۱۳۹۷ فروردین ۱۳, دوشنبه

وال‌استریت ژورنال: با انتصاب جان بولتون توافق اتمی با رژیم ایران در حال احتضار است





وال‌استریت ژورنال: با انتصاب جان بولتون توافق اتمی با رژیم ایران در حال احتضار است


ال‌استریت ژورنال روز دوشنبه 13فروردین  97 طی مقاله‌یی به قلم مارک دوبویتز، مدیرکل بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها از جمله نوشت:‌ با قرار گرفتن  جان بولتون در منصب مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ به‌نظر می‌رسد که توافق اتمی باراک اوباما با رژیم ایران در حال احتضار است.
 در این مقاله آمده است:‌مذاکره‌کنندگان اروپایی و آمریکایی در حال مطالعه تحریم‌هایی هستند که به‌طور مشخص سپاه پاسداران، را هدف قرار می‌دهند. تحریم‌های حزب‌الله که اولین و محبوب‌ترین فرزند جمهوری اسلامی در خارج و مؤثرترین شبه‌نظامیان در جنگ سوریه  است نیز در دست بررسی است. تدابیر دو سوی آتلانتیک علیه جنگ سایبری رژیم ایران و دخالت آن در کشتیرانی نیز روی میز است.  تا زمانیکه انتصاب جان بولتون اعلام نشده بود، مذاکره‌کنندگان اروپایی در حال مذاکره سرسختانه بر سر وجوه کلیدی این مذاکرات بودند. در حالیکه آنها میزانی انعطاف بر سر موشکهای بُرد بلند رژیم ایران و بازرسی ازسایت‌های نظامی نشان دادند، اما بر سر تدابیر مهلت‌دار توافق حاضر به دادن هیچ امتیاز بامعنی نبودند. به‌نوشته وال استریت ژورنال «در حالیکه تهران بسوی هژمونی منطقه پیش می‌رود، این مذاکرات حائز اهمیت زیادی است. تهران آمادگی خود را برای بکارگیری نیروهای مرگبار و شبه‌نظامیان سایر کشورها در خارج نشان داده است.  رژیم ایران به توسعه سانتریفیوژ‌های پیشرفته که براحتی قابل پنهان کردن هستند و موشکهای بالستیک بُرد بلند ادامه می‌دهد.
وال‌استریت ژورنال در پایان نوشت:‌برای اروپائیان گزینه‌یی که از همه کمتر زیان‌آور است این است که توافق اتمی را تصحیح کنند.... اما اگر اقدام نکنند، بولتون مطمئن خواهد شد که پرزیدنت در ماه مه از توافق بیرون بکشد.

ایران #تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران    

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید