنکه به ستایش! خامنه ای و انتخاباتش می‌پردازد، به نگرانی نظام از احتمال خیزش و اعتراضات اجتماعی اشاره می‌کند. رسالت تلاشش را می‌کند تا گروهی از «دشمنان داخلی و خارجی و بین‌المللی برای نظام بتراشد تا کینه و نفرت مردم از حکومت را پنهان کند.
 رسالت مدعی می‌شود که «باید این مانور قدرت اسلام را باشکوه تر برگزار کرد تا دشمن بترسد و ازتوطئه چینی و فتنه آفرینی ناامید شود.» رسالت در اینجا پرده را کنار زده و از مردم با عنوان «دشمنان داخلی» یاد می‌کند که باید «نا امید شوند و به لانه هایشان بخزند». اما رسالت نمی‌داند آنکه باید دنبال ناامید شدن و خزیدن به جایی باشد ولایت فقیه است.
رسالت، تنفر مردم در طول قریب به ۴ دهه حکومت را یادآور شده و به فکر چاره‌جویی می‌افتد «در این سی و هشت سال و در انتخابات های مختلف تجربه های تلخی از این نوع اقدامات دشمن پسند داریم  و نباید اجازه دهیم این تجربه خسارت بار باز هم تکرار شود.»
رسالت حکومت که نقطه ضعف نظام یعنی نبود انتخابات آزاد را به خوبی می‌شناسد بر این نکته تاکید می‌کند که «بهترین فرصت برای متلاشی کردن وحدت و انسجام یک ملت مستقل و مقاوم و شکستن امنیت ملی آنان، فرصت انتخابات است».
رسالت سپس به خشم مردم و به ویژه جوانان از حکومت می‌پردازد و می‌گوید: «احساسات و هیجانها و حضور مردم و به ویژه جوانان در صحنه، در اوج قرار دارد و مثل انبار باروتی است که می‌تواند به سادگی به انفجارمنتهی شود.» شرایط و وضعیت نظام را از این آشکارتر نمی‌شود، توصیف کرد. رسالت حکومت در اینجا تیشه به ریشه نظام می‌زند، البته این از آشفتگی و پریشان حالی افکار حکومتی و از نشانه‌های دوران پایانی هر دیکتاتوری است.
ترس از تکرار ۸۸
رسالت که در اختیار خامنه‌ای است با حمله به افراد دیگری در حکومت، سابقه امر و خیزش ۸۸ را نیز یادآوری می‌کند تا نقطه آسیب پذیر نظام را بهتر بیان کند: «اصلی ترین عنصر کمک کننده به دشمن، برخی از کاندیداهای ساده لوح یا جاه طلب  یا خود فروخته بوده اند که این قابلیت را داشته اندکه در  لحظه حساس و اوج هیجان انتخاباتی، کبریت را به انبار باروت احساسات عمومی زده، مردم را برای اردوکشی به خیابان آورند» در ایران ما آنان که در برابر ولایت فقیه تسلیم نشده اند، همیشه آماده آمدن به خیابان هستند.
حمله به جناح روحانی
هراس ولایت فقیه از تظاهرات مردمی یک بار دیگر در قالب تهدید جناح مقابل آشکار می‌شود؛ رسالت با یورش به روحانی و جناحش و روزنامه‌های حکومت که به نفع جناح مقابل می‌نویسند، حتی آنها را در اردوی مقابل نظام قلمداد می‌کند. «همین چند روز قبل خبرنگار روزنامه شرق در صفحه شخصی خود نوشت: «اگر بلای ۸۴ سرمان بیاید، نمی‌توانیم چهار سال بعد دولت را پس بگیریم. اگر امسال بازی را ببازیم تکرار ۸۸ دور نیست».  معنای این جملات این است که اگر در انتخابات رأی نیاوردیم باید بریزیم توی خیابان.»
ترس از جوانان رعشه بر اندام ولایت انداخته و رسالت یک دم از گفتن از آنها باز نمی‌ایستد، «تشکیلات مخفی و ستون پنجم دشمن در داخل کشور، ... در حالت آماده باش است و آموزش های لازم را برای ایجاد فتنه دیده است. از شکست های قبلی هم تجربه آموخته. لشکر هایی از جوانهای به هیجان آمده در خیابانها هم پوشش عملیات او است.» تاختن به روحانی ادامه پیدا می‌کند و رئیس جمهور! ولایت حتی به دشمنان قسم خورده نظام منتسب می‌شود تا از هر حرکتی که می‌تواند به خیزش منجر شود، جلوگیری شود، رسالت می‌نویسد: «اگر کاندیدایی که احتمال رأی آوردنش کم شده،  برای جلب نظر ضد انقلاب داخل و خارج کشور، بگوید کسانی در طول ٣٨ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، او دارد اعتبار کل انقلاب و نظام را برای چند رأی به دشمن می فروشد. اگر یک کاندیدا در جمع هواداران خود برای جلب حمایت منافقین و تروریست ها و توطئه گرانی که سرکوب شده اند بگوید  زبان‌ها را بریدند و دهان‌ها را دوختند، با این عمل خود، تمام گزارش های حقوق بشری احمد شهید را امضا کرده و ایران را در برابر جهانیان محکوم نموده  و به شورای امنیت برای تحریم بیشتر ایران چراغ سبز نشان داده است. اینها نشانه های خطر است، نشانه های اولیه از تکرار یک فتنه است.»
ترس رسالت خامنه‌ای پایانی ندارد و همچنان به همه جا چنگ آویخته می‌شود تا جلو تظاهرات مردمی گرفته شود اما تاریخ نشان داده است که خلق ها هیچ گاه در اسارت نخواهند ماند و مردمان هر سرزمین آزادی را به دست خواهند آورد.
برگرفته از ایران آزادی 
مطالب مارا  در وبلاک   های انجمن نجات  ایران وخط سرخ مقاومت