۱۳۹۷ مهر ۲۴, سه‌شنبه

«دشمن بیخ گوش ماست!»


«دشمن بیخ گوش ماست!»


در حالی‌که همه‌ سردمداران و ایادی ریز و درشت حکومتی موظف شده‌اند که برای حفظ نیروهای وحشت‌زده و در حال ریزش رژیم، گفتاردرمانی و امیددرمانی کنند و آن‌ را مسلط بر اوضاع جلوه دهند، اما از لابلای همین گفتاردرمانی‌ها و امیددرمانیها، وحشت و ناامیدی خود آنها بروز و ظهور پیدا می‌کند.
از جمله این‌که آخوند حسن روحانی در سخنرانی دردانشگاه تهران با نیش زدن به باند مقابل که چرا از او ایراد می‌گیرند «‌گفتار\درمانی» می‌کند گفت‌: «این‌که برخی می‌گویند گفتاردرمانی نکنید، اما امیددرمانی درست است حالا بله گفتاردرمانی خیلی مؤثر نیست اما امیددرمانی مهم است. امروز در جامعه نیاز به امید به فردا داریم».(خبرگزاری فارس ۲۲مهر ۹۷)
جهانگیری، معاون‌اول روحانی، در یک سخنرانی ضمن آن که تلاش می‌کرد دولت را مسلط بر امور نشان دهد، از شورش مردم ناراضی ابراز نگرانی کرد.
اما جهانگیری در عین‌حال که می‌خواست به نیروهای وارفته امیدواری بدهد، نتوانست هراسش را از «شرایط خاصی» که حاکمیت با آن مواجه است ابراز نکند و در این رابطه گفت: «در این جنگ اقتصادی می‌خواهند علاوه بر کاهش منابع درآمدی ایران، امکان واردات محصولات مورد نیاز را از بین ببرند و در نهایت با فشارها، مردم را ناراضی و علیه حاکمیت بشورانند».(خبرگزاری تسنیم ۲۲مهر ۹۷)
پاسدار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، در یک سخنرانی گفت: «دشمنان ما می‌خواهند به ما القا کنند که در نظام موازنه قدرت بر ما برتری دارند، می‌خواهند قلبهای ما را متزلزل کنند و نشان دهند که بزرگند و ما ضعیف و کوچک هستیم، اگر این عنصر عملیات روانی دشمن بر ذهن و جان ما بنشیند، خطرناک است».
او که به جهت خالی‌بندیهای خنده‌دارش شناخته می‌شود، پیش از این و در روز پنجشنبه گذشته در یک سخنرانی گفته بود: «ما با قدرتمان می‌توانیم در کمتر از ۱۲دقیقه خاورمیانه را از شر شیطان بزرگ نجات بدهیم».(خبرگزاری ایسنا ۲۲مهر ۹۷)
آخوند فلاحتی، امام‌جمعه رشت، طی سخنانی در نمایش جمعه این هفته رشت گفت: «باید همیشه باورمان بیاید که دشمن بیخ گوش ما بیاید چه در داخل و چه در خارج برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند... بر همه مسئولان نظام به‌ویژه مسئولان فرهنگی لازم است به این توجه کنند که دشمن از چه ابزارهایی و از چه مجاری استفاده می‌کند تا ضربات خود را بر جامعه ایرانی به‌ویژه نسل معاصر وارد کند».
حرف هراس‌آلود امام‌جمعه خامنه‌ای در رشت و اشاره او به دشمنی که از فضای مجازی استفاده می‌کند و هدفش نسل جوان است، حرف خمینی در سال ۵۹ را به‌یاد می‌آورد که با اشاره به مجاهدین گفت، دشمن ما نه آمریکاست و نه شو روی و نه هیچ‌کس دیگر، دشمن همین جا در تهران بیخ گوش ماست.
مرعشی، از مهره‌های اصلاح‌طلب و از نزدیکان رفسنجانی هم از زاویه دیگری شرایط کنونی را با شرایط اواخر عمر خمینی و آخرین سال جنگ ضدمیهنی با عراق مقایسه کرده و طی مصاحبه‌یی که در خبرگزاری ایلنا ۲۲مهر ۹۷ درج شده، گفت: «قبل از پایان جنگ روزی آیت‌الله هاشمی به امام نامه نوشت و بیان کرد تا شما هستید مسأله جنگ و رابطه ایران و آمریکا را حل کنید ایشان آن موقع این روزها را می‌دید من بارها و بارها از آقای هاشمی شنیده‌ام که نباید کشور را برای همیشه در پرتگاه نگهداریم تا یک حادثه ما را به دره پرتاب کند. ما باید تا فرصت داریم کشور را از لبه پرتگاه دور کنیم و به یک نقطه امن ببریم اما این کار را انجام ندادیم».
ملاحظه می‌شود که چگونه این اظهارات بیانگر وضعیت فلاکت‌بار نظام و گیرکردن آن در چنبره بحران سرنگونی است.
نامبردگانی که از آنها نقل‌قول شد به جای این‌که به‌گفته آخوند حسن روحانی «امیددرمانی» کنند، ناامیدی و هراس خودشان را از ایجاد شورش دشمنی که در بیخ گوش آنها است، و از لبه پرتگاه بودن حاکمیت و متزلزل شدن قلبها و... ابراز می‌دارند.
بنابراین هیچ‌چیز بهتر از این ابراز نگرانیها نمی‌تواند وضعیت متزلزل رژیم و این‌که در لبه پرتگاه سرنگونی قرار دارد را نشان بدهد.
سؤال این است که این چه دشمنی است که همواره در «بیخ گوش» حکومت آخوندی است و این چه پرتگاهی است که هم در حال حاضر آن‌ را در «لبه پرتگاه» قرارداده و هم در اواخر جنگ ضدمیهنی با عراق که آن مهره(مرعشی) نیز به ناگزیر به آن اعتراف می‌کند؟
آن دشمن و نیرویی که در جریان جنگ ضدمیهنی رژیم خمینی را به لبه پرتگاه سرنگونی رساند، سازمان مجاهدین خلق ایران و ارتش آزادیبخش ملی ایران بودند که با سلسله عملیات بزرگ و برق‌آسا خصوصاً در جریان فتح مهران و آمادگی برای خیز نهایی برای فتح تهران، خمینی را وادار به پذیرش قطعنامه و جام‌زهر آتش‌بس کرد.
زمانی که رزمندگان مجاهد با فتح مهران و با شعار امروز مهران فردا تهران، پیام سرنگونی را به خمینی رساندند، او به فاصله چند روز زهر آتش‌بس را نوشید و در آن موقع گفت دلیل ‌آن را نمی‌گوید و رفسنجانی هم گفت به مصلحت نیست که دلیل آن گفته شود و...
بسیار واضح است در شرایط کنونی هم که حاکمیت در لبه پرتگاه سرنگونی قرار گرفته، به‌قول آن امام‌جمعه خامنه‌ای کار دشمن در کمین است که قصد براندازی و سرنگونی آن‌ را از همان سالهای دهه ۶۰ تاکنون داشته و دارد.
یکی از سایتهای رژیم به نام سایت خبری‌ـ‌تحلیلی نما ۲۱مهر ۹۷ آدرس این دشمن را می‌دهد و می‌نویسد: «بسیاری از یاران انقلاب دلسوزانه می‌خواهند نظام را پابرجا ببینند. اما وجود منافقین و نیات پلیدشان، یعنی براندازی جمهوری اسلامی را مانعی بر سر آرزوی ماندگاری نظام می‌بینند. آنها می‌بینند که چطور این گروهک پس از غائله ۳۰خرداد ۶۰ تا به همین امروز، سالی، ماهی، هفته‌یی، روزی و ساعتی نیست که برای هدف خود، یعنی براندازی نظام، طرح و نقشه نکشد، اقدام نکند و تیرهای زهر‌آگین خود را به سمت مقام معظم رهبری و ولایت فقیه پرتاب نکند».



مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange