۱۳۹۷ تیر ۲۰, چهارشنبه

کمپین استرداد دیپلمات تروریست رژیم ایران از آلمان به بلژیک - چهارشنبه ۲۰ تیرماه




کمپین استرداد دیپلمات تروریست رژیم ایران از آلمان به بلژیک - چهارشنبه ۲۰ تیرماه


گزارشی از کمپین ایرانیان آزاده برای استرداد دیپلومات تروریست رژیم ایران از آلمان به بلژیک - این صفحه به روز می‌شود
هشتگ کمپین: #ExpelIranDiplomatTerrorists - چهارشنبه ۲۰ تیرماه
کمپین گسترده ایرانیان آزاده برای استرداد دیپلومات تروریست رژیم ایران از آلمان به بلژیک روز (دوشنبه ۱۸تیرماه) آغاز شده بود، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۹و ۲۰تیرماه نیز ادامه خواهد یافت. ایرانیان آزاده در پاریس، آلمان و ایتالیا با برگزاری آکسیونهایی خواستار استرداد دیپلومات تروریست دستگیر شده رژیم از آلمان به بلژیک شدند. در این صفحه گزارشی از کمپین روز چهارشنبه که در حال برگزاری است درج می‌شود.

ساعت ۱۷۰۰:
خبرگزاری رویتر گزارش کرد: دادستان آلمان: مظنون به تخریب بمب در فرانسه می تواند به بلژیک مسترد شود

ساعت ۱۶۴۵:
سایت نشنال پست نوشت: خبر خوب! آلمان دیپلمات تروریست ایرانی را به اتهام بمب گذاری بازداشت کرد.

ساعت ۱۶۴۰:
وزیر خارجه آمریکا  امروز رژیم ایران را متهم کردکه از سفارتخانه هایش برای پیشبرد طرحهای تروریستی استفاده میکند:

ساعت ۱۶۴۰:
کاربر دیگری به نام مسعود هشداد داده است که:اروپا نباید اجازه دهد که لابی رژیم ایران دیپلمات تروریست رژیم که درگیرطرح تروریستی انفجار در گردهمایی ایرانیان مخالف رژیم در فرانسه بوده است را به اتریش برگرداند.
بر اساس اطلاعيه دادستان كل آلمان اسدي ديپلمات تروريست آخوندها در مارس به تروريستها دستور داده در گردهمايي بزرگ ايرانيان انفجار ايجاد كنند و اواخر ژوئن مواد انفجاري را به آنها تحويل داده است، حكم جلب او بخاطر جاسوسي و تباني براي قتل صادر شده است. https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/14981/3994492  pic.twitter.com/H4ewvkcVB4
2
- اروپا نباید اجازه دهد که لابی رژیم ایران دیپلمات تروریست رژیم که درگیرطرح تروریستی انفجار در گردهمایی ایرانیان مخالف رژیم در فرانسه بوده است را به اتریش برگرداند. pic.twitter.com/BxwjxAnjlk
View image on Twitter

ساعت ۱۶۳۵:
کاربری به نام فاطمه ضمن یادآوری آکسیون روز گذشته در پاریس نوشت:

ساعت ۱۶۳۰:
کاربری به نام علی ۵۵۵ در توئیت خودنوشت:
جامعه ایرانیان از دولت آلمان میخواهند که در استرداد دیپلمات تروریست رژیم به بلژیک برای طی شدن مراحل بازجویی درنگ نکند. 2

ساعت ۱۶۲۰:
دادستان آلمان گفته است که مظنون به تخریب و بمبگذاری در فرانسه می تواند به بلژیک مسترد شود.

ساعت ۱۶۱۵:
ارسال تصاویری از آکسیون اعتراضی هموطنان آزاده در آلمان - برلین:
View image on TwitterView image on TwitterView image on Twitter
Protestversammlung gegenüber dem Auswärtigen Amt Der „Diplomat“- Assadi (derzeit in deutscher Haft) muss nach Belgien ausgeliefert werden. @dpa @bild @welt @RegSprecher

ساعت ۱۶۰۵:
آقای جواد دبیران در توییتی ضمن ارسال تصاویری از آکسیون اعتراضی اشرف نشانها در برلین خواستار استرداد دیپلمات تروریست رژیم ایران از آلمان به بلژیک شد:
Protestversammlung gegenüber dem Auswärtigen Amt Der „Diplomat“- Assadi (derzeit in deutscher Haft) muss nach Belgien ausgeliefert werden. @dpa @bild @welt @RegSprecher

ساعت ۱۶۰۰:
آقای محمد محدثین در دو توئیت جداگانه گفت:
بر اساس اطلاعيه دادستان كل آلمان اسدي ديپلمات تروريست آخوندها در مارس به تروريستها دستور داده در گردهمايي بزرگ ايرانيان انفجار ايجاد كنند و اواخر ژوئن مواد انفجاري را به آنها تحويل داده است، حكم جلب او بخاطر جاسوسي و تباني براي قتل صادر شده است. https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/14981/3994492 

هشدار نسبت به تلاشهاي رژيم براي در بردن اين ديپلمات تروريست. جنايتي كه او برنامه ريزي ميكرد مانند نوامبر 2015 جنايت داعش در بتكلان پاريس بود. سفارتهاي رژيم، مراكز ترور و جاسوسي، بايد تعطيل شود. آيا بايد به داعش اجازه داده سفارت داير وبراي كشتار برنامه ريزي كند؟


ساعت ۱۵۵۵:
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس «دادستان‌های آلمانی می‌گویند که آن‌ها یک دیپلمات ایرانی را به جرم فعالیت در کادر عامل خارجی و توطئه برای ارتکاب به قتل متهم کرده‌اند.
دادستان‌های فدرال روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه گفتند که اسدالله اسدی دیپلمات مستقر در وین مظنون به بستن قرارداد با یک زوج در بلژیک برای حمله به نشست پاریس گروه اپوزیسیون تبعیدی ایران است. آن‌ها گفتند که او مظنون به دادن یک وسیله حاوی ۵۰۰ گرم مواد منفجره TATP به این زوج بوده‌است.
اسدی در اوایل این ماه در نزدیکی شهر آلمانی آشافنبورگ در یک حکم اروپایی پس از دستگیری یک شخص ایرانی‌تبار در بلژیک بازداشت شد و مقامات گزارش دادند که مواد منفجره قوی را در خودرو وی پیدا کرده‌اند.»

نخستین ناله رژیم آخوندی درباره موضع دادستانی آلمان

خبرگزاری مهر آخوندی:
دادستانی آلمان مدعی شد دیپلمات ایرانی بازداشت شده، متهم به توطئه برای قتل حمله به نشست مجاهدین در فرانسه است!

ساعت ۱۵۴۵:
آکسیون اعتراضی هموطنان در برلین آلمان شروع شده است. هموطنان آزاده خواستار استراداد دیپلمات تروریست رژیم ایران از آلمان به بلژیک هستند. تصاویری از این اکسیون در توییت زیر مشاهده می‌شود.


گزارشی از کمپین روز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه
ساعت ۱۷۰۰:
اعلام پایان آکسیون پاریس. روز چهارشنبه این کمپین از ساعت ۱۰ الی ۱۱۳۰ و بعداظهر از ساعت ۱۵۳۰ الی ۱۷ ادامه خواهد داشت.
Stop aux marchandages avec les mollahs d'. Ils ne doivent pas récupérer leur diplomate terroriste. Il doit être livré à la justice en pour sa tentative d'attentat en . 2

ساعت ۱۶۴۵:
ایرانیان آزاده با بلند کردن پلاکارهای «براندازم» بر عزم جزم خود برای مقابله با توطئه های تروریستی رژیم ایران تاکید کردند.


ساعت ۱۶۴۰:
پایان اکسیون اعتراضی هموطنان آزاده در پاریس:
Stop aux marchandages avec les mollahs d'. Ils ne doivent pas récupérer leur diplomate terroriste. Il doit être livré à la justice en pour sa tentative d'attentat en . 2

ساعت ۱۶۳۰:
تصاویری از آکسیون اعتراضی ایرانیان آزاده برای استرداد دیپلمات تروریست رژیم ایران از آلمان به بلژیک

ساعت ۱۶۱۵:
هموطنان آزاده در آکسیون پاریس در پلاکارد خود نوشتند:
بدنبال کشف توطئه عملیات انفجاری علیه اجتماع بزرگ مخالفان ایرانی در پاریس(۳۰ ژوئن)، کلیه سفارتهای رژیم ایران در اروپا را ببندید و دیپلمات تروریستهای آن را اخراج کنید.

View image on TwitterView image on TwitterView image on Twitter
2 terrorists arrested in Belgium in connection with a terrorist diplomat of the Iranian regime who had given them explosive.The latter he was arrested in Germany.He wanted to blow up a rally in . 2 @GermanyDiplo @oscepa @OSCE @EPP

ساعت ۱۶۱۰:
سرودخوانی اشرف نشانها در آکسیون پاریس:
Iranian resistance’s supporters gathered in front of foreign ministry against the terror plot of regime’s terrorist diplomat & asked 4 them 2be tried 2 @AuswaertigesAmt@HeikoMaas @BelgiumMFA@oscepa @OSCE @EPP@AUT_OSCE @usosce

ساعت ۱۶۰۰:
همزمان با آکسیون در پاریس شماری از هم میهنان آزاده در ایتالیا خواستار استرداد دیپلمات تروریست رژیم ایران به بلژیک شدند:
آکسیون هموطنان آزاده در ایتالیا برای تحویل دیپلومات تروریست رژیم ایران به بلژیک
آکسیون هموطنان آزاده در ایتالیا برای تحویل دیپلمات تروریست رژیم ایران به بلژیک

ساعت ۱۵۵۰:
هموطنان آزاده در پاریس با برافراشتن پرچم ایران خواستار تحویل دیپلمات تروریست رژیم ایران شدند:

Les à Invalides réclament l'extradition en du diplomate terroriste des mollahs qui planifiait un attentat le 30juin contre un rassemblement de l'opposition iranienne en . 2

ساعت ۱۵۵۰:
سناتور مارک روبیو ضمن توییتی گفت: 

سناتور مارکو روبیو:

‌‌جای تعجب نیست که یک مقام رژیم ایران در یک توطئه تروریستی علیه گردهمایی اپوزیسیون در فرانسه دست داشته است. رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم دولتی است.

طرح تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران
روز شنبه ۱۱تیر۹۷  دادستانی فدرال بلژیک و اداره فدرال اطلاعات و امنیت این کشور در یک اطلاعیه مشترک اعلام کردند:‌ یک زوج تروریست را  که مأموریت داشتند به یک حمله تروریستی علیه همایش  بزرگ مقاومت در پاریس در نهم تیر ماه دست بزنند، در بلژیک دستگیر کردند و   برای آنها حکم دستگیری توسط قاضی صادر کردند.
طبق این اطلاعیه از آنها حدود ۵۰۰گرم ماده TATP و یک مکانیزم چاشنی انفجاری در کیف زنانه لوازم آرایش کشف شد. بنا بر این اطلاعیه همزمان در فرانسه یک نفر که مظنون به همدستی با دو نفر فوق می‌باشد دستگیر شده است. اطلاعیه می‌افزاید یک دیپلومات ایرانی از سفارت رژیم آخوندی در وین، رابط تروریستهای دستگیر شده بوده است که او نیز در آلمان دستگیر شده است.
زن و شوهری که در یک مرسدس بنز در شهر آنتورپ بلژیک دستگیر شده‌اند، امیر سعدونی (۳۸ساله) و نسیم نعامی (۳۴ساله) بودند که خود را هوادار مجاهدین جا زده بودند. آنها تابعیت بلژیکی داشتند.
امیر سعدونی در یک شرکت کشتیرانی که بین هلند و بلژیک تردد داشت کار می‌کرد و مخفیانه به ایران رفت و آمد می‌کرد. نسیم نومنی در سال ۱۳۸۸ از ایران به بلژیک رفته بود و با سعدونی ازدواج می‌کند.

دیپلمات تروریست رژیم چه کسی است؟
اسدالله اسدی دیپلومات-تروریست رژیم آخوندی
اسدالله اسدی دیپلومات-تروریست رژیم آخوندی
دیپلمات تروریستی که روز یکشنبه ۱۰تیر ماه در جنوب آلمان دستگیر شد اسدالله اسدی (۴۷ساله) است که از سال ۱۳۹۳رئیس ایستگاه اطلاعات آخوندی در سفارت رژیم در وین است. او دستور نهایی حمله به گردهمایی ۹تیر را به تروریستها ابلاغ کرده بود. به گزارش مطبوعات آلمان اسدالله اسدی ماده انفجاری را در لوکزامبورگ به امیر سعدونی و همسرش تحویل داده بود.
اسدی جانشین مصطفی رودکی یک دیپلومات تروریست دیگر شده بود که در سال ۹۳ از اتریش به تهران بازگشت و در سال ۱۳۹۶به‌عنوان دبیر اول سفارت به آلبانی اعزام شد تا به جاسوسی و زمینه‌سازیهای تروریستی علیه مجاهدین بپردازد. برای تسهیل کار رودکی، کانون هابیلیان و مؤسسه دیده‌بان، دو شعبه وزارت اطلاعات تحت عناوین فرهنگی و مطبوعاتی در آلبانی فعال شدند.

هویت فردی که  در فرانسه دستگیر شد
کسی که در فرانسه به ظن همدستی با تروریستها دستگیر شده است، مهرداد عارفانی(۵۵ساله) است. همسر او که اکنون از او جدا شده است با یک مأمور اطلاعات در ایران در ارتباط بود.
پلیس بلژیک پنج محل دیگر را در نقاط مختلف بلژیک مورد بازرسی قرار داده که به دلایل امنیتی نتایج آن هنوز اعلام نشده است.
مقاومت ایران از این پیشتر بارها نسبت به آماده‌سازیهای تروریستی دیپلومات ها و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس آخوندها در کشورهای اروپایی از جمله بلژیک هشدار داده بود. ارگانهای اطلاعاتی کشورهای اروپایی در گزارشهای سالیانه خود مستمراًً تأکید کرده‌اند که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران هدفهای اصلی وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس هستند. به‌دنبال اقدامات تروریستی رژیم، شورای اتحادیه اروپا در ۲۹آوریل ۱۹۹۷مقرر کرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها از کشورهای عضو اخراج شوند و به کسی از این مأموران اجازه ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داده نشود.
در همین رابطه مقاومت ایران خواهان بستن سفارتخانه‌ها و نمایندگیهای رژیم آخوندی، لانه‌های ترور و جاسوسی، و اخراج دیپلوماتها و مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی شد و بر ضرورت افشا و انتشار تمام جزئیات این پرونده تأکید کرد. افکار عمومی‌ بایستی به‌طور کامل در جریان توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندها قرار بگیرند و این لازمه تأمین امنیت مخالفان و پناهندگان ایران است.

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد