۱۳۹۷ شهریور ۲۹, پنجشنبه

گزیده‌ی اخبار اعتراضی ۲۴ ساعت گذشته چهارشنبه ۲۸ شهریور ۹۷




گزیده‌ی اخبار اعتراضی ۲۴ ساعت گذشته چهارشنبه ۲۸ شهریور ۹۷
اعتراضات در ایران در ۲۴ ساعت گذشته
حمله نیروی انتظامی به تجمع اعتراضی مردم لردگان علیه گرانیعصر روز سه شنبه ۲۷ شهریور ۹۷ جمعی از مردم شهر لردگان واقع در استان چهارمحال و بختیاری، در خیابان عشایر این شهر  در اعتراض به گرانی سرسام‌آور تجمع اعتراضی بر گزار کردند. این تجمع اعتراضی با حمله نیروی انتظامی مواجه شد. مردم معترض لردگان با شعارهایی بر ضد گرانی، اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.
حمله نیروی انتظامی به تجمع اعتراضی مردم لردگان علیه گرانیآنتونیو گوترش: از نقض حقوق‌ بشر در ایران نگرانیم، اعدام و شکنجه و بدرفتاری ادامه داردآنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل ‌متحد روز سه‌شنبه ۲۷شهریور۹۷ در گزارشی به مجمع عمومی ملل متحد، از ادامه نقض حقوق‌بشر شامل اعدام، شکنجه و بدرفتاری با زندانیان در ایران ابراز نگرانی کرد. آنتونیو گوترش موج اعدامها، شکنجه و بدرفتاری با زندانیان و محدودیت در برگزاری تجمعات مسالمت‌آمیز در ایران را محکوم کرد.
‌آنتونیو گوترش: از نقض حقوق‌ بشر در ایران نگرانیم، اعدام و شکنجه و بدرفتاری ادامه داردکارگران سهامدار کارخانه ایران پوپلین رشت خواهان شفاف‌سازی سود سهام کارخانه شدندگروهی از کارگران سهامدار کارخانه ایران پوپلین رشت با انتشار بیانیه‌ای، خواستار رسیدگی مسئولان به روند توزیع سود سهام خود در این واحد تولیدی شدند. کارگران سهامدار کارخانه ایران پوپلین رشت در این نامه از مسائل و مشکلاتی که به وضعیت سهام و روند توزیع سود سهام آنها از کارخانه ایران پوپلین بازمی‌گردد، به عنوان علت اصلی مشکلات خود یاد کرده‌ و خواستار روشن شدن وضعیت سهام خود از مسئولان شدند.
کارگران سهامدار کارخانه ایران پوپلین رشت خواهان شفاف‌سازی سود سهام کارخانه شدند


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange