۱۳۹۷ شهریور ۲۸, چهارشنبه

اسوشیتدپرس: قانونگذاران آمریکا خواهان اعمال کنترل بیشتری بر تحریمها علیه رژیم ایران شدند



اسوشیتدپرس: قانونگذاران آمریکا خواهان اعمال کنترل بیشتری بر تحریمها علیه رژیم ایران شدند


سوشیتدپرس ۲۷شهریور۹۷ گزارش داد: قانونگذاران آمریکا خواهان اعمال کنترل بیشتری بر تحریمهای علیه رژیم ایران شدند.
سناتور دموکرات کریس کونز گفت: ترامپ باید تحریمهای بیشتری را هر چه سریع‌تر برای تصویب در کنگره ارائه کند.
وی افزود: توافق جدیدی در کنار برجام باید به امضا برسد تا اطمینان حاصل شود که محدودیتهای رژیم ایران هم‌چنان باقی می‌ماند.
سناتور باب کورکر نیز گفت: اقدامات دولت دونالد ترامپ نشان می‌دهد که دولت آمریکا برای مقابله با تهدیدات رژیم ایران متعهد است. وی افزود: برای افسار زدن به رژیم ایران، بهترین راه تحریمهای بیشتر بر سر موضوعات غیراتمی است.

سناتور جوزف لیبرمن، رئیس گروه اتحاد علیه برنامه اتمی روز ۲۵شهریور۹۷ در رابطه با دیدارهای جان کری و جواد ظریف گفت: ملاقات "جان کری" با وزیر امور خارجه رژیم ایران اشتباه بود.
وی که با فاکس‌ نیوز مصاحبه می‌کرد افزود:‌ من بسیار خوشحالم که دونالد ترامپ از توافق هسته‌یی خارج شد. در حال حاضر رژیم ایران را در یک وضعیت بی‌ثبات می‌بینیم.

در رابطه با فشارهای آمریکا بر اعمال تحریمها علیه رژیم ایران بیشتر بخوانید:

کنگره آمریکا: رژیم ایران باید از سیستم مالی جهانی قطع شود؛ جلسه استماع

در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به ریاست اد رویس، دوتن از مقامهای ارشد وزارت خزانه‌داری و وزارت‌خارجه آمریکا شهادت دادند.
اد رویسمن نمی‌توانم بفهمم که چرا علیه نهادهای روسی که حمایت مادی از ماهان ایر رژیم ایران به‌عمل می‌آورند اقدامی صورت نگرفته است. این هواپیمایی تحریم شده رژیم ایران تسلیحات و نیرو به سوریه منتقل می‌کند ولی هنوز به سنت‌پترزبورگ و مسکو پرواز دارد. ما اشخاص و شرکتهای روسی که از ماهان ایر حمایت می‌کنند را باید در لیست تحریمها قرار دهیم. در ماه‌های آتی کمیته ما به کار با دولت بر سر این موضوع و دیگر تحریم‌ها ادامه خواهد داد.

نقش تحریمها و مجازاتها در تغییر رفتار رژیم ایران

مانیشا سینگ Manisha Singh، دستیار وزیر خارجه آمریکا:رژیم شرور دیگری که تحریمها و مجازاتها نقش کلیدی در تغییر رفتار آن دارد، ایران است. تحریم‌ها علیه رژیم ایران،این کشور را از سیستم اقتصاد جهانی قطع و فلج کرده است. در ۱۸اردیبهشت رئیس‌جمهور ترامپ اعلام کرد آمریکا به شرکت در توافق برجام که نواقص دارد ادامه نخواهد داد. وزیر پمپئو یک گروه کاری برای ایران ایجاد کرده و ۱۲تغییر مشخص در رفتار ایران را نام برده که در شهادت من برای این استماع آورده شده است. تیم‌هایی از وزارت‌خارجه و وزارت خزانه‌داری حالا به ۳۰کشور در سراسر جهان سفر کرده‌اند و با شرکاء و متحدانمان بر سر یک استراتژی جدید برای مقابله با ایران گفتگو کرده‌اند. رژیم ایران باید انتخاب کند. یا به پای میز مذاکره بیاید تا این مسائل را به‌صورت دیپلماتیک حل و فصل کند و یا با فشار اقتصادی بی‌امان روبه‌رو شود. تنها زمانی که ما تغییرات مطلوب بنیادین را مشاهده کنیم، کاهش فشار تحریم‌ها را مد نظر قرار خواهیم داد. (جزئیات بیشتر)

سناتورهای آمریکایی خواستار تحریم شبه‌نظامیان رژیم ایران در عراق و سوریه شدند

سناتورهای آمریکایی تد کروز جمهوریخواه از تکزاس، دیوید پرودو جمهوریخواه از جورجیا و مارکو روبیو جمهوریخواه از فلوریدا قانون تحریم نیروهای نیابتی تروریست رژیم ایران را ارائه کردند.
در این هفته سناتورهای فوق، قانون تحریم گروه‌های دست‌نشانده تروریستی رژیم ایران را معرفی کردند و این به‌دنبال گزارشاتی است که اخیراً از حالت طبقه‌بندی شده درآمدند مبنی بر این‌که ایران موشکهای بالستیک و پول برای تأمین فعالیتهای تروریستی ۲گروه دست‌نشانده شیعی عصائب و گروه حزب‌الله النجبا فراهم کرده است.

سناتور تد کروز: خسارات برجام را برآورد می‌کنیم

سناتور کروز عضو کمیته نیروهای مسلح سنا گفت توافق اوباما با ایران به آیت‌الله‌ها این امکان را داد که نفوذشان را در سراسر خاورمیانه گسترش دهند و جامعه بین‌المللی را ترغیب کرد که با وجودی که گروه‌های نیابتی تروریست ایران در کشور به کشور ریشه می‌دواندند کنار بایستند.
وی گفت ما تازه، کار تعیین خسارات توافق اتمی برجام را شروع کرده‌ایم. اینکار نه تنها اعمال و اجرایی کردن سخت‌ترین تحریمها علیه رژیم ایران را شامل می‌شود بلکه اجرای تدابیری هدفمند علیه دست نشاندگان مشخص ایران را هم ایجاب می‌کند. (جزئیات بیشتر)

نماینده کنگره آمریکا ماریو دیاز بالارت: ملاهای خون‌آشام مردم ایران را سرکوب می‌کنند

ماریو دیاز بالارت عضو کنگره آمریکا طی پیامی به مقابله با رژیم ایران فراخوان داد.
وی گفت: ملاهای خون‌آشام تروریسم جهانی را تأمین مالی و مردمشان را وحشیانه سرکوب می‌کنند

ماریو دیاز بالارت عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا: «ایالات متحده باید به تحریم‌های شدید علیه ملاهای خون‌آشام در ایران ادامه دهد،‌ آنها تروریزم جهانی را تأمین مالی می‌کنند، خواهان تسلیحات اتمی هستند و به‌علاوه مردم خودشان را به‌طور وحشیانه‌یی سرکوب می‌کنند».(جزئیات بیشتر)

مطالب مرتبط:

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange