۱۳۹۷ تیر ۱۹, سه‌شنبه

طرح تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مقاومت از دید رسانه‌های بین‌المللی


طرح تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مقاومت از دید رسانه‌های بین‌المللی

رسانه‌های بین‌المللی
رسانه‌های بین‌المللی
واشنگتن تایمز-۵ژوئیه ۲۰۱۸رژیم ایران در استفاده از امکانات دیپلوماتیک برای طرحهای تروریستی بسیار گستاخ است.
رژیم خشم خود را از دستگیریها بیان کرد: چگونه جرأت می‌کنند یکی از تروریستهای ما که به‌عنوان یک دیپلومات است را دستگیر کنند؟! این یک عملیات فریب علیه برجام در اروپاست!
سران رژیم ایران دروغگو هستند و این توطئه دروغگویی آنها را هر چه بیشتر نشان می‌دهد.

روزنامه واشنگتن تایمز درباره خنثی شدن طرح تروریستی رژیم علیه گردهمایی مقاومت در پاریس نوشت: پلیس فرانسه و بلژیک در چند روز گذشته توطئه‌یی را خنثی کردند که می‌گویند توطئه بمبگذاری علیه «گردهمایی ایران آزاد» بود که توسط شورای ملی مقاومت ایران در نزدیکی پاریس برگزار شد....
چیزی که در این رویداد قابل‌توجه است، همراه با یک زوج در بلژیک، یک دیپلومات رژیم ایران در اطریش به‌خاطر توطئه، دستگیر و مصونیت دیپلوماتیک وی لغو شد. البته رژیم ایران خشم خودش را بیان کرد:
چگونه جرأت می‌کنند یکی از تروریستهای ما که به‌عنوان یک دیپلومات است را دستگیر کنند؟ این یک عملیات فریب برای خرابکاری در توافق هسته‌یی ایران در اروپاست!
واقعیت این است که رژیم آخوندها در استفاده از امکانات دیپلوماتیک برای تسهیل طرحهای تروریستی، بسیار گستاخ است، به‌طور همزمان رژیم تهران تلاش می‌کند که به اروپا بباوراند که این رژیم دنبال برنامه هسته‌یی نظامی نیست. به‌طور خلاصه، سران رژیم ایران دروغگو هستند، و این توطئه، دروغگویی آنها را هر چه بیشتر نشان می‌دهد...

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و نیوت گینگریچ، رئیس سابق کنگره، که هر دو در گردهمایی ایران آزاد سخنرانی کردند، درست گفتند. جولیانی گفت، اروپا باید به‌خاطر تلاش برای کار با رژیم ایران، "شرمنده" باشد.
گینگریچ نیز در پاریس گفت: « من سخنانم را با این جملات به پایان میرسانم: "آزادی خواهد آمد. بهای آن از خون وطن پرستان داده شده است. بهای آن با تلاش و رنج میهن‌پرستان داده شده است. بهای آن توسط کسانی‌که در برابر دیکتاتوری ایستاده‌اند پرداخت شده است."
در مورد ایران، اروپا یک امر اجتناب‌ناپذیر را [با مماشات خود]، فقط به تأخیر می‌اندازد. و آن زمان تغییر رژیم در ایران است.


سی ان اس نیوز-۶ژوئیه ۲۰۱۸رژیم ایران در تلاش برای نجات توافق اتمی در بحبوحه توطئه بمبگذاری در اروپا است.
درگیری بر سر دیپلومات رژیم است که در آلمان در ارتباط با توطئه بمبگذاری علیه گردهمایی اپوزیسیون در هفته گذشته دستگیر شد.

وزیر خارجه رژیم ایران با ۵همتای خود در وین روز جمعه در تلاش برای حفظ توافق اتمی به‌دنبال خارج شدن آمریکا از این توافق، ملاقات می‌کند، اما این جلسه ممکن است تحت‌الشعاع اظهارات اخیر در مورد توطئه تروریستی در خاک اروپا قرار گیرد.
رژیم ایران در حال حاضر در منازعاتی با دو کشور آلمان و فرانسه که در مذاکرات نمایندگی می‌شوند درگیر است این درگیری بر سر دیپلومات رژیم است که در آلمان در ارتباط با توطئه بمبگذاری علیه گردهمایی اپوزیسیون در تبعید ایران در فرانسه در هفته گذشته دستگیر شد.
دیپلومات رژیم اسدالله اسدی روز یکشنبه در ایالت بایرن آلمان دستگیر شد و به‌نظر می‌رسد به بلژیک جایی که تحقیقات در مورد یک زوج ایرانی‌الاصل باز داشتی در جریان است مسترد شود، این زوج مظنون به بمبگذاری در گردهمایی « ایران آزاد» در نزدیکی پاریس می‌باشند که توسط شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران سازماندهی شده بود.


روزنامه کانادایی تورنتو سان: حمله تروریستی به گردهمایی پاریس خنثی شد
رژیم ایران از دیپلوماتها و سفارتخانه‌هایش در کشورها برای انجام عملیات تروریستی استفاده می‌کند.
استفان هارپر نخست‌وزیر پیشین کانادا در پیامی پس از سخنرانی در این گردهمایی گفت:
« مفتخرم که از آزادی و دموکراسی برای مردم ایران حمایت می‌کنم».

روزنامه کانادایی تورنتو سان نوشت:‌ اوایل این هفته پلیس بلژیک یک حمله تروریستی به یک گردهمایی در پاریس را خنثی کرد که استفان هارپر نخست‌وزیر سابق کانادا و بسیاری از منتقدان دیکتاتوری آخوندی در آن حضور داشتند. رژیم ایران بزرگترین حکومت حامی تروریسم در جهان، متهم به سازماندهی این توطئه از دفتر سفارت خود در وین بود. رژیم ایران تاریخچه‌یی از سوقصد علیه رهبران گروه‌های اپوزیسیون داشته و از دیپلومات ها و سفارتخانه‌هایش در کشورهای مختلف برای انجام اینکار کثیف استفاده می‌کند.
استفان هارپر نخست‌وزیر پیشین کانادا در پیامی به‌دنبال سخنرانی در این گردهمایی گفت« مفتخرم که از آزادی و دموکراسی برای مردم ایران حمایت می‌کنم» .
« در حالیکه رژیم ایران تهدیدی برای همه ماست مظلوم‌ترینها شهروندان ایرانی هستند. آزادی و کرامت و استقلال ارزشهای جهان شمولند ».
مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد