۱۳۹۷ فروردین ۱۴, سه‌شنبه

فرار به جلو و لرزه سرنگونی، ترس از شکنندگی و فروپاشی همراه با شکلکهای ضداستکباری در بیانیه سپاه پاسداران ارتجاع به مناسبت ۴۰ سالگی رژیم




فرار به جلو و لرزه سرنگونی، ترس از شکنندگی و فروپاشی همراه با شکلکهای ضداستکباری در بیانیه سپاه پاسداران ارتجاع به مناسبت ۴۰ سالگی رژیم


سپاه پاسداران ارتجاع با انتشار بیانیه ای به مناسبت سالروز ۱۲ فروردین و ۴۰ سالگی رژیم، در یک فرار بجلوی هراسان، لرزه سرنگونی و ترس از شکنندگی و فروپاشی رژیم را به نمایش گذاشت.
سپاه تباهی و ظلمت در بیانیه خود همراه با شکلکهای ضد استکباری و داعیه مقابله با جهانخواران اعلام کرده است: برخلاف خواست شیطانی دشمن، چهلمین سال انقلاب، درخشان ترین سال جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
سپاه جهل و جنایت به نحو مضحکی اعلام کرده است که رژیم حاکم بر ایران الگوی جهانی اداره جوامع بشری با ویژگی عدالت محوری و زندگی تؤام با عزت، کرامت و معنویت است .
اما جمهوری اسلامی … امروز به شدت در معرض تهدید و تهاجم جبهه استکبار و دشمنان میهن اسلامی قرار گرفته است به صورتی که “القای ناکارآمدی نظام در حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم”، “ایجاد شکاف بین نسل جوان و آینده سازان کشور با نظام”، و “به‌ چالش کشیدن نفوذ منطقه ای و عمق راهبردی جمهوری اسلامی در غرب آسیا”، و “تلاش در تضعیف و محدودسازی توان دفاعی کشور در سطح شکنندگی و فروپاشی برابر تهاجم خارجی”، علاوه بر دنبال کردن پروسه برجام با روند متزلزل کنونی، از نشانگرهای آن محسوب می‌شود.
سپاه پاسداران همچنین به باندهای مغلوب نظام چنگ و دندان نشان داده و خاطرنشان کرده است:
هر چند واقعیت” قبیله‌گرایی سیاسی و جناحی”، “اعتماد به نسخه بیگانه”، “عدم مبارزه جدی با فقر، فساد و تبعیض” مانع پیشرفت کشور شده است، اما تحت منویات خامنه ای به پشتوانه پختگی و نشاط چهل سالگی، اهداف خود را دنبال خواهد کرد. 
سپاه، آنگاه طلبکار هم شده و به نحو مضحکی، به مطالبه گری از دولت و مجلس رژیم روی آورده و میگوید: سپاه … ضمن مطالبه گری از دولت، مجلس و آحاد دستگاه های مسئول برای تلاش جدی تر در حل مشکلات اقتصادی، مصمم تر از گذشته مشارکت در این عرصه را فریضه خود دانسته و آمادگی خود برای پذیرش نقش های مؤثر، جهادی و انقلابی در رفع این دغدغه ها را اعلام می نماید.

ایران #تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران    

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید