۱۳۹۷ مهر ۱۵, یکشنبه

شهادت میلیشیای مجاهدخلق،مریم قدسی مآب‌ از شهر #اهواز



🎋‌ - شهادت میلیشیای مجاهدخلق،مریم قدسی مآب‌ از شهر #اهواز



✍️ #مریم_قدسی_‌مآب ازمیلیشیاهای فعال بخش #دانش_آموزی مجاهدین درشهر اهواز بود و در هنگام شهادت بیش از۱۶سال نداشت

#مجاهددلیر، مریم قدسی‌مآب، فعالیت خود را از سیزده‌سالگی و با اولین جرقه‌های قیام ضدسلطنتی آغاز کرد. پس‌از آغاز مبارزه مسلحانه، با ایمان و جسارتی تحسین‌برانگیز وارد تیمهای عملیاتی سازمان شد. او همیشه به‌نقل از مسعود می‌گفت: «بن‌بستها باید شکسته شوند، ما توان این‌را داریم». مریم که فرماندهی یک تیم عملیاتی خواهران مجاهد را در اهواز به‌عهده داشت، عملیات متعددی را علیه مراکز و گشتیها، مزدوران و پاسداران آخوندها فرماندهی کرد. او در روز سوم مهرماه 1360برای چهارمین‌بار در اهواز دستگیر شد. دژخیمان برای گرفتن اطلاعات، او را به‌زیر شدیدترین شکنجه‌ها بردند، اما جز پایداری و صلابت از او ندیدند.
➖او در آخرین لحظات زندگی پرافتخارش، درحالی‌که چشمها و دستهایش بسته بود و ضربات قنداق تفنگ بر سر‌و‌رویش فرود می‌آمد، با شعارهای رعدآسا و مشتهای گره‌کرده‌اش لرزه براندام ارتجاع افکند. دژخیمان خمینی با شلیک 17گلوله این #میلیشیای دلیر مجاهد خلق را که بیش‌از 16سال نداشت، به‌شهادت رساندند. آثار شکنجه بر پیکر پاک مریم، که پس‌از پیگیریهای بسیار از دژخیمان تحویل گرفته شد، نمایان بود. خونمردگیهای زیرناخن، علائم شکنجه بر روی پیشانی، چشم چپ ، صورت و. . .نشان ازتسلیم ناپذیری و مقاومت دلیرانه مریم تا آخرین دم حیاتش داشت.
تصویرپیکرغرقه درخون وشکنجه شده این نوجوان مجاهدخلق وسند مکتوب تیرباران او درسن ۱۶ سالگی،تاثیربسیار زیادی درافشای رژیم خمینی بجای گذاشت
با امید به روزی که هیچ نشانی از دژخیمان باقی نماند راه وآرمانش را ادامه می دهیم.



مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange