۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

مصطفی تاج زاده: به نقطه عطف حذف یکی از دو دولت نزدیک می شویم


مصطفي تاج زاده معاون پيشين وزير كشور رژيم

مصطفی تاج زاده: به نقطه عطف حذف یکی از دو دولت نزدیک می شویم

مصطفی تاج‌زاده معاون پیشین وزیر کشور رژیم و از مهره‌های باند مغلوب رژیم، درباره شدت بحران حاکمیت و شقه مرگبار رأس نظام نوشت: به نقطه عطف حذف یکی از دو دولت نزدیک می‌شویم. یا دولت پنهان از مستوری دست می‌کشد و با کنار زدن دولت قانونی ارکان حکومت را کامل در دست می‌گیرد یا مجبور به عقب‌نشینی از قلمروهای مختلف به‌ویژه در عرصه اقتصاد و سیاست خارجی می‌شود. اجازه ندهیم جامعه مدنی از حزب پادگانی شکست بخورد.
تاجزاده در پاسخ به اظهارات آخوند علم الهدی در نمایش جمعه، بر مسئولیت خامنه‌ای در بحرانهای گریبانگیر رژیم تأکید کرد و ضمن مقایسه بحرانهای دیکتاتوری آخوندی با دیکتاتوری شاهنشاهی نوشت: آقای علم‌الهدی! تفکر شاهنشاهی که مدعی بود پیشرفتها مرهون هدایت داهیانه شخص اعلیحضرت و مشکلات ناشی از دولتها و دیگران است، پذیرفتنی نیست، به‌ویژه در جمهوری اسلامی که هیچ مقامی به اندازه‌ی رهبر اختیار و دخالت در امور ندارد و مسئول وضعیت کشور، خوب یا بد، در درجه اول شخص رهبر است.
آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد، در نمایش جمعه 17فروردین  با حمله با آخوند روحانی گفته بود:
بر خلاف فرمان رهبر عمل می‌کنند بعد به نتیجه نمی‌رسند، به شکست مبتلا میشن، شکست رو فرافکنی می‌کنند گوشه و کنار زمزمه می‌کنند به گردن رهبر بیندازند، بابا مشکلات اقتصادی مال کیه!
مشکلات رو رهبر ایجاد کرد! رهبر که 4ساله میگه اقتصاد مقاومتی و شما عمل نمی‌کنید
حالا به این نتیجه رسیدید باید فیلتر کنید آنوقت این رو به گردن رهبری می‌خواهید بیندازید که رهبر گفته فیلتر کنید خودتون به این نتیجه رسیدید... حالا یک روزی گفتید دست ما روی دکمه فیلتر هیچ زمان نخواهد رفت حالا مجبور شدید این رو به رهبری فرافکنی نکنید.

ایران #تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید