۱۳۹۷ تیر ۶, چهارشنبه

بی کفایتی دولت روحانی! هراس رژیم ایران از گسترش اعتراضات عمومی



بی کفایتی دولت روحانی! هراس رژیم ایران از گسترش اعتراضات عمومی


بحران حاکمیت آخوندی درگرداب بحرانهای بی‌علاج اقتصادی و در هراس از گسترش قیام و اعتراضات مردمی، همچنان ادامه دارد،
در حالیکه رئیس فراکسیون باند خامنه‌ای در نامه‌ای به پاسدار علی لاریجانی خواستار برکناری وزرای ناکارآمد دولت روحانی شده است،

اقتصاد آشفته رژیم بهانه‌یی برای شدت بخشیدن به جنگ جناحی علیه روحانی

روز سه‌شنبه در جلسه علنی مجلس آخوندی، آخوند ذوالنور نماینده مجلس رژیم از باند خامنه‌ای درباره بی‌کفایتی آخوند روحانی گفت:
من معتقدم از فردا بی‌کفایتی دولت را باید در مجلس رقم بزنیم آقایانی که دولت را حمایت کردند باید پاسخگو بشوند وقتی قیمت ارز دو برابر میشه ظرف چند ماه مگه اینها نبودند می‌گفتند اگر رئیسی بشه قیمت ارز میشه ۷هزار تومان؟ امروز رئیسی نشد ۹هزار تومان را کی باید پاسخ بده آقای مطهری؟
آقای مطهری امروز این دولت خودش تصمیم‌گیرنده نیست آقای روحانی با مردم نیست آقایانی که دارند اینجور حمایت می‌کنند از مردم دور اند، سال حمایت از کالای ایرانی و این وانفسای مردم آقای رئیس‌جمهور با لباس ورزشی برند خارجی تو توچال داره کیف میکنه اینها بیایند با مردم رو زمین راه بروند امروز از مردم فاصله نگیرند چرا گردن یک تکه پارچه می اندازید بدبختی و گرفتاری مردم را.

روحانی در توچال.JPG
روحانی در توچال

روحانی: برای تخریب و تهمت و افترا و دروغ حاشیه امن نگذارید

در پاسخ به اتهاماتی که در مجلس رژیم علیه بی‌کفایتی دولت روحانی مطرح شد، آخوند روحانی در سخنرانی روز سه‌شنبه خود درباره اقدامات باند رقیب علیه خودش گفت:
نگذاریم در فضای کشور ما هیچکس ، هیچ تریبون برای تخریب و تهمت و افترا و دروغ حاشیه امن داشته باشه این وظیفه ماست اگر می‌خواهیم نظام رو حفظ کنیمهیچکس انتقاد آزاده همه باید انتقاد کنند انتقاد دلسوزانه مفید است و همه از او استقبال می‌کنیم اما تخریب و دروغ و افترا و تهمت و سوءظن و سیاه‌نمایی هیچوقت خوب نیست و امروز از همیشه بدتر و گناه امروزش از همیشه بیشتر به‌خاطر این‌که آثار خطرناکتری امروز داره و در این زمینه دستگاههای فرهنگی ما... همه باید کنار هم قرار بگیریم.

اگر شخص دیگری به جای روحانی بیاید وضعیت بدتر هم می‌شود

روزنامه آرمان از باند روحانی درباره حملاتی که علیه دولت وی صورت می‌گیرد، هشدار داد در شرایط فعلی اگر دولت روحانی آسیب ببیند، این کلیت نظام سیاسی حاکم است که آسیب می‌بیند (و) حکایت سرشاخه نشستن و بریدن ته شاخه است. این روزنامه حکومتی افزود: شاید اگر شخص دیگری به جای روحانی بیاید وضعیت بدتر هم بشود...

حمله گازانبری به دولت روحانی و ضربات مهلک تر

یک روزنامه دیگر باند روحانی به نام ابتکار نوشت: حالا دیگر طرح «عدم کفایت روحانی»، جمله‌ای پنهان لابه‌لای صحبتهای یک نماینده سابق اصول‌گرا که حتی موردتوجه همفکرانش هم قرار نگرفته، نیست. آنچه امروز «استعفای روحانی» را به موضوع درجه یک سیاست تبدیل کرده، اظهارنظر چهره‌هایی هم‌چون رحیم‌صفوی است.
این روزنامه حکومتی می‌افزاید: موضوع اما از این هم جدی‌تر است. نماینده مجلس امیر خجسته، در مورد ضرب‌الاجل ١٠ الی ١٥روزه نمایندگان به دولت برای کلید زدن استیضاح وزرا و طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور سندی است دیگر بر اهمیت ماجرا. روزنامه ابتکار هم‌چنین نوشت: اشتباه نیست اگر بگوییم پیشنهاد استعفا به روحانی از زبان موسویان، از افراد نزدیک به روحانی، تیرخلاص به دولت روحانی. است اما این‌طور که پیداست حمله گازانبری به روحانی با ضرباتی مهلک‌تر از این، ادامه دارد.

بحران نه تنها قابل چشم‌پوشی نیست بلکه در ادامه سیلی خواهد آمد

درباره اوضاع انفجاری جامعه، روزنامه حکومتی جهان صنعت نوشت: اقتصاد کشور دچار بحران شده است و این حقیقت را نباید کتمان کرد. باید پذیرفت جامعه و اقشار مختلف آن دچار التهاب شده‌اند. این بحران نه‌تنها قابل چشم‌پوشی نیست بلکه در صورت ادامه سیل عظیمیخواهد آمد
یک روزنامه دیگر باند روحانی نیز نوشت: مسئولان هر چقدر درست یا غلط هم بگویند، احساس بحران در کف خیابان جاری است. رسانه‌های رسمی در شرایط ویژه یا بحرانی، ظرفیتی از دست رفته و خاموشند.

مطالب مرتبط:

ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد