۱۳۹۶ تیر ۱۶, جمعه

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی




تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور روز پنجشنبه 15تیر در شهرهای مختلف تجمع اعتراضی برگزار کردند و برخوردهای قهری با جامعه ‌پزشکی را محکوم کردند‌.

روز پنجشنبه همچنین رزیدنت‌های رشته‌های مختلف دانشگاههای علوم پزشکی از جمله دانشگاه شیراز و دانشگاه ملی در حمایت از رزیدنت‌های پاتولوژیست تجمع کردند. تجمع‌کنندگان ضمن محکوم کردن تعلیق و محرومیت از امتحان و قطع حقوق دستیاران معترض پاتولوژی با برافراشتن پلاکاردی اعلام داشتند: «جامعه پزشکی یکپارچه در کنار رزیدنت‌های پاتولوژی خواهند بود».
تجمع اعتراضی رزیدنت‌های رشته‌های مختلف دانشگاههای علوم پزشکی 
در تکاب رانندگان تاکسی شهری روز جمعه 16تیر در اعتراض به افزوده شدن ۱۶دستگاه خودرو تاکسی، مقابل شهرداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

 تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی شهری در تكاب

در خرم‌آباد جمعی از کارگران پیمانکاری یکی از شرکتهای نفتی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده مقابل فرمانداری رژیم در مهران تجمع کردند.
کارگران معترض اعلام کردند از ۶ماه پیش دستمزد و عیدی کارگران پیمانی پرداخت نشده است و به همین دلیل این کارگران و اعضای خانواده‌های‌شان در وضعیت معیشتی نامناسبی به‌سر می‌برند. این کارگران در اردیبهشت‌ماه نیز دست به اعتراض زده بودند و با وعده‌ی مسئولان به‌سر کارهایشان بازگشته بودند.

روز پنجشنبه 15تیر جمعی از اهالی روستای گوله-گوله شهرستان تیکان تپه (تکاب) در مقابل اداره محیط‌زیست رژیم در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها در اعتراض به معدن سنگ آهن به‌خاطر استخراج بی‌رویه سنگ آهن و تخریب گسترده‌ی مراتع، زیستگاههای جانوری واز میان رفتن منابع آب مناطق روستایی تجمع کردند.

تجمع اعتراضی اهالی روستای گوله-گوله شهرستان تیکان تپه (تکاب)
در استان کرمان کارگران شهرداری زیدآباد در اعتراض به پرداخت نشدن ماهها حقوق دست از کار کشیده و مقابل ساختمان شهرداری رژیم در این شهر تجمع کردند و بر درب ورودی شهرداری قفل زدند.

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری زیدآباد در كرمان

و در شوش برای سومین بار در هفته جاری، حدود ۲۰۰نفر از بازنشستگان نیشکر هفت‌تپه برای رفع مشکلات بازنشستگی خود مقابل ساختمان فرمانداری رژیم در این شهرستان تجمع کردند.
مطالب مارا  در وبلاک  های انجمن نجات ایران وخط سرخ مقاومت