۱۳۹۶ اسفند ۶, یکشنبه

واشینگتن پست: رئیس‌جمهور آمریکا شش زمینه برای همکاری با اروپا برای تشکیل جبهه واحدی علیه رژیم ایران مشخص کرد




واشینگتن پست: رئیس‌جمهور آمریکا شش زمینه برای همکاری با اروپا برای تشکیل جبهه واحدی علیه رژیم ایران مشخص کرد


واشینگتن پست 4 اسفند به‌نقل از یک مقام بلندپایه دولت آمریکا که در تدوین سیاست این کشور در مورد رژیم ایران نقش دارد گزارش داد:  رئیس‌جمهور آمریکا شش زمینه برای همکاری با اروپا برای تشکیل جبهه واحدی علیه رژیم ایران مشخص کرد که علاوه بر سه مورد قبلی، شامل نقض حقوق‌بشر، تهدیدات سایبری و فعالیتهای مالی سپاه پاسداران نیز می‌شود.

رسانه‌های حکومتی 4اسفند درباره این خبر نوشتند: به گفته این مقام آمریکایی، در حالیکه ترامپ پیشتر توافق هسته‌یی را به اصلاح بندهای زوال پذیر آن، امکان بازرسی از تمامی سایتها از جمله سایتهای نظامی و محدود کردن برنامه موشکهای بالستیک ایران مشروط کرده بود، اکنون نقض حقوق‌بشر، تهدیدات سایبری و فعالیتهای اقتصادی سپاه را نیز به سه شرط قبلی خود اضافه کرده است.

کیهان خامنه‌ای 5اسفند نوشت: این‌که شماری از دیپلوماتهای اروپایی مشغول به کار شده‌اند تا از (خروج دولت دونالد ترامپ از برجام) جلوگیری کنند، نخستین نشانه همگرایی بین اروپا و آمریکا پس از ماه‌ها جدایی آشکار آنها بر سر (نظام) است.

در همین حال، خبرگزاری سپاه پاسداران(فارس 4 اسفند 96) از سفر هیأت مذاکره‌کننده اتمی به ریاست عراقچی، معاون وزیر خارجه رژیم به انگلستان خبر داد و نوشت: معاونان وزرای خارجه ایران و انگلستان 21فوریه (دوم اسفند) درباره ابعاد وسیعی از موضوعات دوجانبه، منطقه‌یی و بین‌المللی در لندن به رایزنی پرداختند.

روزنامه سپاه پاسداران(جوان 5 اسفند) نیز با اشاره به حرفهای اخیر عراقچی در لندن گفت: مراقب باشیم در زمین ترامپ بازی نکنیم.


مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید