۱۳۹۷ مهر ۲۹, یکشنبه

بابک هروی (آمريكا)، افشاي نفرات فرشگرد و وزارت اطلاعات و رژيم و تشكلهاي وزارت اطلاعات در خارجه



بابک هروی (آمريكا)، افشاي نفرات فرشگرد و وزارت اطلاعات و رژيم  و تشكلهاي وزارت اطلاعات در خارجه


صحبتهای بابک هروی (آمريكا)، افشاي نفرات فرشگرد و وزارت اطلاعات و رژيم  و تشكلهاي وزارت اطلاعات در خارجه- 
خب در خدمت تون هستم دوستان عزیزم خوشحالم که امروز میتونم اینجا باشم مجدد و سعی کنیم که این برنامه لایو رو این برنامه مهمی هست . این برنامه مهمی هست و از این نظر که در مورد گروه "فرشگرد" و سوابق این آدمها که ببینیم این کسانی که در گروه فرشگرد" آمده اند و به قول معروف به ما معرفی شدند ، اینها کی هستند ، سابقه شون چیه ؟ از کجا میان ؟
اولا خواهش میکنم ازتون شاید برای اولین بار باشه ، برای اولین باریه که دارم خواهش میکنم اگر محبت کنید و این ویدیو رو شر کنید ، به اشتراک بگذارید همین الان که داریم صحبت میکنیم وتا قبل از اینکه مسئله اصلی رو شروع کنیم  ، مسئله اصلی شروع بشه خواهش میکنم که این رو به اشتراک بگذارین .
چرا که به عبارتی این آخرین تیر ترکش من هست برای اینکه جلوی یک اشتباه همگانی دیگر گرفته بشه پس خواهش میکنم ازتون تا باقی عزیزان میان و به ما میپیوندند این ویدیو رو به اشتراک بگذارین .
این را البته من ، این برنامه تمام بشه این بخشهای اولش رو خواهم زد و به صورت یک ویدئوی کم حجم چون میخوام به داخل ایران هم این صدا برسه ، به عنوان یک ویدئوی کم حجم روی اینترنت قرار خواهم داد تا در هرکجا که ممکنه این صدا شنیده بشه .
ببینید دوستان من صدای ما متاسفانه محدوده و خبررسانی ما با شماست .
بابک به ویس آمریکا ، به رادیو فردا ، به بی بی سی ، به من و تو و به این و آن دعوت نمیشه ، و راهی هم نداره چون اصلاح طلب نیست و با رژیم جمهوری اسلامی در تماس نیست . ولی اگر انها را ندارم خوشحالم که شما عزیزانم را دارم که بتونیم باهم حداقل این صدا رو به جایی برسونیم .
خواهش میکنم اینو به اشتراک بکذارید الان که داریم صحبت میکنیم دوستان رو دعوت کنید به اشتراک بگذارید تمنا میکنم چون مطلب بسیار بسیار مهمه . اگر نبود الان درخدمت تون نبودم . به هرصورت میریم سر اصل مطلب .
چند وقتی پیش گروهی رو بنام فرشگرد " معرفی کردند تمام رسانه های خارجی از اسرائیلی ها گرفته تا خود رژیم تا عرض به خدمت شما بی بی سی ووو و این اصل مطلبه اینکار برای من عجیب بود برای اینکه و چون خیلیا تا حالا مبارزه کردند هیچ کسی رو به این صورت توی بوق نکردند . تا حتی خود رژیم هم اومد و با روانشناسی معکوس دو سه تا از عواملش رو در خارج براه انداخت یکی مثل کسی بنام یکی

امید نادان ( دانا )
و روزنامه ایران در مورد اینا نوشت و البته فرق داره ما دو دسته هستیم ، یکدسته مثه کسانی هستند که میهن پرست هستند ببخشید که من این رو بزنم گاه گداری ( منظور عینکش هست ) خوب بهترین و برای کشورشون میخوان ولی دسته دیگری هم هستند که اینها به فرموده رژیم اینکار رو میکنن ، میان مخالفت میکنند که من و امثال من زیر سوال بره مستقیم و غیر مستقیم که البته مسئله ای نیست .
به هرصورت میایم شروع میکنیم از اول مطلب که سازماندهی به چه صورته در ایران ، در ایران به این صورت هست که دانشگاهها انجمنهای اسلامی داشتند موقعی که رژیم انقلاب شد و به این وضعیت رسید شورش 57 یک سری انجمنهای اسلامی در دانشگاهها تاسیس شد که در این انجمنهای اسلامی بسیجی ها رفتند ، اطلاعاتی ها رفتند و اینها شروع کردند در مرحله اول به پاکسازی دانشگاهها ولی انجمنهای اسلامی میرفتند دانشجویان را شناسایی میکردند و پس از اینکه این دانشجویان را شناسایی میکردند وزارت اطلاعات اینها رو فرا میخواند . پس کار انجمنهای اسلامی در عمل تشکلهای دانشجویی بود که بوسیله خود رژیم و از افراد مورد اعتماد خودش در دانشگاهها تشکیل شد . این انجمنهای اسلامی دانشگاه هست وظیفه شون شناسایی ، لودادن و سرکوب دانشجو است کار دیگه ای اینا ندارن والا انجمن اسلامی دانشگاه اصلا لزومی نداشت یک نهاد عقیدتی بود در دانشگاه پس از اینکه این انجمنهای اسلامی تشکیل شد خوب چند سال اول  به افتضاح کشیدند ، یک مشت بچه حزب اللهیه سهمیه ای رو کردند تو این انجمنهای اسلامی مثه خود:
طبرزدی 
بچه اسلامی بچه پاسدار ، چهارتا برادر پاسدار داره اینها رو کردند تو انجمنهای اسلامی ، انجمنهای اسلامی هم شروع به تفتیش عقاید کرد ، شروع به لو دادن کرد . مدتی که گذشت به دوره اصلاحات که رسید آمدند . نام این انجمنهای اسلامی رو عوض کردند کردند دفتر تحکیم حوزه و دانشگاه ، دفتر تحکیم حوزه و دانشگاه که این یه نوع به قول معروف اسلامی نداشته باشه ولی کار خودش رو بکنه و کسانی هم که باز میرفتند در دفتر تحکیم قبول میشدند ، چون همینجوری هم نبود که من برم دفتر تحکیم و بگم که آقا من اومدم عضو بشم بگن آمریکایی برو بیرون ! به همین سادگی . اما وقتی دفتر تحکیم تشکیل شد یه وظیفه دیگر هم داشت و آن هم رهبری حرکتهای دانشجویی بود ، چون دانشجوهای ما ناراضی بودند . دانشجو کلا وقتی که میره درس میخونه ذهنش روشن میشه میبینه این سستم چیه که من دارم باهاش زندگی میکنم بالاخره تظاهرات هست ، نارضایتی هست ، اینها گفتند خیلی خوب ما که به سبک انجمنهای اسلامی نمیام جلوی اینها رو بگیریم میایم درعوضش خودمون جلودار تظاهرات دانشجوها میشیم یهنی همون کاری که عینش رو سالها بعد میرحسین موسوی و کروبی برای جنبش سبز کردند . یعنی خودشون سردمدار تظاهرات و نارضایتی های مردم شدند و بعد خودشون هم اون نارضایتی رو دیدید که کجا بردند ، خفه کردند .
پس نهایتا انجمنهای اسلامی دانشگاه یا دفتر تحکیم وحدت حوضه و دانشگاه یه نهاد دولتی هست منبع مالیش هم در دفتر خود سید علی خامنه ای . یعنی تمام مخارج دفتر تحکیم حوزه و دانشگاه را حتی از اجاره ، آب ، برق ، تلفن ، چسب ، پوستر ؛ کاغذ ، هر چی که شما فرض کنید این دفتر هزینه داره بوسیله دفتر سید علی خامنه ای پرداخت میشه وسپاه و اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات نظارت مستقیم داره برهر کسی که در این تشکل دانشجویی شرکت میکنه پس این مطلب رو در اینجا گفتیم و تمامش کنیم .
تشکلهای دانشجویی که در دفتر تحکیم وحدت بوجود میاد زیر نظر وزارت اطلاعات جمهوری اسلامیه و کسانی که در این هیئتها ، هیئت مدیره اش انتخاب میشن برگزیدگان خود وزارت اطلاعاته . والا خود رژیم نمیاد به قول خودشان البته نه به قول من . مراکز شورش و به قول خودشون فساد در دانشگاهها ایجاد کنند نه . اینها همه حرکات کنترل شده بوده و برای این بوده که دانشجوها رو بچه های ما رو بشناسن و شناسایی کنن و بگیرن . بعد از این هم یک دفتر تحکیم ادوار درست شد که:
هاشم آغاجاری حشمت الله طبرزدی و تاج زاده
وتمام کسایی که عضو همیم دفتر تحکیم بودند درسشون تموم شده بود و اینها اومدند ( دوستان با من تو این تلفن تماس نگیرین... یه وقفه کوتاه ...با پوزش ) و اینها اومدند عرض به خدمت شما که دانشجو رو زیر کنترل گرفتند و به اینجا رسید به هرصورت . این دفتر تحکیم حوزه و دانشگاه و نقش این دفتر در دانشگاهها و کسانی که عضوش میشن و فعال بودند به هرصورت این ازین دوستانی که ، من اومدم لیست این آقایون و خانوم هایی که در فرشگرد" عضو هستند رو نگاه کردم تا 40 نفر آدمند . از این 40 نفر آدم به صورت درهم من چیزی حدود 14 – 15 نفر رو انتخاب کردم و سوابق این 14-15 نفر رو میخوام برای شما بخونم و در اختیار شما بزارم . من نظر شخصی خودم رو گفتم و در آخر باز خواهم گفت اما مسئله قضاوت شماست ، مسئله خرد شماست تمام این اطلاعات که الان میخوام در اختیارتون بزارم پابلیک دومین هست " یعنی تمام اطلاعاتی هست که از طریق اینترنت شما هم میتوانید به آن دسترسی داشته باشید . یعنی نهایتا چیز خاصی نیست پس ببینیم که اینها کیا هستند . عرض به خدمت شما که یکی از سردمداران اینها
آقای امیر حسین اعتمادی ست:
من این امیرحسین اعتمادی رو در واشنگتن دیدم در یک گردهمایی گفتم شرکت داشتم اونجا این هم سرزده وارد شد با دونفر دیگر من داشتم صحبت میکردم و صحبت ما این بود که اگر شما درخارج فعالیت سیاسی داشته باشید و واقعا آزار بدی جمهوری اسلامی رو ، جمهوری اسلامی رژیمی نیست که در ایران خانواده شما رو آزاد بگذاره ایشون پا برهنه پرید وسط این بحث و حالت بچه بسیجی ! ببینید به قول معروف دیگه ادبیات هم رو هم میشناسیم حالت بچه بسیجی و چماقدار ، نه ، من خونواده ام در ایران داره زندگی میکنه خیلی هم راحتند رژیم اینجوری نیست ، من هم اینجا دارم فعالیت میکنم پدر اینها رو درآوردم وووو
کار آخرسر به جایی رسید که بهش گفتم ببین دوست عزیز دوحال خارج نیست ، یا تو فعالیتی نمیکنی که به رژیم لطمه بزنی یا اگر این کار را میکنی و خانواده تو هم واسیه تو لواشک الو میتونه بفرسته تو از خود رژیم هستی ! بحث ما اینجا تموم شد من آمدم بیرون و به همراهانی که با من بودن گفتم : ببین اینجا شده مرکز بسیج دانشجویی در ایران . پس این صحبت 9 ماه پیشه ایشونه  هنوز اعلام موجودیت نکرده بود ، نیومده بود، جایی هم نقشی نداشت .
امیرحسین اعتمادی کیست : ایشون یه زمان دانشجویی فنی بوده در دانشگاه تهران " مسئول ادوار تحکیم حوزه و دانشگاه . آقای امیرحسین اعتمادی نفر اول مسئول ادوار تحکیم بوده و وحدت حوزه و دانشگاه یعنی انجمن اسلامی دانشگاه یعنی اصلاح طلب یعنی از کسانی که وزارت اطلاعات تاییدش کرده که توی این سیستم این فعالیت کنه ، این امیرحسین اعتمادی . آقای امیرحسین اعتمادی طرفدار دخالت دفتر بشردوستانه آمریکا در ایران یا به عبارتی بهتر دخالت نظامی امریکا در ایران است من شخصا به عقیده خودم موافق دخالت نظامی هیچ کشوری در کشور ایران نیستم . حالا یا این دخالت نظامی زیر عنوان بشر دوستانه باشه یا غیر بشر دوستانه باشه . چرا که اعتقاد دارم خود ملت ایران بسیار توانا تر است ولی به روزش که بخواد این رژیم رو بزیر بکشه و لزومی نداره ، نه از آمریکا نه از هیچ کشور دیگه ای خواهش کنیم که تمام زیرساختهای کشورما رو بیاد بمباران کنه از بین ببره بنام دخالت بشر دوستانه . ایشان از دوستان نزدیک حشمت الله طبرزدی است .
حشمت الله طبرزدی کیست : همون کسی ست که خامنه ای رو امام خامنه ای صدا کرد از دفتر تحکیم دانشجویان چه میدونم انجمن اسلامی از چماقداران بوده از کسانی بوده که خودش از اسباب فشار رژیم بوده الان هم در ظاهر هی میگن در زندان اما راحت تر از من لایو میزاره ، راحت تر از من پیام میده من نمیدونم زندان اونا با زندان زانیار یا مثلا رامین پناهی با اینا فرق داره زندانهاشون . انگار اینا یک زندان نمیرن ، چون اون بچه ها حتی نتونستن 5 دقیقه ویدئوی درست بدن بیرون . اما مثلا حشمت الله طبرزدی سالها میگن زندانه ، سالها ویدئومیده ، بیرون میاد ، مرخصی میره ، تفریحات میره و دوباره میره زندان . پس ایشان از دوستان حشمت الله طبرزدی هست . آقای اعتمادی از طرفداران ، حامیان و فعالین ستاد کروبی و موسوی بوده ! خیلی خوب و از کسانی که تمام نامه هایی که آزادسازی سران جنبش سبز رو امضاء کردند ایشون هم توش بود . مدارکش هست و شما هم میتونید برید پیداش کنیداگر هم خواستید من در اختیارتون میزارم .
بعد این رو داشته باشید که این اعضاء سابق دفتر تحکیم وحدت موقعی که میان بیرون یه سازمان دیگه هم درست کردند که بهش میگن سازمان ادوار که اینها تازه میرن در اونجا دوباره همون فعالیتهای اصلاح طلبی رو ادامه میدن ووو ایشون عضو سازمان ادوار هم بوده . ایشون نشریه فردا رو مدیر مسئولش بود و سردبیرش هم قاسمی نژاد بوده همین قاسمی نژاد اصلاح طلبی که آمد با شاهزاده در برنامه افق مناظره کرد و همه هرچی از دهن شون دراومد به قاسمی نژاد گفتند چرا ؟ قاسمی نژاد کسی ست که اعتقاد داره رژیم گذشته یعنی هزاران دروغ به رژیم گذشته وبه بنده به هیچ گونه پادشاهی پارلمانی هم هیچ  اعتقادی نداره  پس این دارو دسته قاسمی نژاد هست از دوستان ایشون آقای اعتمادی دوستان ایشون فخرآور هست یکی ، ببینید فاضلابها همه یه جا جمع میشن .
فخرآور هست پیمان عارف ، همون پیمان عارفی که رفت ترکیه گفت اقا سفارت جمهوری اسلامی گفت بیا از من حمایت کن بعد از اینکه ترکیه اخراجش کرد سر از لبنان درآورد رفیق آقاست . عرض به خدمت تون
احمد باطبی:
احمد باطبی که زارش تلفنی یا به قول معروف نوار صوتی تلفنیش با بازجوی وزارت اطلاعات دراومد و کسی ایست که در نرسیده به اینجا همه کار رو فراموش کرد اومد در آمریکا فعال حقوق بشر شد . بزارید اینجا یه خطی رو با هم بکشیم . کسی که به خودش میگه که من فعال حقوق بشرم در عمل کیسی ست که امده و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی رو و اصل ولایت فقیه رو با اونی که هست رو قبول کرده و میگه من این سیستم رو قبول دارم و در این سیستم من میخوام فعالیت حقوق بشری کنم که حقوق بشر بیشتر بشه . پیش ایشون به این صورته از دوستان دیگر ایشون :
اکبر عطری :
ببینید این یک حلقه ای است بنام حلقه کیان ، ببینید حلقه کیان کسانی هستند که در روزنامه کیان در ایران قلم میزدند ، قلم که نمیزنند اصلاح طلبهای رژیم بودند قلم میزدند و اینها به وسیله سروش از ایران ، سروش البته اول از ایران اومد وزارت اطلاعات دونه دونه اینها رو با یک برنامه ساختگی مثلا یه ماه حبس کنه حبس هم البته به ظاهر حبس کنه و همه اینا رو فرستاد خارج . حلقه کیان اینها هستند اکبر عطری یکی از اصلی هاش هست . اکبر عطری اومد اینجا و توانا رو راه انداخت توانایی که درش "ابراهیم نبوی هم هست اکبر گنجی هم هست " یعنی تمام فاضلاب اصلاح طلبی رژیم آمد خلاصه شد در توانا .
اکبر عطری گرداننده توان:
که از دولت اوباما 10 میلیون دلار پول گرفتند رفیق آقای امیرحسین اعتمادیه و به این دلیل هم هست اگر دقت کنید میبینید این رسانه ها همه با هم وصلند . هم تبلیق فرشگرد" شدند . به هرصورت در زبان انگلیسی بهش میگن ( ...... ) انسان را از دوستانش هم میتوان شناخت که من اگر تمام رفقام قاچاقچی و مواد مخدر فروش دزد باشند مسلما بنده هم نمیتوانم یه آدم خیلی مقدسی در بین اینا باشم اینا رفیقای ایناست .
خانم فریبا داوودی مهاجر:
از دوستان نزدیک ایشون هستند رفقای بی بی سی هستن
کیانوش سنجری:
که مدتی در صدای آمریکا کار کرد برگشت رفت ایران یعنی اینا ، ایناند . این آقای امیرحسین اعتمادی هست . حالا دونه دونه رو میگم رد میشم نمیخوام که زیاد به قول معروف این برنامه طولانی بشه که متاسفانه خواهد شد چاره ای نداریم . عرض به خدمت شما 
سلمان سیما :
سلمان سیما هم عضو سازمان ادوار و عضو دفتر تحکیم وحدت یعنی مثل آقای امیرحسین اعتمادی آقای سلمان سیما دفتر تحکیم وحدت ، اصلاح طلب از طرفداران موسوی و کروبی این نفر دومشون . عرض شود که آقای سلمان سیما در ظاهر یک هفته و دوهفته گرفتنش از این شلوغیا راه انداختند بعد به ایشون مرخصی دادند و ایشان هم در مرخصی شون طبق معمول به سبک امید داناها وبه سبک قخرآورها ، به سبک احمد باطبی ها و به باقی اینها در مرخصی آمدند و سر از آمریکا درآوردند . بله این از آقای سلمان سیما از اصلاح طلبها و دانشجویان انجمن اسلامی و آمدند سر از آمریکا در آوردند من نمیدونم گفتم زندانهای اینا دوتاست یه زندانی هست که زانیار رو توش میکنن ستار بهشتی رو توش میکنند ، رامین حسین پناهی رو درش میکنند اون زندان مرخصی نداره اون زندان آخرش اعدامه ، یه زندان دیگه هست . یعنی ما دوتا اوین داریم انگار که در آن مرخصی میدن عرض به خدمت تون استحقاقی میدن ؛ مرخصی میدن ؛ تشویقی میدن ووو و به هرکسی که مرخصی میدن این شخص میاد سر از آمریکا درمیاره من برای همین نام این زندان اوین دوم رو گذاشتم سفارت آمریکا در ایران . یعنی اینا میرن به سفارت امریکا در ایران یعنی اوین دو از اونجا ویزا میگیرن مستقیم با بلیط بلند میشن میرن آمریکا البته یه تعدادشون هم تو اروپا پخش شدن مثه سرطان میمونن اینا پس ایشان مرخصی گرفتند درست مثه خود آقای امیرحسین اعتمادی ایشون هم مرخصی گرفتند ، ببینید همه داستانها یکیه در زندان میرن یکی دو هفته میمونن یک روز مرخصی میگیرن سراز آمریکا درمیارن . پس این از نفر دوم .آقای سلمان سیما هم از دوستان نزدیک پیمان عارف هست و البته دوستان دیگری که نام بردم . یکی از مغزهای متفکر این گروه خیلی جالبه بنام
نیما راشدان :
این نیما راشدان داستانش خیلی جالب هست . نیما راشدان قبل از اینکه از ایران خارج شه با نیروهای امنیتی حکومت اسلامی همکاری مستقیم داشت چرا ؟ چون گفتم با دوباره انجمن اسلامی دانشگاهها و انجمن تحکیم و لودادن و جلوداری حرکت دانشجویان بود . ایشون از همکاران و بنیانگذاران همان تواناست . همان توانای اکبر عبدی حلقه کیان پس آقای نیما راشدان مشاور ارتباطات گروها و روزنامه های اصلاح طلب ایشون بوده ایشون در بی بی سی و منو تو همکاری داشته و جالب اینجاست که ایشون همکاری اولش رو از نظر رونامه با روزنامه صبح امروز شروع میکنه . صبح امروز مال کیه ؟ صبح امروز مال سعید حجاریان هست !
سعید حجاریان :
سعید حجاریان کسی بود که بنیانگذار وزارت نوین اطلاعات جمهوری اسلامی ایران . سعید عسگر یه گلوله زد تو مغزش خاک تو سرش که نتونست کارشو درست تموم کنه . پس آقای نیما راشدان از وزارت اطلاعات و از باند سعید حجاریان هست . روزنامه صبح امروز رو اینا منتشر میکردند بعد اومدند آقای نیما راشدان رو فرستادند به خارج البته در ظاهر باز همون بازی ، زندانیش ، مثلا زندانیش کردند ، بعد مرخصی ، بعد ایشون اومد رفت به سوییس و در سوییس نیما راشدان یه گرفتاری پیدا کرد اینجا به طور کاملش رو نمیگم ولی ایشون در ایستگاه راه آهن زوریخ به وسیله پلیس سوییس دستگیر شد و در رابطه با یکی از صندوقهای اماناتی که در آن ایستگاه وجود داشت . در وقت لازم البته مثل احمدی نژاد نیستم که بگم ، بگم ، نمیکنم مدارک کاملش که آمد مطلب رو هم درمورد نیما راشدان ارائه خواهم داد . که کار نیما راشدان در سوییس جاسوسی از پناهندگان ایرانی بود و بعد از اون هم موقعی که دید شناسایی شده رفت به پراک و اونجا ازدواج کرد همانجا موندگار شد الان هم خودش میگه من متخصص اروپای شرقیم . قد هیچ هم نمیداند . ایشون مدیر پروژه گویا نیوز بودند یعنی گویا نیوز رو ایشون تبدیل کردند به چیزی که هست حالا در مورد گویا نیوز بهتون بگم .
گویا نیوز :
خیلی جالبه ، من گویا نیوز از سال 1998 میشناسم دوتا ایرانی بودند یکی بنام شاهین در سندیوگو زندگی میکرد یه فروشگاه دوربین فروشی داشت و یکی دیگه در بلژیک زندگی میکرد اگه اشتباه نکنم و حافظه ام یاری کنه . اینا آمدند یک صفحه درست کردند ، یک صفحه گویا نیوزی وجود نداشت یک صفحه بود و در این صفحه این دوتا بچه عقلی که گذاشتند اومدن تمام لینکهای رونامه های داخل و خارج ایران رو هرچه که نشریانت بود اینا همه رو توی یک صفحه رسم کردند . یه چیز راحتی شده بود برای من آدم تنبل که نرم هی این صفحه و اون صفحه این صفحه رو باز میکردم لینک رو کلیک میکردم  واسه من اون موقع جالب بود که ببینم روزنامه داخل ایران چی خبره ببینم چی مزخرفی دارن میگن  . پس گویا نیوز ، البته گویا دادکام ، هنوز گویا نیوز نبود . به این دلیل گویا نیوز کارش گرفت و ترافیک پیدا کرد شد یه مرکزی برای ایرانیان . رژیم اسلامی موقعی که این رو دید اومد و گویا رو خرید از این دونفری که گفتم یه پول کلونی به اونا داد و این صفحه رو دراختیار خودش گرفت . موقعی که این صفحه رو در اختیار خودش گرفت نیما راشدان رو فرستاد که تازه از آن مقطع گویا نیوز رو درست کنه . یعنی دارودسته رفسنجانی ، دارودسته وزارت اطلاعات آمدند و گویا دادکام رو خریدن و گویا نیوز رو آقای راشدان به دستور آنها درخارج بنیان گذاشت . پس ایشون یکی از کارهای جالبش همین گویا نیوزه . گویا نیوز رو هم نگاه کنید فقط جای اصلاح طلب هاست یعنی هیچ کس دیگر رو اینها در خودشون راه نمیدن . ایشون به جز گویا نیوز در روزنامه های
اینترنتی پک نت
پک نت چیزی بود که مال چپیها بود پک نت رو ایشون از طرف جمهوری اسلامی بنام چپیها منتشر میکرد . ندای سبز آزادی ووو
ایشون از دوستان بسیار نزدیک مصطفی تاج زاده هم هست . مصطفی تاج زاده ایی که در ماه گذشته آمد و رسما اعلام کرد ما هرکاری میتوانیم میکنیم که این رژیم سقوط نکنه ، اصلاحات تنها راه برون رفت از مطلبه . این پی یه بخش کار آقای نیما راشدان هست اما ببینید چگونه این اصلاح طلبان رژیم در خارج چیکار میکنند همین نیما راشدان وظیفه دیگرش استفاده از تمام این امکاناتی ست که با پول جمهوری اسلامی در خارج درست کرده حالا کجا این کار میکنه ؟
موقعی که زهرا کاظمی رو جمهوری اسلامی میکشه در زندان پزشک زهرا کاظمی بنام دکتر شهرام اعظم میاد و سعی میکنه به کانادا پناهنده شه . پناهنده شه و داستان واقعیه قتل زهرا کاظمی در زندان رو بیان کنه ، حالا شما فکر میکنید در این مقطع چه کسی قراره به این مطلب ورود کنه ؟ نیما راشدان !
نیما راشدان در گویا در مورد دکتر شهرام اعظم مینویسد . اولا که میگه دکتر شهرام اعظم بیخود میگه ، دروغ میگه . زهرا کاظمی این مطلب براش اتفاق نیافتاده و سعی میکنه که اعتبار دکتر شهرام اعظم رو از بین ببره . ایشون در گویا مینویسه : بازجویان دستگاهها امنیتی جمهوری اسلامی ایران شورشیان جنگجوی جنوب سودان نیستند آنها امروز افرادی آموزش دیده ، پیچیده ، تحصیل کرده و آشنا به متدهای بازجویی دهه 80 هستند . اول تعریف میکنه از بازجویان وزارت اطلاعات بعدش هم  میاد میگه ، برای اینکه بگه اقای دکتر شهرام اعظم داره دروغ میگه . میگه در سال 1384 به کسی در اتاقهای بازجویی اوین تجاوز نمیشود این نوشته نیما راشدانه ، در سال 1384به کسی  در اتاقهای بازجویی اوین تجاوز نمیشود . خانم فرشته قاضی کجاست ؟ اگر نمیتوانید این گزاره رو بپزیرید دانسته هایتان از ایران امروز در حد صفر است . این نوشته نیما راشدان هست قربان . یعنی میاد و سعی میکنه شهرام اعظم رو حتی نزاره پناهندگی بگیره این نیما راشدانه ، این فرشگرده" !
شاهزاده رضا پهلوی با درود به شما و اینها هستند کسانی که نام خودشون رو فرشگرد" گذاشتند . کسانیکه همه در ظاهر پناهنده هستند اما رحم به دکتری که از اوین فرار کرده ندارند . آقای شهرام اعظم البته نمیدونم پناهندگی توانستند بگیرند یا نه ولی رژیم نهایت سعی اش رو کرد از طریق تمام رسانه های خودش که نزاره این مطلب اتفاق بیافته ، نزاره صدای ایشون منعکس بشه . همینطور که میدونید صدای دکتر شهرام اعظم در هیچ کجا منعکس نشد . چرا که تمام این رسانه ها متعلق به اصلاح طلبان رژیمه . اینه کار وزارت اطلاعات به این صورته اصلاح طلب یعنی این . من برای این هست که عرض میکنم من شخصا به اصلاح طلبان اعتماد ندارم حتی اگر راست بگن ما براندازیم من بهشون اعتمادی ندارم ایشان از شرکت کنندگان درکنفرانس بروکسل  بودند که در آن کنفرانس کسانی مثل :
اسدی ، نوشابه امیری:
یعنی هرچه چپی که روزآنلاینی ای که برای رژیم اسلامی سالها فعالیت کرده بود در آن کنفرانس شرکت داشتند که سعی کردند که به قول معروف هرکاری بکنند تا مسئله براندازی پیش نیاد . این از نیما راشدان . باز اینجا من میگم این تریبون این صفحه بازه هرکدوم از اشخاصی که نام میبرم اگر خواستند با کمال میل میتونن در اینجا شرکت کنند ، وقت در اختیارشون میزارم که جواب مطالبی که من به صراحت عرض کردم به خودشما عزیزان بدم . نفر بعدی  
عبدالرضا احمدی یا سید رضا احمدی : همان کسی که در آلمان زندگی میکنه ، مصاحبه کرد ، و گفت ما اصلا سیاسی نیستیم ، فرشگرد" اصلا سیاسی نیست حالا فرشگرد" اصلا چی هست بماند . ایشان روزنامه نگار و فعال حقوق بشر، ما برمیگردیم به مسئله فعال حقوق بشر در تعریف صحیح کسی ست که رژیم اسلامی را تمام و کمال قانون اساسی را قبول داره و فقط در چهارچوب قانون اساسی و ولایت فقیه میخواد فعالیت حقوق بشری بکنه فرض بفرمایید که همه چی درسته اما مثلا فرض بفرمایید که حجاب خوانومها باید از بین بره این میشه فعالیت حقوق بشری!
پس نهایتا اصل رو اینها قبول دارن و اصلاح طلب هستند و ایشان هم عرض شود خدمت تون که مقالات و مصاحبه هاشون در سایتهای جرس مهاجرانی ، ندای سبز ، رادیو زمانه ، بامداد خبر ، چراغ آزادی ، گویا نیوز ، ببینید با همه ، اینها باهمند گویانیوز و رادیوفردا اینها منتشر میشه .ایشان ازکسانی بوده که کمپین رهایی میرحسین موسوی – کروبی و زهرا رهنورد را براه انداخت . مسلمانان خدارا ، چه بگم ! ایشون هم از اصلاح طلبان رژیم و از هواداران میرحسین و کروبی هستند .
پدرام رفعتی :
پدرام رفعتی عضو انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر یعنی از فیلتر وزارت اطلاعات گذشته از فیلتر حفاظت اطلاعات سپاه گذشته بعد عضو انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر شده  ایشون در ظاهر به گفته رسانه های اصلاح طلب در خارج حبس کشیده آن هم حبس تعزیری و 300 هزارتومان جریمه نقدی داده و البته در یک مرخصی از ایران برطبق معمول همیشگی خارج شده و سراز آمریکا درآورده مستقیم اومده اینجا و چه و چه و چه  یعنی تمام اینها که تاحالا خوندم جزء اعضاء انجمن اسلامی بودند دفتر تحکیم وحدت بودند ، دفتر ادوار بودند ، همه شون حامیان میرحسین موسوی و کروبی ، این تا اینجا . بفر بعدی همینطور داره جالب تر میشه .
امیر یحیی آیت اللهی :
امیر یحیی آیت اللهی کیست ؟ دانش آموخته حوزه علمیه قم ، ملا
1 آخوند ، آخوند کراواتی ریش زده دانش آموخته حوزه علمیه قم حالا حوزه علمیه هم هرکسی رو راه نمیدن باید خودی باشه ملاها هم تو خودشون ازدواج میکنند پولا رو هم تو خودشون قسمت میکنند به قول معروف یه سکت هستند یک دارودسته اند ایشون هم به قول معروف دانش آموز حوزه علمیه قم بودند و پژوهش گر دکترای فلسفه در آلمان هست . حالا ایشون از حوزه علمیه قم چگونه به آلمان رسیده و سرش به کدام پله خورده امروز آمده برانداز شده و میخواد ایران رو پس بگیره من نمیدونم ولی من شخصا به یک ملا برای بازپس گیری ایران هم اعتماد نخواهم کرد نظر شخصی منه . نفر بعد
مازیار رافائل رزاقی :
مازیار رزاقی کیست ؟ مازیار رزاقی متولد سال 1351 تهران یعنی با من دقیقا 10 سال فاصله سنی داره و بخاطر 10 سال فاصله سنی اینا اومدن یه نسلی رو بزارن کنار . میگن ما جوونیم ! نه ، 41 ساله میانساله 51 ساله هم میانساله ما بعنوان یک گروه و یک ایرانی حق نداری بیای یک سوم مملکت ایران ملت ایران رو بگذاری کنار و بگی که چون شما در سال 57 زنده بودی ، شما به اجازه کی داری این کار رو میکنی؟ شاهزاده رضا پهلوی آیا شما این مطلب رو شنیدید ؟ اگر اینها این حرف رو بزنن این حرف شامل من و شما هم میشه شما شاهزاده رضا پهلوی شما سن تون 3 سال از من بیشتره اگر من و امثال من و بگن پنجاه هفتی یعنی شما روهم دارن میزارن کنار . مثل اینه که توی یه راهی داریم میریم و علامت راه رو نمیخونیم .
این کمپین تفرقه است ، کمپین اتحاد نیست که دائم بیان که هرکس سنش بالای 50 سال با بی شعوری تمام بگن فسیل ! یعنی چه این حرف ؟ من اینجا رو موندم یعنی اگر به من بگن کسی که 3 سال هم از من بالاتره میگن ، به همه داره میگن این بیشعوری محض مطلق فرهنگی ، بی شعوری محض مطلق انسانی . یکی از خصائص ما ایرانیان این بوده که همیشه بزرگتر خود را گرامی بداریم از تجربیاتش استفاده کنیم نه اینکه یاد بگیریم که هر جا بشینیم آقا تو فسیلی و پنجاه و هفتی هستی . نه از این خبرا نیست نه قربون هنوز از این کنده دود بلند میشه. و دودش به چشم شماها خواهد رفت .
آقای مازیار رافائل رزاقی متولد سال 1351  . ایشون در سال 1369 اجازه بدین جالب شد ، با ورود به مجتمع سینمایی وابسته به وزارت ارشاد .  یعنی ایشون بزرگ میشن وارد مجتمع سینمایی وزارت ارشاد و اداره رادیود و تلویزیون صدا و سیما میشن یعنی دو نهادی که زیر نظر مستقیم بیت رهبری و اطلاعات سپاه اداره میشه . پس آقای مازیار رزاقی من نمیدونم چگونه تونسته از گزینش ها رد بشه و وارد وزارت ارشاد بشه من یه دفعه در مورد خانم گلستان این حرف رو زدم ، گلستان ، گلستانه شورای ملی . گفتم آقا این در ایران در وزارت کشاورزی کار میکرده  میگم این 10 تا گزینش رو رد کرده 10 بار وزارت اطلاعات رفته ازش سوال کردند ، خوب بوده اومده در خارج منشی سازگاراست و از عاشقان میرحسین موسوی و براش اشعار عاشقانه مینویسه این نمیتونه ایران رو نجات بده یک مرتبه گفتم گوش نکردی . الان این مازیار رزاقی هم مثل همونه ، 10 تا گزینش رو رد کرده ، تو رادیو تلویزیون کار می کرده ، کار خاصی هم نداشته صدابردار بوده ولی جمهوری اسلامی اومده اینو فرستاده به خارج که امروز ازش استفاده کنه ، فرشگردش" کنه .این مازیار رافائل رزاقی نفر بعد که اخیرا مصاحبه کرد در بی بی سی ، تو بی بی سی رسم شده که فرخ نگهدار میاره یک به یک با اینا یعنی یک مسخره بازی ای راه انداختند که آدم خندش میگیره . یه بابایی هست نفر بعدی
علیرضا کیانی :
علیرضا کیانی که اخیرا با بی بی سی ، فرخ نگهدار مصاحبه کرد عضو انجمن اسلامی ، دوباره شروع شد ، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه مازندران آقای علیرضا کیانی عضو انجمن اسلامی دبیر انجمن اسلامی مازندران از هواداران میرحسین موسوی و کسی که در کمپین او کار کرده و این سابقه این آدمه ، هیچ سابقه حبس درست و راستی نداره طبق معمول یه سابقه الکی یه حکم جعلی و ویزای آمریکا ، ویزای اروپا و دوباره خارج شده . اینجا جالبه آقای علیرضا کیانی در یکی از مقالاتش مینویسد خوب گوش کنید . این نوشته آقای علیرضا کیانی در واقع ما در مقطع کنونی نباید خمینی رو حذف کنیم که نه ممکن است نه مطلوب . آقای علیرضا کیانی شما اجازه دارید به این حرف جواب بدید . هر وقت خواستید اینجا باز است تریبون . در واقع ما در مقطع کنونی نباید خمینی را حذف کنیم که نه ممکنست و نه مطلوب بلکه از میان روایتها آن را که از همه به دموکراسی نزدیک تر است را برگزینیم وبا آن اعتلاف کنیم از این راه جبهه دموکراسی خواهان را تا میتوانیم تقویت کرده یعنی یا نمیفهمند و یا رذالت محض هست ما نگذاریم خمینی از بین بره یعنی از دوران طلائی امام گفتن میرحسین موسوی ایشان حمایت بکنه و بگه چرا؟
این زمانی بیشتر از پیش مورد پذیرش قرار میگیرد که توجه داشته باشیم میرحسین و کروبی دو مخالف برجسته وضع موجود از برگ خمینی استفاده میکنند و به آن تکیه دارد این میخواد ایران را پس بگیره ؟ یعنی اینها دوران طلائی خمینی رو اینها صحبت میکنن  در موردش . خود آقای علیرضا کیانی روی اینترنت موجوده میتونید بخونید . نفر بعد ، هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد ....
آقای داریوش کوشکی
آقای داریوش کوشکی موذن ، اذان کوی مسجد شهرشون بوده قاری قرآن هم و از کسانی هستند که در تظاهرات مقابل سفارت سعودی در ایران دستگیر شدند تظاهرات مقابل سفارت سعودی ، تظاهراتی بود که فقط و فقط خود بسیج ، اطلاعات سپاه ترتیب میداد  آقای کوشکی شما در آن تظاهرات چه میکردید ؟ که مثلا دستگیرت هم بکنند . البته ایشان میگن بعد از اینکه منو دستگیر کردند بلافاصله برادرم بخاطر نقشی که داشت و شغلی که داشت که البته وزارت اطلاعات کار میکنه منو در آورد . نوار ویدئواش هست و حاضره هروقت خواستید میگذارم .
آقای داریوش کوشکی باز حالا حالبتر میشه اینا حالا تمام نشده ، آقای داریوش کوشکی دست راست آریاصف باوند بودند آریاصف باوند همون مامور وزارت اطلاعات قرارشد با کمک امانیه سعی کنند اون داستان شلوغی 22 بهمن رو بوجود بیارن رفت و از همون کردستان عراق بعد از اون بازیها رفتند داخل ایران واونجا به برادران اطلاعاتیش پیوست . بعد آقای داریوش کوشکی نایب و معاون آریاصف باوند مامور وزارت اطلاعات ایران در خارج هستند .
ایشون در موقعیتی بودند که در سال 25 جولای 2015 در مورد مسائل منطقه ای لرستان خبرگزاری ایسنا در داخل با ایشون مصاحبه میکرده ایشون هیچگونه دلیلی نداشته ، زندانی شون هم گفتم فقط در مقابل سفارت سعودی بوده و بخاطر همون هم اومدن یه پناهندگی مزخرف گرفتن و عرض به خدمت شما امروز شدند فرشگرد " و میخوان ایران رو پس بگیرند ، خوب اگر سیاسی تعامل در منطقه میخواهیم داشته باشیم ما اگر میخواییم بگیم با اسرائیل در منطقه دشمنی نداریم باید با کشورهای دیگر هم دشمنی نداشته باشیم ما نمیتونیم دشمن رو با دشمن عوض کنیم اینکار احمقانه است ما اگر صلح برای ایران میخواهییم باید منطقه رو را عاری از دشمنی کنیم نه اینکه بگیم اقا حالا ما امروز با اسرائیل دوستیم سر سعودیها رو بکنیم زیر آب " خوب دشمن دشمنه فرقی نداره .
شاهزاده رضا پهلوی خواهش میکنم ، تمنا میکنم توجه بفرمایید که با کیا ، چه کسانی ، اینها کی هستند ، که فردا گرفتاری شورای ملی دوباره برای شما برای من برای ملت ایران پیش نیاد من تمنای عاجزانه دارم . بله
بهزاد مهرانی میثم مهرانی
دو برادر نازنین باز تعجب نکنید ازادوار تحکیم وحدت انجمن اسلامی دانشگاهها ادوار وحدت وحدت ، بهزاد مهرانی و میثم مهرانی هردو از دوستان حشمت الله طبرزدی ، هر دو از کسانی هستند که برای میرحسین موسوی و کروبی دارن فعالیت میکنند که از حصر آزاد بشند این دو زبون بسته که در اونجا دارن از بین میرن و عرض به خدمت شما که یه مقداری از فعالیتهای اینها در روزنامه اقتصادی آسیا در ایران قلم میزنن . خوب شما الان بنده اگر در ایران باشم و شما در ایران باشید میزارن برید تو روزنامه اقتصادی قلم بزنید تا از 80 تا فیلتر وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و اماکن رد نشی میزارن ؟ اصلا امکان داره ؟ اینها قلم به مزدهای خود رژیم جمهوری اسلامی بودند چگونه آمدند خارج اطلاعی در دست نیست ، چگونه پناهنده شدند اطلاعی در دست نیست ولی امروز هستند هردوی اینها هم قبل از اینکه در این فرشگرد " عضو بشن از نزدیکان ، همکاران و اعضاء شورای ملی بودند در کانادا .
پس من حرفی که عرض کردم که گفتم اصلاح طلبان داخل و شورای ملی درخارج اینها هر دو فرشگرد " را درست کردند این دوتا دلیل دیگه اش . اقای بهزاد مهرانی و میثم مهرانی ادوار تحکیم بودند ، وحدت حوزه و دانشگاه بودند، بامداد خبر که الان اینها بخاطر مطالب خبری که توش  نوشته بودند برداشتند سایت رو ، روزآنلاین اینا کار میکردند قربون .  با روز آنلاین روز انلاین آن جریده کثیفی بود که مسعود بهنود براه انداخت در سال 2000 ، 2001 یا 2002 بود نمیدونم دقیقا مسعود بهنود آن رو براه انداخت گرداننده اش اون بود عرض به خدمت شما اسدی بود ، نوشابه امیری بود و تمام اینها بودند . روز آنلاین زمانی که بهنود شغل بهش دادند در بی بی سی دیگه ولش کردند صفحه اصلی شو بستند ولی روز آنلاین هنوز روی فیسبوک فعاله با توانا و اینها ، اینا مشغولند دارن کارش رو میکنن البته چندتا مطالب خبریم رو دزدیدند دست شون قلم شه . بهرصورت ایشون هم از نویسنده های روز آنلاین هستند بهزاد مهرانی و میثم مهرانی . یکی دیگه از کارهای اینها حمایت از کروبی و موسوی در خارجه مدارکش هست از حامیان کروبی موسوی در خارجه.
اقای احمد عشق یار:
احمد عشق یار از بنیانگذاران دانشجویان دانش آموخته گان لیبرال دانشگاههای ایران ، یعنی همین سازمانی که فرشگرد " از توی شکمش دراومده این سازمانه ، دانش آموخته گان لیبرال دانشگاههای ایران فرشگرد " از تو شکم این دراومد و مدیر مسئول سردبیر ماهنامه دانشجوی تلنگر حالا داستان چیه ؟از نظر کسی که،  خودم را دارم میگم کار اینترنت ، من الان کار اینترنتی رو 25 ساله دارم انجام میدم .درسش رو تو دانشگاه خوندم و 25 سال هم هست سابقه دارم توش . از هر نظر که شما فکرش رو بکنید هرکس که اومده از گروه های مخالف رو تونستم کمک کردم پولی هم نگرفتم هرکس گفت که آقا میخواهیم سایت بزنیم ، روزنامه بزنیم گفتم که فایده نداره چون فقط مصرف خارجی داره در داخل از ایران وزارت اطلاعات به محض اینکه شما این سایت رو بگذارید پشت این اسم سایت که مثلا فرض کنیم  فرض کنید روز انلاین باشه یا تلنگر باشه هر کوفت و زهرماری باشه یه آی پی نامبر " هست که 9 تا شمارست این رو میزنند در وزارت اطلاعات و مخابرات و این سایت در ایران فیلتر میشه بلاک " میشه فایده نداره ولی اینها این نشریات رو در خارج درست کردند به دو دلیل . 1 اینکه به خارجیها ثابت کنند فعالند 2 اینکه بیان امروز که روزش شد بگویند که آقا ما سابقه روزنامه نگاری داشتیم . حالا تو روزنامه تلنگر چی نوشتند خدا میدونه اون رو ما بحث نداریم ولی تحصیلات هیچکدام از اینها تمام نشده هیچکدوم که نه بیشتر شون تموم نشده . در یک سطح سواد بسیار معمولی رو به کم هستند چون دانشجویی که وارد دانشگاه میشه اگر بتونه و بخواد که زندگی روزمره فعالیت کنه کارش رو بلد باشه معمولا هی انجمن اسلامی  دانشگاه نمیره .
کسانی میرن انجمن اسلامی دانشگاه که بخوان از مزایای انجمن اسلامی دانشگاه استفاد کنند که مشخصا بعدش استخدامهای خوب هست حقوقهای بالا هست و ماموریتهای خارج به این صورت که میینیند ایناها آمدند . پس اینها سواد درست و راستی ندارند آقای احمد عشقیار معلوم نیست چگونه اومده خارج ،باز طبق معمول از اون مرخصی هاست صددرصد چون اینا باید یه مدرکی داشته باشند بیان پناهنده شن  همینجوری نمیتونن بگن که ما انجمن اسلامی دانشگاه بودیم نه یه مدرک میده دستشون وزارت اطلاعات دو روز حبس الکی و میان ، میان اینجا و بقول معروف دستشون بند میشه .
آقای سیاوش بهمن یا حسام الدین بهمن آبادی:
اسم ایشون حسام الدین بهمن آبادی هست .آقا اومده اسمشو گذاشته سیاون بهمن . خیلی خوب ، آقای سیاوش بهمن از دوستان حشمت الله طبرزدی هست و از کسانی که برای شورای ملی کار میکنه !همه اینها باهمند !عرض شود.
یوهنا نجدی :
( نمیدونم چگونه تلفظ میکنن اگر اشتباه تلفظ میکنم من میبخشید ) ایشان هم از سازمان ادوار تحکیم وحدت هستند یعنی تمام اینهایی که شمردم اصلاح طلبان رژیم هستند و از کسانی که برای موسوی و کروبی فعالیت مستمر و مستقیم دارن . ایشان در یکی از نوشته هاش نوشته : چرا برای آزادی رهبران جنبش سبز خانم رهنورد آقای مهدی کروبی و میرحسین موسوی گامی برنمیداریم ! ایران رو پس میگیریم ! اینگونه ؟ یک جای کارمون خرابه .
خانومها رو نگاه کردم اولا که میگم بیشتر اینها سواد . اسمها جنری که سعید احمدی ، احمد سعیدی یعنی میزنی راجع به فوتبالیست میاد ؛ راجع به آوازه خون میاد راجع به چی میدونم هرچی میاد سخته که خود اینها هم بخواست اطلاعی از خودشون بیرون نکردند که یه سابقه مبارزاتی بدن بگم : من بابک هروی متولد تهران چی میدونم خدمت سربازیم رو در دوره جنگ کردم اومدم بیرون به سوئد پناهنده شدم عرض به خدمت شما تحصیلی که کردم اینه ، اومدم اینجا در آمریکا در سال 95 بودم وووو
نیومدن هیجا بگن اگر چیزی برای پنهان کردن ندارید چرا اینکار رو کردید؟  پس دارید و اینها هستند که برای پنهان کردن دارید در مورد خانومها یه خانومی هست بنام :
خانم جشنی :
خیلی داستان جالبیه خانم جشنی اولا همه خانومها دوگانه سوزهستند یعنی به ایران رفت و آمد دارند همه محجبه هستند در ایران حجاب سخت ، حجاب سفت و در خارج از ایران هم که خوب  به اون صورتی هستند میبینید .
خانوم جشنی به عنوان هنرمند از ایران به آمریکای جنوبی رفتند اول ، از آمریکای جنوبی به هلند رفتند و الان در هلند گالری هنری دارند.  ببینید من کارندارم خیلی هم خانوم خوبی هستند درود برایشون هنرپرور ، من یه سوال همیشه برای خودم پیش میاد آدم بدبینی هستم . خانوم این همه سرمایه رو تو از کجا آوردی ؟ که از ایران بری آمریکای جنوبی چگونه رفتی از اونجا بری هلند چگونه راهت  دادند .  آرت گالری تو هلند زدن میلیون پول میخواد تو چه جوری زدی ؟ بعد الان فرشگرد " از کجا پیدا کردی که به تپی توفرشگرد " دانشجویان خط امام به خط شی. چگونه خانوم من به شما اعتماد کنم . چگونه ایران رو میخوای شما پس بگیری ؟ نمیدونم
خانم شیما کلباسی دختر خانوم نرگس کلباسی :
حالا داستان چیه ؟ نیکوکاری کار بسیار خوبیه اینها مثلا کارهای نیکوکارانه میکنن برای بچه های پاکستان و بنگلادش انگار ما در ایران بچه فقیر نداریم انگار مادر بلوچستان بچه فقیر نداریم انگار که ما در کردستان و خوزستان بچه فقیر نداریم انگار که در تمام مملکت ما فقر ریشه کن شده خانوم شیما کلباسی با مادرشون نرگس کلباسی باید خارج پول جمع کنن هرکاری میکنن برن به بچه های پاکستان و بنگلادش برسن .
چراغی که برخانه رواست بر مسجد حرامست داستان چیه ؟ عضوگیریه ، عضو گیری زینبیونه ، زینبیون سپاه پاکستانیا هستند باید یه خیری کرد دیگه نه ؟ کمیته امداد هم از یه طرف داره خیر میکنه من آدم بدبینی هستم نمیخوام به کسی اتهام بزنم ولی خرد خودم رو تو سطل آشغال نمیاندازم . من امروز نگاه میکنم اگه من چیزی دم دستم باشه بخوام جایی خیریه بکنم اول و آخر بچه های ایران جلوی چشممه . نه بچه پاکستانی بچه پاکستانی هم باید بهش رسید نه ، بنی ادم اعضاء یکدیگرند ولی چراغی بکه به خانه رواست به مسجد حرامست . خانم نرگس کلباسی از اینجاست حجابش . در ایران به راحتی رفت و امد میکنه ، دخترش هم با پرچم خرچنگ جمهوری اسلامی عکس داره حجاب هم تا اینجا ( اشاره به پیشانی سر ) خوب اینا تو فرشگرد" چیکار میکنن ایران رو میخوان پس بگیرن ؟ فکر نمیکنم ، ببینید این 14 – 15 تاش بود . این 14 – 15 تاش بود.
مسئله اینجاست که اینها در مصاحبه هاشون پس و پیش دارن یک مطلب رو تکرار میکنن برید و ببینید ، شاهزاد رضا پهلوی محوریت ایشنونه " در دست ایشان نیست . ایشان دوران گذار اختیاری نخواهند داشت  اینها چیزایی که دارن میگن ، هست . میگن شاهزاده محوریت دارن و ما از طرفداران شاهزاده استفاده میخواهیم بکنیم از موجی که شاهزاده دارن استفاده بکنیم ، رژیم اسلامی را تبدیل به نسل دوم و سوم اصلاح طلبای خودش بکنیم و شاهزاده در دوران گذارهیچ اختیاری نداره چون منارکه " باید بشینه کنار فقط سمبلیک باشه و ما این کشور رو بنام نسل دوم اصلاح طلبها از هم پاره پاره کنیم . این داستانه . من اینو دارم میبینم .
یعنی شاهزاده که بیاد در دوران گذار هیچ اختیاری نداشته باشه اختیار میافته دست کی ؟ دست من که نمیدن که دست اینهاست . خوب اینها میخوان چیکار کنن با اینها . به هوش بیایم به خودتون بیاین همه افتادین به دور عکس فرشگرد "رو دارن به دیوار می چسبونن این رژیم باید بره ، این رژیم برانداخته خواهد شد این رژیم دوماه دیگه وقت نداره بیشتر ، دولا دوباره شد 15 هزارتومان نیاییم دوباره خمینی درماه ببینیم نیاییم دوباره جوگیر شیم . من الان میبینم خیلیا واقعا ورداشتن آرم فرشگرد " زدند  بابا اول بشناسین کیو دارین میزارید . شما دارید اصلاح طلبهای رژیم رو با اصلاح طلبهای رژیم جایگزین میکنید چرا ؟ بخاطر اینکه اینها که بیان به تمام اربابان سابق خودشون اولا اجازه خروج میدن و اجازه نگه داشتن سرمایه های خودشون رو میدن اجازه جواب ندادن به ملت رو میدن اینا اولین کاری که برسن به ایران میگن آقا همه سران جمهوری اسلامی عفو عمومی و اینا همه هم حق دارن دوباره تو انتخابات شرکت کنن این کاریست که اینها خواهند کرد .

من رو بدبین بدونید ولی دارم میبینم به هرصورت این برنامه آخریست که من درمورد فرشگرد " فرش گرد و حالا هرچه که اسمش رو میخواین بزارید اسم میبرم . ولی واقعیت رو براتون خوندم اینجاست پس برین هست هرکس نتونست اینها رو پیدا کنه مخلصش هم هستم من میزارم دراختیارش ولی من بابک هروی " شخصا به هیچگونه اصلاح طلبی اعتماد نخواهم کرد که ایران رو پس بگیره ، چه جوری ایران رو پس بگیره ایران امروز در دست شماست ، از کی میخوای پس بگیرید ؟ از اصلاح طلبهای دیگه ؟ یه جای کارمون خرابه . یه جای کارمون بدخرابه عزیزان من . خواهش میکنم ازتون، تمنا میکنم ، استدعا میکنم این برنامه رو به اشتراک بگذارید . این برنامه رو به اشتراک بگذارید . این حق ملت ایران هست که بدونه فرشگرد " یعنی چه ؟ این حق ملت ایران هست که بدونه فرشگرد " یعنی که ؟ این برنامه رو هیچگاه بی بی سی ، صدای آمریکا ، رادیو فردا ، رادیو زمانه ، اینها نخواهند گذاشت به هیچ قیمت نخواهند گذاشت خبررسان شما هستید خبررسان من هستم . بحال کشورمون رحم بیاریم بحال مردم مون رحم بیاریید اینها موقعی که بیان همین باقی مانده را هم تاراج خواهند کرد این نظر شخصی منه . چرا ؟ نه از رژیم جمهوری اسلامی خوب دیدم ، نه از اصلاح طلبش و نه از اصولگراش و اینها مغز وزارت اطلاعات و مغز اصلاح طلبان هستند حال دیگر خود دانید .
سپاسی دارم از همه شما عزیزان که به این برنامه توجه کردید من وظیفه خودم رو انجام دادم . هرچه هم به من بگن خوب میکنن بگن . بله . من فسیلم من در 57 زنده بودم ، من در جنگ ایران و عراق بودم ، من ترکش خوردم من شیمیایی شدم همه اینا هرچه میخوان بگن راس میگن ، ولی بدی من این حقایق رو عوض نمیکنه . من بدم قبول ، ولی این باعث نمیشه که فرشگرد " سابقه تحکیم ادوار سابقه انجمن اسلامی سابقه طرفداری از موسوی و کروبیش پاک بشه . به هرصورت باز هم سپاس دارم ازتون دوست تون دارم ممنون از حمایت تون . درودی دارم به تک تک شما تون ببخشید تک تک نمیتونم نام ببرم . ولی سر تعظیم دارم ولی واقعا سر تعظیم دارم و واقعا افتخار خدمت
با درود به شما عزیزان ، ایرانی به خود ای ، به خود ای ، خود خدایی
با سپاس
این مطلب  به  دلیل اینکه  درراستای  افشای حامیان  رژیم ملاهاست  خبر رسانی شد 

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange