۱۳۹۷ مهر ۱۷, سه‌شنبه

وحشت رژیم ایران، کانون شورشی وقتی شکل می‌گیرد راه خودشان را باز می‌کنند




وحشت رژیم ایران، کانون شورشی وقتی شکل می‌گیرد راه خودشان را باز می‌کنند


گسترش اعتراض، اعتصاب اقشار مختلف مردم به‌جان آمده از ستم و چپاول رژیم ضدبشری ولایت فقیه، داد و فغان مهره‌های ریز و درشت حاکمیت آخوندی از دست تاثیرگذاری مجاهدین و کانونهای شورشی و خطر سرنگونی این رژیم پلید بلند و بلندتر می‌شود. اخیراً تارنمای حکومتی آپارات کلیپی از ابراز وحشتهای یکی از به‌اصطلاح کارشناسان و تحلیل گران اطلاعاتی به‌نام رائفی‌پور را به نمایش گذاشته که نگاهی به آن خالی از لطف نیست.

زیر خط فقر بالا رفته و اگر شورش کنند...، همراه کردن مردم با مخالفان
رائفی‌پور با دجالیت خاص آخوندی با اشاره به سخنرانی سناتور توریسلی در همایش بزرگ مجاهدین در ویلپنت پاریس، از نقش کانونهای شورشی در سرنگونی نظام پلید آخوندی به این شکل ابراز وحشت کرد، «خوب گوش کنید...چی میگه؟ تو جمع همین گروهک منافقین میگه، ریگان برای مقابله با دشمنش سلاح بکار نگرفت، نیروی نظامی پیاده نکرد، با جنگنده حمله نکرد بلکه تنها کاری که انجام داد حمایت از معترضان لهستان بود،... با بازگشت تحریمهای رژیم ایران فرصت خیزش دوباره اعتراضات مردمی وجود خواهد داشت، مردم طبقه متوسط ایران امروز فقیر هستند.
میگه طبقه متوسط... نیست شدند (یعنی) چی؟ یعنی زیر خط فقر رفته بالا و اینها اگر شورش بکنند، اینها دیگه بچه غرتی‌ها و بچه پولدارها نیستند.
این بگیر ماجرا است اینجا وارد بحث داخلی خواهم شد.
از وزارت دادگستری آمریکا اسنادی فاش میشه که آقای رودی جولیانی و جان بولتون ۵بار در طول چند ماه از موقع روی کار آمدن ترامپ با منافقین در مورد آشوبهای داخلی در ایران جلسه داشتند.
نیکی هیلی الآن نماینده تو سازمان ملل هست این خانم توئیت سازمان منافقین را ری توئیت می‌کنه معنی داره.
شما دیدید مثلاً توئیت علیه ایران کار می‌کنه...همه برنامه‌ریزیها یک موج ایجاد کنند که مردم تو آن موج ببازند، خالی کنند مردم توی آن موج همراه بشوند گفتیم چی؟ تضعیف نظام تقویت مخالفان و همراه کردن مردم با مخالفان نقشه شون را هم الآن میگم چه جوریه؟ عینا داره اجرا میشه عینا و در داخل عده‌یی دارند همکاری می‌کنند

ارتباط مجاهدین با خانواده شهدایشان در ایران
این مهره اطلاعاتی رژیم در ادامه زوزه‌های وحشت خود از سرنگونی و نقش کانونهای شورشی می‌افزاید، «یکی از فیلم‌هایی که آمد نیوز گذاشت یک زنی آمده بود تو وسط بازار جیغ می‌کشید، فحش می‌داد، این خانم فردی ست به‌نام مقصودی که بچه‌اش جز اعدامی‌های منافقین است، سازمان منافقین داره با خانواده‌های اینها ارتباط می‌گیره میگه همه‌تان باید بسیج بشوید بیائید وسط.
حالا اینها مگه چقدرند؟ فقط قابل‌توجه شما ما ۲۴-۲۵هزار تا منافق تواب فقط در تهران داریم تواب هایشان اونهایی که اعدام شدند نه خانواده‌هایشان هستند.
مواردی دستوری صورت گرفته خانواده‌هایشان مسلح شدند اخیراً اتفاق افتاده‌ها! یعنی برنامه‌ریزی کردند برای اینها آماده کردند آماده کردند برای یک برهه‌ای، این شوتینگ انجام بدهند شلیک کنند.
ابریشمچی از... بزرگ سازمان مجاهدین یا منافقین میگه پر واضح است مردم بپا خاستند ولی در مرکزشان در قلبشان کانونهای شورشی است که اعضای این مقاومت هستند و دارند کارشان را انجام می‌دهند و آتش قیامها را روشن نگه می‌دارند و به پیش می‌روند حالا هم باید بقیه راه را تا سرنگونی این رژیم ذره به ذره با تلاش خودمان پیش ببریم پنج روز به کهکشان قیام ۹۷مانده است دست مریزاد برای کارهایی که تا الآن کردیم و پیش آمدیم.

کانون شورشی وقتی شکل می‌گیرد در جریان عمل راه خودشان را باز می‌کنند
قشنگ داره میگه شلوغی، کار ما بوده مردم ریختند اعتراض دارند آقا بیا حقوق ما را بده چرا دلار رفته بالا؟ اما کی داره اون وسط فحش (شعار مرگ بر خامنه‌ای روحانی) میده؟ این کار آنهاست با اینکار باعث می‌شویم نیروی نظامی چه کار کنه؟ واکنش نشان بده.
کی میره بانک آتیش میزنه؟ کیه به کلانتری حمله می‌کنه... عمداًً می‌اندازنت توی دعوا فرض کن بعضی‌ها نمی‌خواهند باهات دعوا کنند تو خیابان داری رد میشی میگه چرا داری نگاه می‌کنی؟ تو نگاه نکن، غلط کردی می‌گی، به من چرا نگاه نکردم خب بابا می‌خواهی بزنی دیگه بیا بزن؛ تو برنامه‌ات را ریختی می‌گی تحریک کنید...
ببینید ابریشمچی چی میگه؟ میگه نباید فکر کنیم این پنج روز خیلی ست طبیعی ست که اشرف‌نشانها با پای سر در این کهکشانها و کهکشان قیام شرکت خواهند کرد لیکن فقط شرکت خودمان نیست بحث این است که ما با شعار حتی یکنفر بیشتر باید در این کهکشان شرکت کنیم این یک لشگرکشی سیاسی ست.
می‌گوید بیاورید و بقیه مردم واقعاً دنبال چی اند؟ دنبال مطالبات خودشون اند، همراه می‌شوند یک لحظه از شعارهای نرم‌تر شروع می‌کنند، گفتیم همراه کردن مردم با مخالفان
درباره کانونهای شورشی هم باید بگویم که وقتی شکل می‌گیرد در جریان عمل راه خودشان را باز می‌کنند...»

فیلمی از به‌آتش کشیدن بنر خامنه‌ای روحانی در اتوبان امام علی تهران توسط کانونهای شورشی

بیشتر بخوانید:


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange