۱۳۹۶ بهمن ۳۰, دوشنبه

خامنه‌ای: اعتراف دیرهنگام به بی‌عدالتی، اقرار به اصلاح ناپذیری رژیم و تلاش مذبوحانه برای نجات از سرنگونی





خامنه‌ای: اعتراف دیرهنگام به بی‌عدالتی، اقرار به اصلاح ناپذیری رژیم و تلاش مذبوحانه برای نجات از سرنگونی

خامنه‌ای، ولی‌فقیه ورشکسته رژیم آخوندی، روز یکشنبه ۲۹بهمن، در وحشت از قیام سراسری و خشم و نفرت مردم به جان آمده، دیرهنگام به بی‌عدالتی در رژیم آخوندی اعتراف کرد و گفت: «ما کاملاً در جریان انتقادهای مردم، گله‌های مردم، شِکوه‌های مردم هستیم؛ به ما هم می‌گویند؛ به دیگران هم می‌گویند، به ما منتقل می‌شود؛... این‌که می‌گوییم انتقاد داشته باشند، نه‌فقط انتقاد از دولت یا قوه قضاییه یا مجلس؛ نه، ممکن است کسی از شخص این حقیر هم انتقاد داشته باشد».

وی افزود: «در مورد عدالت ما عقب‌مانده هستیم؛ در این تردیدی نیست؛ خودمان اعتراف می‌کنیم، اقرار می‌کنیم.... در زمینه‌ عدالت، باید تلاش کنیم، باید کار کنیم، باید از خدای متعال و از مردم عزیز عذرخواهی کنیم. در مورد عدالت مشکل داریم».

معذرت‌خواهی خامنه‌ای صرفاً یادآور پیام شاه، در آبان۵۷(نوامبر۱۹۷۸) یعنی دو ماه قبل از فرارش از ایران است. جایی که گفت: «پیام انقلاب شما را شنیدم». سخنان خامنه‌ای نیز هذیان مرگ رژیم آخوندی است. این معذرت‌خواهی در حالی است که سر سوزنی از جنایتهای او کم نشده و هر روز خبر شهادت یکی دیگر از جوانان قیام زیر شکنجه دژخیمان رژیم آخوندی به گوش می‌رسد، خامنه‌ای خود بزرگترین سارق تاریخ ایران و قاتل بزرگ مردم ایران است. او و دیگر سران رژیم طی چهار دهه گذشته کاری جز دزدی و چپاول، اعدامهای جمعی و قتل‌عام و کشتار و شکنجه نداشته‌اند.

در عین‌حال خامنه‌ای بار دیگر اعتراف کرد که هر گونه رفرم و اصلاح و تغییر در درون این رژیم یا قانون اساسی آن سراب محض است و به سرنگونی رژیم راه می‌برد. وی گفت: «نظام اداره کشور محترم است، قانون اساسی محترم است باید قانون اساسی رعایت بشود انقلاب در این قالب ریخته شده است. این قالب باید محترم نگه داشته شود همه اصول قانون اساسی... انقلاب یعنی نظام انقلابی این نظام اسلامی همین نظام امت و امامت».

مردم ایران در جریان قیام قهرمانانه دی ماه با شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه و حکومت آخوندی سرنگون سرنگون پیشاپش پاسخ این ندامت کردنهای دیرهنگام را داده‌‌اند. او با این ترفند ابلهانه دیگر قادر نیست نظام درهم شکسته و سراپا تباهش را از سرنگونی محتوم نجات دهد. جوانان ایران عزم جزم کرده‌‌اند که ایران اشغال شده را برای همیشه از لوث وجود نظام جلادان و غارتگران پاک کنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳۰ بهمن ۱۳۹۶(۱۹ فوریه ۲۰۱۸)


مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید