۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۹, شنبه

آخوند ناطق نوری: چالش ایران فراتر از برجام، براندازی نظام است



آخوند ناطق نوری 

آخوند ناطق نوری: چالش ایران فراتر از برجام، براندازی نظام است

آخوند ناطق نوری: چالش ایران فراتر از برجام، براندازی نظام استآخوند ناطق نوری روز جمعه در جمع عوامل رژیم در خبرگزاری حکومتی ایرنا نسبت چالش کنونی رژیم را براندازی و نه برجام دانست. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی گفت: باید توجه داشته باشیم که در شرایط کنونی، چالش ایران فراتر از برجام است، زیرا دولت جدید آمریکا با وقاحت و به‌طور رسمی اعلام می‌کند به‌دنبال براندازی نظام است. وی با هشدار با باند رقیب افزود:‌ کسانی که با نیت تسویه‌حساب سیاسی اقدام به انتقادهای مخرب می‌کنند متوجه نیستند این روش موجب شکست جبهه داخلی شده و زمینه موفقیت برنامه‌های دشمن را فراهم خواهد کرد.
آخوند ناطق نوری شکست برجام را متوجه ولی‌فقیه ارتجاع دانست و گفت:‌ نباید از این موضوع غافل شویم که مذاکره و پذیرفتن برجام حاصل تصمیم‌گیری مجموعه نهادهای کلیدی نظام هم‌چون دولت، مجلس، شورای عالی امنیت ملی و با نظر مساعد خامنه‌ای بوده است. بدون اذن ایشان هم، برجام از سوی ایران قابل پذیرش نبود. ایشان مکرر تیم مذاکره‌کننده را تأیید و حمایت کردند.
وی به بی‌کفایتی کارگزاران رژیم در مشکلات کشور اعتراف کرد و گفت: باید توجه داشته باشیم که بخش مهمی از مشکلات اقتصادی ما مانند بیکاری، تورم و رکود، ریشه در چگونگی مدیریت خودمان و مسائلی هم‌چون اقتصاد دولتی، نگاه غیرحمایتی به بخش خصوصی، تنگ نظری، تغییرات پی‌درپی قوانین و... دارد که همگی مسائل داخلی هستند.



ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد