۱۳۹۷ مهر ۱۰, سه‌شنبه

جهانگیر شادانلو، گرداننده فعالیت های وزارت اطلاعات درفرانسه وماموران وابسته به او در فرانسه




جهانگیر شادانلو، گرداننده فعالیت های وزارت اطلاعات درفرانسه وماموران وابسته به او در فرانسه 

جهانگير شادانلو در سال ۱۹۸۲ به فرانسه آمد و یک شرکت تاسیساتی به نام “ARMAND





مطالب مرتبط


FRANCE“در منطقه ۱۵ پاریس دایر کرده وتعمیرات ساختمانی و لوله کشی سفارت و آپارتمانهای وابسته به آن را انجام میداد. شادانلو از این شرکت هم، بعنوان محمل و پاتوق و هم، برای نفوذ در میان ایرانیان، نیز استفاده میکرد.
پس از مدتی شرکت تاسیساتی را می بندد و یک رستوران در منطقه ۹۳ ( شهر Noisy le grand ) افتتاح میکند، بعد از مدتی آن را هم تعطیل و یک رستوران دیگر راه اندازی کرده که هم اکنون به این کارادامه میدهد.
برخی از اقوام شادانلو درایران در ارگانهاي رژيم ازجمله سپاه پاسداران مشغول به خدمت میباشند، از
جمله سرهنگ پاسدار حسيني از اقوام نزديك خواهر او در ايران است.  همسر خواهر شادانلو به نام  مهدي سروش از جنايتكاران قوه قضائيه رژيم آخوندی است. همسر و فرزندان شادانلو به ایران تردد دارند .
شادانلو و چهره های گوناگون
او مدتی محافظ و راننده بنی صدر میشود و از او برای افرادی که از ترکیه و یونان به فرانسه می آورده است، تاییدیه میگیرد.
شادانلو هم اکنون یک پرونده باز در قضاییه فرانسه دارد.
«آقای فرامرز دادرس یک کارشناس اطلاعاتی مخالف رژیم آخوندی ،در صدای امریکا در ژوئن ۲۰۱۳ در مورد شادانلو گفت :‌ افشین معاون فرزند رضامعاون که در سال ۲۰۱۳ بطرزمشکوکی کشته شد از جهانگیر شادانلو مامور معروف جمهوری اسلامی...... بجرم دخالت در قتل پدرش و جعل امضا و سند وچک برگشتی و تصرف عدوانی شکایت کرده و پرونده های متنوعی را در دادگاه توسط وکلای ورزیده فرانسوی گشود.
شادانلو درپاریس، فعالیت هایش را با بخش اطلاعات سفارت رژیم، محمد شيرازي و ازسال ۸۸ تا ۹۱ با جوادیان و از سال ۹۱ تا خرداد ۹۴ با احمد ظریف هماهنگ میکرده است.
برگزاری کنسرت در فرانسه به منظور مقابله با هنرمندان مقاومت
شادانلو يك انجمن به نام”انجمن هنري آريا ” به ثبت رسانده و چندين كنسرت درفرانسه برگزارنمود.

هدف اصلی انجمن هنری جهانگیرشادانلو، ازیکطرف مقابله با کنسرتهای مقاومت درفرانسه و ازطرف دیگر، تلاش برای جداکردن هنرمندان مقاومت از مجاهدین و شورا بوده است.
منجمله شادانلو درتماسی با استاد محمد شمس، هنرمند برجسته شورای ملی مقاومت، گفته بود: اگر از شورای ملی مقاومت کناره گیری کند، اولا یک دفتر هنری خوب درپاریس برایش تهیه میکند و ثانیا ماهانه 5000 يورو حقوق  برایش درنظر میگیرد.
آقاي محمد شمس درتاريخ 12 ژوئن 2007  طي اطلاعيه اي توطئه وزارت اطلاعات را افشاکرد و نوشت:
هشدار آقاي محمد شمس به هنرمندان ايراني در مورد تأسيس انجمن پوششي وزارت اطلاعات تحت عنوان «انجمن حمايت از مهاجران و ايرانيان مقيم فرانسه »
بدنبال اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت در مورد تأسيس انجمن پوششي وزارت اطلاعات تحت عنوان«انجمن حمايت ازمهاجران و ايرانيان مقيم فرانسه» و معرفي عناصر دست اندر كارآن، بنامهاي جواد فيروزمند و جهانگير شادانلو، به اطلاع ميرسانم شخص اخير(شادانلو)كه ضمنا مسئول انجمن پوششي ديگري بنام«آريا»مي باشد و مدتهاست به برگزاري كنسرت در فرانسه مشغول است، اخيرا با مراجعه به هنرمندان ايراني و تطميع آنها تلاش زيادي مي كند تا به بهانه راه اندازي يك اركستر آنها را در استخدام نظام ولايت مطلقه فقيه در بياورد.
رژيم فرهنگ كش آخوندي در حاليكه بيش از ربع قرن، بهترين هنرمندان اين آب و خاك را خانه نشين و سركوب كرده و آنها را در نهايت فقر و تنگدستي قرار داده و از فعاليت بازداشته و يا مجبور به جلاي وطن نمود ، اينك مي كوشد تا به كمك دلارهاي غارتي, توسط عوامل خود درخارج كشور نمايش هنري بر پا كند و به اين ترتيب با نفوذ در ميان اجتماعات ايرانيان به شكار اطلاعات و توسعه شبكه هاي تروريستي بپردازد. من بعنوان يك آهنگساز به همه هنرمنداني كه از ظلم اين رژيم گريخته اند هشدار ميدهم اجازه ندهند كه ساحت هنر و هنرمند به لوث حضور عوامل وزارت اطلاعات آلوده گردد.
محمد شمس ـ ۱۲ ژوئن ۲۰۰۷
آماده سازی امکانات برای تحویلگیری مزدوران وزارت اطلاعات درفرانسه
پس از جنگ عراق و امریکا، همزمان با فعال شدن وزارت اطلاعات درتیف و استخدام تعدادی ازنفرات تیف برای اعزام به خارج کشور بویژه فرانسه، در سال ۲۰۰۴ وزارت اطلاعات ازشادانلو میخواهد در همکاری با کریم حقی یک انجمن برای فعالیت ماموران جدید الورود ثبت کند. این« انجمن پارس  آینده » نام داشت .

مدتی بعد به دلیل افشا گری مقاومت ایران و ازآنجا که هیچکدام از نفرات «انجمن پارس آینده»، مقیم فرانسه نبودند، وزارت اطلاعات به  شادانلو ماموریت میدهد که یک انجمن جدید با نفرات مقیم فرانسه ثبت نماید .
شادانلوپس ازسالها، ناگهان طرفدارپناهندگان ایرانی میگردد و «انجمن حمايت از مهاجرين و ايرانيان مقيم فرانسه»را به ثبت میرساند، تا اهرم جديدي جهت پيشبرد توطئه هاي وزارت اطلاعات عليه مقاومت, عضوگيري براي شبكه اطلاعاتي و جاسوسي و به دام انداختن پناهجويان و ايرانيان مقيم اين كشور و بلاخره ايجاد تسهيلات براي مأموران و شبكه هاي تروريستي رژيم آخوندي داشته باشد.

طرح وزارت اطلاعات این است که:  برخی از ماموران خود را برای بکارگیری در راستای سیاست شیطان سازی علیه مجاهدین در فرانسه بکار بگیرد.
در ژوئیه ۲۰۰۵ جواد فیروزمندکه درتیف به خدمت وزارت اطلاعات درآمده و به ایران رفته و آموزش جاسوسی و اطلاعاتی دیده بود را به فرانسه اعزام میکند. شادانلو  ابتدا او را دردفتر تاسیساتی خودش به کارمیگیرد. سپس با همکاری جواد فیروزمند «انجمن حمايت از مهاجرين و ايرانيان مقيم فرانسه» Association Pour La Protection des Emigrants d'Iran) )را نو سازی میکند.
ضرب وشتم پناهندگان ايراني در سالن فياپ پاريس بوسيله عوامل شادانلو
روز يكشنبه ۲۷ خرداد  ۱۳۸۶برابر با ۱۷ژوئن۲۰۰۷ انجمن شادانلو اولین برنامه خودش را تحت عنوان
«سمينار صلح و همزيستي مسالمت آميز آري, خشونت و فرقه گرايي خير»درسالن فیاپ عليه پناهندگان سياسي وهواداران مجاهدين و مقاومت و ديگر مخالفين را به اجرا میگذارد.
اجاره سالن، استخدام دوچاقوکش حرفه ای، حل مسایل ترابری برخی نفرات به محل سالن و رابطه با پلیس و هدایت و سازماندهی نفرات درصحنه به عهده شادانلو بوده است.
مزدوران شناخته شده وزارت اطلاعات به همراه چاقوکشان استخدامی شادانلو با چاقو و قمه و پنجه بكس و گاز اشك آور در سالن فياپ پاريس به پناهندگان و ايرانيان مخالف، وحشيانه حمله ور شده و
دست كم ۶ تن از آنان را مجروح میکنند. برغم حمايت برخي سرويسهاي فرانسوي از اين مزدوران, پس از ورود پليس به صحنه و كشف ماجرا, سه نفر که یکی از آنها محمدحسین سبحانی بوده است را دستگیر میشوند. سر انجام ، یکی از چاقو کشهای شادانلو دردادگاه جنحه پاریس به دوسال زندان و پرداخت 21500 یورو محکوم گردید. این چاقو کش دبه دلیل  رها کردن شادانلو او را بعد از دستگیریش بخاطر خیانتی که شادانلو به او کرده بود در دادگاه گریه کرد. 
برای اطلاعات بیشتر دراین زمینه به ، اطلاعيه كميسيون مطالعات سياسي دراینجا مراجعه کنید.
تظاهرات ۱۱ نفره ضدجنگ
در تاريخ ۲۷ اكتبر ۲۰۰۷، جهانگیر شادانلوبه اتفاق فیروزمند، به‌دنبال بسيج يك‌ماه و نيمه وزارت
اطلاعات قصد راه اندازی تظاهراتی در فرانسه براي حمايت از پروژه اتمي رژيم آخوندي تحت عنوان«صلح و همزيستي و مخالفت با جنگ» می نماید که البته با فضيحت بسيار به شكست انجاميد. تلويزيون صداي آمريكا (۲۷ اكتبر ۲۰۰۷) اعلام كرد كه در اين تظاهرات تنها ۱۱ نفر شركت كرده بودند! اعضاي سفارت و ماموران اطلاعات آخوندها كه در اين «تظاهرات» شركت كرده بودند، با رسوايي مبادرت به ترك صحنه كردند. 
اکیپ های مزدوران وزارت اطلاعات به فرانسه وارد میشوند.
انجمن آریا در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۰۸ طی اطلاعیه ای نوشت: «به یاری جدا شدگان سازمان مجاهدین که هم اکنون در شهرهای عراق آواره شده اند بشتابیم!
دفتر انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه(آریا) بر اساس ارتباطات مستقیمی که با افراد و گروه های جدا شده از سازمان مجاهدین در عراق دارد، به اطلاع میرساند، بیش از ۱۲۰ تن از افراد
جدا شده که تا یک ماه پیش نزد نیروهای آمریکایی در تیپف - اشرف نگهداری میشدند توسط نیروهای آمریکایی آزاد شده »اند.ازاین پس ماموریت جدید شادانلو ریختن اشک تمساح و روضه خوانی در باره ظلم وستمهای مجاهدین درحق نفرات تیف میباشد؟!!
ازمارس ۲۰۰۸ اعزام مزدوران اطلاعات به فرانسه به منظوردادن شهادت های دروغ و ساختن کیسهای حقوقی قلابی علیه مقاومت ایران بویژه خانم مریم رجوی آغاز میشود. اگر چه که رژیم ازهمه اقدامات خود که میلیونها دلار برایش هزینه داشته است ، نه تنها هیچ طرفی نبست بلکه ،یکی پس از دیگری با اقدامات و افشاگریهای مقاومت ایران به شکست انجامید و مقامات قضایی فرانسه بر اصالت و درستی فعالیتهای مقاومت ایران و مجاهدین در همه زمینه ها و در آخرین مورد آن در زمینه مالی گواهی و حکم دادند .
اکیپ های اعزامی مزدوران به قرار زیر بوده است :‌
اکی‍پ اول: نسرین (بتول ) ابراهیمی وعلیرضا نصراللهی و ...

اکی‍پ دوم:محمد رزاقی، نادرنادری، مجید روحی، محمد کرمی، منصور نظری و حامد صراف‍پور، و....
اکیپ سوم:حسن پیرانسر، حمید سیاه منصوری و علی جهانی فرد و ...
این افراد باکمک و هماهنگی شادانلو و فیروزمند با وزارت اطلاعات، بطور قاچاقی از ترکیه و یونان با پاس‍پورتهای قلابی وارد فرانسه میشوند. برخی از آنها را شادانلو از ایستگاههای قطار و یا فرودگاه درفرانسه تحویل گرفته و به محلهایی که ازقبل برای استقرار آنها تهیه کرده بود منتقل میکند تا درفرصت مناسب کیسهای پناهندگی مزدوران را استارت بزند.
اولین جلسه مزدوران وزارت اطلاعات
در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۰۸ شادانلو برای اولین گروه مزدوران اطلاعات، یک جلسه درکافه ای به نام
«مونپارناس» در پاریس برگزار میکند. در این جلسه تنی چند از مزدوران از جمله نسرین ابراهیمی و علیرضا نصرالهی بعنوان نفرات جدا شده ازمجاهدین دروغهای وزارت اطلاعات را تکرار میکنند. دراین جلسه، علاوه بر مزدوران فوق الذکر، مزدوران دیگری مانند: علی راستبین، محمدحسین سبحانی، امیر موثقی، علی قشقاوی و .... نیز حضور داشتند. اجاره سالن و آماده سازیها ی آن و نقل و انتقال مزدوران به محل برنامه و .... به عهده شادانلو بوده است.
دومین سری مزدوران وزارت اطلاعات
شادانلو قصد داشت جلسه دومین سری مزدوران را در۲۱ نوامبر۲۰۰۸ در سالن آژیکا برگزار نماید. همه
اقدامات لازم برای برگزاری این جلسه را انجام داده بود، ولی با افشاگری هواداران مقاومت در مورد ماهیت و سوابق خشونت بار انجمن آریا  در سالن فیاپ، مسول سالن آژیکا، جلسه آنها رایک روز قبل از برگزاری کنسل کرده و از اجاره دادن سالن به آنها خودداری کرد و روز برنامه روی شیشه سالن نوشت: « امروز بعد از ظهر جلسه ایران برگزار نمیشود».
متعاقبا مزدور جهانگیر شادانلو مجبور شد، با عجله جلسه مزبور را تحت عنوان «ازاشرف تا اور » در سالن یک هتل درشهر سرژی برگزار نماید. این جلسه هم چنان که از اسمش پیداست، توطئه ای علیه دفتر مرکزی شورای ملی مقاومت ایران بوده است. یک مزدور جدید به نام علیرضا نقاش زاده که ازتیف به ایران رفته بود وسپس وزارت اطلاعات اورا به اطریش فرستاده بود به لجن پراکنی علیه مجاهدین می پردازد. دراین جلسه مزدورانی مانند: علی اکبر راستگو، محمدکرمی، امیر موثقی و جواد فیروزمند ...  نیزحضور داشتند.
محکومیت احسان نراقی وجهانگیر شادانلو و منوچهر شلالی، از عوامل وزارت اطلاعات  در دادگاه پاریس
آقای ایوبونه، نماینده سابق مجلس ملی فرانسه و رئیس پیشین سرویس امنیتی فرانسه (د.اس.ت) در کتاب خود تحت عنوان «واواک درخدمت آیت الله ها» به افشای ماموران وزارت اطلاعات در فرانسه از جمله احسان نراقی و جهانگیر شادانلو و منوچهر شلالی پرداخته بود. او درمورد جهانگیر شادانلو نوشته بود اگر «بخواهیم فقط به فعالیتهایی که فعلاً توسل به خشونت را در بر نمی گیرد بپردازیم, افسران د.سرویسهای اطلاعاتی وزارت اطلاعات عموماً به انجمنهای-پوششی متوسل میشوند, همانطور که قدیمها سرویس جاسوسی شوروی به آن متوسل میشد. این انجمنها ظاهر متنوعی به خود میگیرند و فعالیتهای بسیار متفاوتی را بنمایش میگذارند..... یک انجمن دیگر که توسط جهانگیر شادانلو در شماره ۷۰ کوچه لورمل در پاریس ۱۵ دایر شده است بنام «انجمن حمایت از مهاجرین ایرانی», نقش نوعی شرکت عضو گیری برای مأموران جدید را بازی میکند که یک تله برای متقاضیان پناهندگی و جامعه ایرانیان در فرانسه با استفاده از احساسات ملی می باشد.
شکایت احسان نراقی،جهانگیرشادانلو و منوچهر شلالی علیه ایوبونه
احسان نراقی و جهانگیر شادانلو و منوچهر شلالی به دستور وزارت اطلاعات، از آقای ایوبونه وکتاب« واواک درخدمت آیه الله ها » و شرکت انتشاراتی که کتاب را چاپ کرده بود به دادگاه پاریس شکایت میکنند. شکایت آنها شامل ۷ مورد بود و برای این مساله جمعاً درخواست مبلغ سیصد و چهل هزار یورو، ضرر و زیان کرده بودند.

درجریان رسیدگی دادگاه، آقای تیری لوی وکیل استاندار، ایو بونه مدارکی به دادگاه ارائه نمود که پرده از منشا و ماهیت شکایت مزدوران آخوندی برمیداشت. احسان نراقی که نفر اصلی این کیس بود، نامه ای به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهورآخوندها نوشته و ضمن آه و ناله وفغان ازدست مجاهدین خواستارپرداخت هزینه این دادگاه شده بود. او مجموع حق الوکاله ای که برای وکیل کیس درخواست کرده بود حدود هشتادهزاریورو بود. احسان نراقی دردادگاه اعتراف کردکه این نامه را او نوشته و دردفاع ازخودش اظهارداشت :«احمدی نژادرئیس جمهور کشور من است و بنابراین طبیعی است که به او نامه بنویسم»!!
منوچهر شلالی که دراین بین به صورت مشکوکی درایران فوت کرده بود و چهانگیر شادانلو درهمان دادگاه اول تعیین تکلیف شدند و دادگاه اعلام کرد که شکایت آنها موردی ندارد .
برای اطلاعات بیشتر از اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت اینجا را کلیک کنید.
برگزاري جلسه با مزدوران وزارت اطلاعات بعد از شكست در دادگاه
جهانگير شادانلو در 18 ژوئن 2011 يك جلسه تحت پوش انجمن آريا برگزار كرد. در اين جلسه مجموعه اي از مزدوران وزارت اطلاعات ازجمله جواد فيروزمند و علي اكبر راستگو و عده ديگري از  لابی های رژیم ازجمله احسان نراقي و شوالرياس (فرانسوي) ودومينيك آجيان(وكيل رژيم) پيركونسا ( فرانسوی)  شركت داشتند.
اقدامات وزارت اطلاعات علیه گردهمایی سالانه مقاومت و نقش شادانلو
مزدوران وزارت اطلاعات درتاریخ ۷ می ۲۰۱۵ یک اکسیون ۱۵ نفره درمیدان سنت میشل پاریس برگزار کردند.  اجازه این اکسیون را شادانلو گرفته بود ، او رابط پلیس بوده و درمحل به  اتفاق مزدور محمد حسین سبحانی اکسیون را سازماندهی میکرده است. شادانلو مسول کنترل نفرات و معرفی افراد ناشناس به پلیس بوده است.

دراوایل ژوئن۲۰۱۵  وزارت اطلاعات مصطفی محمدی را به فرانسه اعزام میکند، شادانلو امورات اجرایی ملاقات این مزدور با بنی صدر و برخی از مطبوعات فرانسه و مسایل استقراری او را برای اقامت موقت در پاریس حل و فصل مینماید. سپس درتاریخ ۱۲ ژوئن او را به جلو دفتر مرکزی شورای ملی مقاومت واقع در اوور سوراواز میفرستد. مصطفی محمدی و دخترش به همراه  یک وکیل فرانسوی به نام«فابريس دولند» به درب دفتر مرکزی شورای ملی مقاومت می آورد. «فابريس دولند» یکی از وکلایی میباشد که برغم مخالفت های بسیار، او به همراه سه وکیل دیگر ازتاریخ ۶ تا ۱۳ اکتبر۲۰۱۳ به منظور دفاع از بشار اسد به دمشق سفرکرده بود وبا اطرافیان بشار اسد جنایتکار ملاقات کرده بود.
در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۵ همزمان با برگزاری بزرگترین گردهمایی سالانه مقاومت ایران درسالن ویل‍نت، شادانلو با جمع آوری ۱۵ نفر ازمزدوران کشورهای آلمان و سوئیس و کانادا و فرانسه، یک اکسیون درمیدان شاتله پاریس برگزار میکند. مسولیت دعوت ازخبرنگاران و ترجمه دروغهای مزدورانی مانند بتول سلطانی برای خبرنگار و ... به عهده شادانلو بوده است.
جالب این جاست، وزارت اطلاعات  ازفرط بدبختی، برای این که از یک تعمیرکار ساختمان، یک چهره به
اصطلاح فعال سیاسی و حقوق بشری !!؟ درست کند، برای او مصاحبه های متعددی با تلویزیون های اینترنتی وابسته به خودش مانند «تی وی مردم-مربوط به مزدور سربی» و سیمای رهایی ترتیب میدهد تا مطالب وزارت اطلاعات علیه مجاهدین تکرار نماید و تا شاید او را بعنوان یک فرد سیاسی جا بزند، ولی پرت وپلاهای او کسی را نمی فریبد و بیش ازپیش دست خالی بودن رژیم را نشان میدهد و آبروی رژیم را می برد.
ما از دولت فرانسه و اتحادیه اروپا خواهان اخراج مزدوران آخوندی از فرانسه و اتحادیه اروپا هستیم.

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChangeصور