۱۳۹۷ خرداد ۲۹, سه‌شنبه

تا گفته های تکاندهنده از آتنا فزقدانی زندانی سیاسی سابق ومدافع حقوق کودکان وطراح ومجمسه ساز




  تا گفته های تکاندهنده از آتنا فزقدانی زندانی سیاسی سابق ومدافع حقوق کودکان وطراح ومجمسه ساز  




 #ایران - ناگفته های تکان دهنده  #آتنافرقدانی درباره زینب طاهری وکیل #محمدثلاث


✍️ آتنا فرقدانی در واکنش به پستهای زینب طاهری وکیل محمد ثلاث که گفته است شواهد بی گناهی او را تا فردا شب منتشر میکند نوشت:
➖ديدم که از شرافت حرفه‌ي وکالت سخن به ميان آورديد!در صورتي که مدت‌ها قبل از بي‌گناهي و اعترافات اجباري محمد ثلاث اطلاع داشتيد و سکوت پيشه کرديد!

➖مي‌خواهم شرافت را براي شما يادآوري کنم!

 ➖حتما به خاطر داريد زماني که به شما وکالت داده بودم اما حتي يک بار در دادگاه براي مطالعه‌ي پرونده‌ي من مراجعه نکرده و مانند بسياري از وکلاي ديگر براي خانواده‌ام پيغام فرستاديد که اگر آتنا در دادگاه از قاضي! صلواتي درخواست بخشش و توبه کند حضور مي‌يابيد اما در غير اين صورت خير!

➖گويا انتظار داشتيد همچون غنچه قوامي که به پيشنهاد شما با درخواست عفو و چادر و هدبند مشکي در دادگاه تجديد نظر حضور يافته بود؛ من هم در دادگاه بدوي حضور ميافتم!

➖به ياد داريد که به دليل همين درخواست شما، از  #زندان_قرچک نامه‌ي عزل شما را ارسال کردم و به جناب آقاي مقيمي وکالت دادم؟!

➖به ياد مي‌آوريد زماني که چند تن از وکلا از فيلترينگ تلگرام شکايت کردند و نامي از شما در آن ليست نبود اما به کذب اعلام کرديد که شما هم از شکايت کننده‌ها بوديد؟!

➖به ياد دارم به دليل موقعيت مکاني منزل از سرکوب دراويش، خشونت و مرعوب کردن اهالي منطقه‌ي پاسداران، متني در اينستاگرام خود قرار دادم؛ قبل از عبور آن اتوبوس، تمام خيابان‌هاي منتهي به #گلستان هفتم، توسط نيروها بسته شده بود و حتي عبور عابران پياده رو نيز کنترل مي‌شد؛ چطور مي‌شود که يکباره اتوبوسي از آنجا سر دربياورد؟!

➖ آيا #اصلاح_‌طلبان (ظاهرا با مردم اما پشت پرده با حکومت) و بسياري از مردم به ياد مي‌آورند که در آن روزها به جاي نيروهاي امنيتي، دراويش را محکوم کردند؛ اما حال عکس محمد ثلاث را در پروفايل‌ها نشانده‌اند؟!

➖آيا بار اول است که جمهوري اسلامي با گرفتن اعترافات اجباري و ساختن سناريوها، به اعدام و سرکوب پرداخته است؟!

➖آيا در اعتراضات دي ماه اعلام نکردند که #زندانيان، #خودکشي کرده اند؟!

➖اي کاش باور کنيم تک تک ما يک #تروريست پنهان در خودمان جاي داده ايم...!
https://bit.ly/2liCkYX


ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد