۱۳۹۷ تیر ۲۹, جمعه

آخوند جعفر منتظری دادستان کل ولایت فقیه تلویحا انتقال اسناد هسته‌ای ایران به اسراییل را تایید کرد ۲۹ تیر ۱۳۹۷




آخوند جعفر منتظری دادستان کل ولایت فقیه  تلویحا انتقال اسناد هسته‌ای ایران به اسراییل را تایید کرد ۲۹ تیر ۱۳۹۷

آژانس ایران خبر
محمد جعفر منتظری دادستان کل ایران انتقال اسناد هسته‌ای ایران توسط اسرائیل را هنگام سخنرانی در جمع بسیجیان تلویحا تایید کرد و گفت: امروز دشمن در مراکز حساس و تصمیم‌ گیرنده نفود پیداکرد. نفود خطر بسیار بزرگی بوده که نظام را تهدید میکنه.
با اینکه مقام های جمهوری اسلامی ایران در هفتاد روز گذشته سعی کرده اند دسترسی اسرائیل را به اسناد هسته‌ای محرمانه تهران را انکار کنند، محمدجعفرمنتظری ضمن تایید این موضوع، آن را به خاطر حضور دو تابعیتی‌ها در مشاغل حساس دانست.
ده اردیبهشت امسال، بنیامین نتانیاهو در سخنانی در وزارت دفاع اسرائیل، گفت که اسرائیل به حجم زیادی از اسناد محرمانه هسته‌ای ایران در منطقه شورآباد تهران دسترسی یافته که نشان می دهد ایران در سالهای منتهی به تحریم های فراگیر جهانی، برنامه هسته‌ای در جهت تولید سلاح اتمی داشته است.
به گزارش فارس محمدجعفر منتظری دادستان کل ایران روز گذشته در یک سخنرانی برای اعضای بسیج گفت: دشمن برای همه این علل و عوامل برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کند. امروز دشمن در مراکز حساس و تصمیم‌گیرنده نفود پیدا کرده است. نفود خطر بسیار بزرگی بوده که نظام را تهدید می‌کند.
وی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر ادعای اسرائیل در دسترسی به اطلاعات هسته‌ای ایران گفت: ما هر چه هشدار می‌دهیم که مراقب نفوذی‌ها باشید که یک دسته آن‌ها می‌توانند تحت دوتابعیتی‌ها برنامه خود را اجرا کنند، می‌گویند دوتابعیتی نداریم. ما لیست می‌دهیم و می‌گوییم که احتیاط این است که در مراکز مهم از دوتابعیتی‌ها استفاده نکنیم.
مدتهاست بین دولت روحانی و مقام های قضایی بر سر پرونده دو تابعیتی‌ها اختلاف است اما این اولین بار است که یک مقام ارشد جمهوری اسلامی ایران دسترسی اسرائیل به اسناد هسته ای را تایید می کند.
در حالی که دادستان کل ایران این موضوع را ضمنی تایید کرده اما همچنان مقامات دولتی موضوع را از اساس تکذیب می کنند.
مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد