۱۳۹۷ مهر ۱۱, چهارشنبه

سایت سازمان مجاهدین خلق ایران - سخن روز :وار شدن «تروریسم» رژیم روی سر خودش!


سایت سازمان مجاهدین خلق ایران - سخن روز :وار شدن «تروریسم» رژیم روی سر خودش!


وز سه‌شنبه ۱۰مهر ۹۷ انتشار یک خبر مثل پتک بر سر حکومت خامنه‌ای فرود آمد. خبری که خبرگزاریهای بین‌المللی منتشر کردند این بود:
«دادگاه بامبرگ آلمان روز دوشنبه گفت، حکم جلب اروپایی برای اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم را تأیید کرده و حکم کرده است که نامبرده که به جرم توطئه برای بمب‌گذاری در گردهمایی اپوزیسیون ایران در نزدیکی پاریس، در بلژیک تحت تعقیب است، به این کشور مسترد شود. حکم دادگاه مقرر می‌کند که مصونیت دیپلماتیک در این مورد، اعمال نمی‌شود».
به این ترتیب این قضیه در حرکت بهمن‌وار خود، یکی دیگر از پیامدهای خود علیه رژیم را به‌بار آورده است. رسانه‌ها و روزنامه‌های رژیم روز سه‌شنبه ۱۰مهر طی متن واحدی این خبر را به اختصار منعکس کرده‌اند اما از هر گونه تفسیر و اظهارنظر پیرامون آن خودداری نموده‌اند. روزنامه‌ ایران ارگان دولت روحانی با عنوان «موافقت دادگاه آلمان با استرداد دیپلمات ایرانی به بلژیک» نوشته است: «به گزارش ایرنا به‌نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک دادگاه در آلمان اعلام کرد که با استرداد دیپلمات ایرانی که به اتهام دست داشتن در طرح شکست خورده حمله به تجمع گروهک منافقین در پاریس بازداشت شده بود، موافقت کرده است».

انعکاس خبر در رسانه‌ها

روزنامه حکومتی اعتماد طی گزارشی با عنوان «سرنوشت مبهم دیپلمات بازداشت‌ شده ایرانی در آلمان» نوشته است:‌ «در بخشی از بیانیه دادگاه آمده است: این فرد تحت تعقیب نمی‌تواند به مصونیت دیپلماتیک استناد کند، چرا که او در تعطیلات چند روزه خارج از کشور محل مأموریتش بوده و در حال سفر بین کشور میزبان و کشور فرستنده هم نبوده است».
استرداد دیپلمات تروریست رژیم از سوی قضاییه آلمان به بلژیک، بحران ناشی از این رسوایی تروریستی را وارد مرحله جدیدی کرده و رژیم را سرآسیمه نموده است. این سرآسیمگی را در جوابهای پرت‌وپلای سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم هنگامی که مورد سؤال خبرنگاران قرار گرفت، به‌خوبی می‌توان دید:
پرسش خبرنگار خبرگزاری فارس: «آقای قاسمی، در پی بازداشت دیپلمات ایرانی در آلمان الآن یک خبری آمد که یک دادگاهی در آلمان با درخواست استردادش به بلژیک موافقت کرده می‌خواهم ببینم چه پیگیریهایی انجام شد در این خصوص اگر لطف کنید توضیح بدهید و آیا این استرداد انجام میشه ایران مقاومت می‌کند بالاخره یک توضیح بفرمایید».
پاسخ قاسمی: «به هر حال این موضوع از ابتدا با توجه به اتهاماتی که وارد شد بود نسبت به این دیپلمات ایرانی مستقر در وین توسط وزارت‌خارجه سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین در برلین و در بروکسل دنبال شده دنبال میشه با جدیت تمام و امیدوار هستیم که نهایتاً دولت آلمان به واقعیتها و آنچه که اتفاق افتاده وقوف کامل پیدا بکنه و نهایتاً دیپلمات مزبور تبرئه بشه و به ایران عودت داده بشه در این جهت همه تلاشهای لازم و تلاشهایی که می‌توانسته و امکانپذیر بوده که صورت پذیره دنبال شده و تا نتیجه نهایی تصور می‌کنم با توجه به اهمیتی که می‌تواند داشته باشه ما آن‌را دنبال خواهیم کرد».

افتضاح مکرر در مصاحبه سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم

سرآسیمگی و استیصال سخنگوی بیچاره وقتی به اوج خود می‌رسد که خبرنگار دیگری از همان خبرنگاران دست‌آموز رژیم، از او می‌خواهد که توضیحی درباره تصمیم دولت فرانسه در مورد خودداری از معرفی سفیر خود بدهد:
پرسش خبرنگار خبرگزاری ایسنا: «چندی پیش با توجه به برخی از مسائلی که بین ایران و فرانسه ایجاد شده بود فرانسوی‌ها اعلام کرده بودند تا این‌که ایران در زمینه تحقیق در مورد یکی از دیپلماتها که متهمش کردند که می‌خواسته در عملیات تروریستی در پاریس شرکت کنه فرانسه سفیری را به ایران اعزام نخواهد کرد در جریان سفر رئیس‌جمهور به نیویورک شاهد مذاکره آقای رئیس‌جمهور با آقای ماکرون و همچنین شاهد مذاکره آقای ظریف با وزیر خارجه فرانسه بودیم آیا در مورد این موضوع خاص صحبتی شد؟ در مورد این گفتگوها میشه یک توضیحی بدهید»؟
پاسخ قاسمی: «من اطلاع خاصی از مذاکرات انجام شده در نیویورک بین طرف ایرانی و فرانسوی به‌طور کامل ندارم».

بحران با اروپا در مداری جدید

جالب است با آن که قاعدتاً ملاقات روحانی با ماکرون در نیویورک در حاشیه مجمع عمومی است، اما رژیم سعی می‌کند حتی‌الامکان آن را مسکوت بگذارد. علت به‌روشنی آن است که در این دیدار رئیس‌جمهور فرانسه و هیأت همراه او، جرایم تروریستی رژیم از جمله توطئه برای بمب‌گذاری در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران را روی میز روحانی و ظریف گذاشته و آنها را مورد بازخواست قرار داده‌اند. این موضوع را گزارشی که خبرگزاری فرانسه امروز در سراسر جهان منتشر کرد، با وضوح بیشتری نمایان می‌سازد. خبر این است:
«فرانسه اعلام کرد دارایی‌های وزارت امنیت و اطلاعات ایران را منجمد می‌کند».
خبری که بحران در روابط بین رژیم و فرانسه و با تمام کشورهای اروپایی را وارد مرحله جدیدی می‌کند.

داستان تروریسم خامنه‌ای، پاورقی جدید روزنامه‌های اروپایی!

هفته‌نامه آلمانی اشپیگل در شماره اخیر خود ضمن درج گزارش مبسوطی از توطئه تروریستی رژیم که توسط اسدالله اسدی افسر اطلاعاتی رژیم در اروپا هدایت و فرماندهی می‌شد، پیش‌بینی کرده بود که این قضیه روابط کشورهای اروپایی با رژیم و حمایت آنها از برجام را مورد تردید قرار می‌دهد.
اشپیگل نوشته بود: «علی‌القاعده می‌بایست یک چنین واقعه‌یی روابط دیپلماتیک بین فرانسه، آلمان و کل اتحادیه اروپا با تهران را به‌شدت متشنج کند».
اشپیگل می‌افزاید:‌ «هر چه تحقیقات در مورد این سوءقصد طراحی‌شده پیش می‌رفت، مشکل‌تر می‌شد که بتوان معامله اتمی را حفظ کرد. زیرا چگونه می‌تواند یک کشور قابل‌اعتماد باشد در حالی‌که دستور به انجام سوءقصدهای بمب‌گذاری در خاک شرکای خود می‌دهد؟ سؤال مهم در برلین اکنون این است که رد پای (این توطئه) تا کجا در سلسله مراتب رژیم ملایان بالا می‌رود»؟

آیا پای خامنه‌ای و روحانی هم به میان کشیده می‌شود؟

به میان کشیده شدن پای سران اصلی رژیم، خامنه‌ای، روحانی، ظریف و لاریجانی و شمخانی که این توطئه را در شورای عالی امنیت رژیم تصمیم‌گیری کرده‌اند، همان چیزی است که رژیم را وحشت‌زده و سرآسیمه کرده است.
پیشتر مقامات درجه اول رژیم در ماجرای انفجار «آمیا» در آرژانتین تحت تعقیب قرار گرفته بودند.
پس از آن برخی از همین مقامات درجه اول! به‌دنبال ترور میکونوس در معرض ملاقات!‌ با انترپل قرار گرفتند!
و اکنون تمامیت بدنه رهبری‌کننده دستگاه سیاسی آخوندهاست که دارد می‌رود تا تحت تعقیب قرار بگیرد!
حادثه‌یی که جز خاکستر برجام، چیزی برای رژیم باقی نخواهد گذاشت!
راستی ضربه زدن به مجاهدین، چقدر برای رژیم اهمیت دارد؟