۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۰, دوشنبه

پیام زندانی سیاسی هوادار مجاهدین خلق ایران ، ابوالقاسم فولادوند به‌مناسبت روز جهانی کارگر



پیام زندانی سیاسی هوادار مجاهدین خلق ایران ، ابوالقاسم فولادوند به‌مناسبت روز جهانی کارگر

ندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی طی پیامی از زندان گوهردشت کرج به‌مناسبت روز جهانی کارگر گفت:‌ « روز جهانی کارگر  را در حالی گرامی می‌داریم که کارگران شریف و تحت ستم میهن‌مان مانند دیگر اقشار جامعه درگیر انواع و اقسام مشکلاتی هستند که هر روزه توسط آخوندهای جنایتکار به تمامی مردم تحمیل شده و می‌شود.
چندی پیش بود که آخوندهای ضدبشر به‌قول خودشانباگشاده دستی (بخوانید وقاحت آخوندی)؛ حقوق کارگران زحمتکش را مبلغ یک میلیون و ۱۱۴هزار تومان اعلام کردند؛ یعنی کمتر از یک‌سوم میزان خط فقر. تازه‌يین تمام ماجرا نیست چرا که نماینده کارگران در شورای فرمایشی کار اعلام نمود که کارگران هیچگونه امنیت شغلی ندارند و از آن فاجعه آمیزتر این‌که تمامی قراردادهای اشتغال کارگران؛ موقت می‌باشد. البته مزدور یاد شده با شیادی آموخته از ولی‌فقیه جناینکارش هیچ اشاره‌یی به قراردادهای سفید نکرد و نگفت کارگران زحمتکش برای دریافت همین مبلغ ناچیز باید چند ماه دست نگهدارند و وقتی همراه خانواده‌هایشان به پهن کردن سفره‌های خالی در مقابل محل کار و یا سایر ارگانهای رژیم؛ طلب دستمزد ماههایعقب‌افتاده را می‌کنند؛ با ضربوشتم نیروی ضدشورش مواجه می‌شوند و دست آخر یا بازداشت می گردند و یا اخراج.
 البته این وضعیت شامل حال بقیه اقشار میهنمان از کشاورزان اصفهان که آب از آنان به سرقت می‌رود و یاکوله‌بران و کسبه بانه؛ سقز و مریوان و پیرانشهر و یابارنشستگان محترم و یا غارت‌شدگان در مؤسسات مالی تحت سلطه سپاه پاسداران هم می‌شود.
وضعیت و شرایط معلمان شریف ایران که شغل آنها توسط آخوندهای شیاد در ردیف رسالت پیامبران قرار داده شده؛ بهتر از دیگران نیست و نمایندگانشان زندانی هستند. یادآوری می‌شود که خواسته‌های فرهنگیان صرفاً جنبه مادی ندارد و بسیاری از اعتراضات این قشر علیه سیاستهای ضدمردمی و تصمیمات نادرست و فرهنگ بر باد ده این مرز و بوم دارد.
نتیجه این‌که تا این حاکمیت منحوس حاکم است؛ از هر قشر و صنفی که باشیم از ظلم و ستم حکومت ضدبشری ولایت فقیه رنج می‌بریم. به همین علت است که روزانه شاهد اعتراضات اقشار گوناگون در سراسر میهن هستیم. البته راه‌حل نزد خود ما می‌باشد.
برای تغییر این شرایط باید اعتراضات و اعتصابات کارگری را گسترش داد؛ برای تشکیل اتحادیه‌ها و سندیکاهای مستقل کارگری گام برداشت و تلاش کرد و باید مانند کشاورزان زحمتکش اصفهانی و اعتراض کنندگان کازرونی و اهوازی فریاد برآورد «وای به روزی که مسلح شویم».
با اتحاد و یکپارچگی و پیوستن به مقاومت سراسری ترس و وحشت را به جان آخوندهای وطن‌فروش مستولی کرده و راه را برای آزادی ایران هموار سازیم.
مرگ بر اصل ولایت فقیه - زنده باد آزادی – درود بر رجوی
ابوالقاسم فولادوند
سالن ۳۱- زندان رجایی شهر
اردیبهشت ۹۷

ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد # آزادی# ایران