۱۳۹۷ مهر ۱۳, جمعه

پاتریک کندی: رفتار رژیم ایران در تکذیب اعتراضات سراسری یادآور "ازهاری بیچاره نوار که پا نداره"





پاتریک کندی: رفتار رژیم ایران در تکذیب اعتراضات سراسری یادآور "ازهاری بیچاره نوار که پا نداره"

پاتریک کندی نماینده پیشین کنگره آمریکا طی مقاله‌ای در دیلی کالر نوشت:" رفتار رژیم ایران یادآور رفتار ارتشبد ازهاری در حکومت پهلوی است که مخالفت گسترده مردم را تکذیب کرده و نوار ضبط صوت توصیف می‌کرد."
وی با اشاره به توییت ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی نوشت:" محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه رژیم ایران، اخیراً در توئیتی خطاب به «جک دورسی» مدیر توئیتر، گلایه کرد که اگر ‌چه توئیتر از حسابهای کاربری وابسته به رژیم ایران پاکسازی شده است، اما باتهای واقعی در آلبانی مستقر هستند که بیش از ۲هزار عضو سازمان مجاهدین خلق را شامل می‌شوند. ظریف می‌خواهد رهبران غرب باور کنند فعالیت جمعیت کثیری در رسانه‌های اجتماعی در حمایت از آزادی و تغییر رژیم واقعاً کار تعداد انگشت‌شماری مخالف(مجاهدین) است که معادل امروزی نوار ضبط صوت را با بلندگو به کار گرفته‌اند."

وی در ادامه مقاله خود با اشاره به وضعیت انفجاری جامعه ایران تحت حاکمیت آخوندی اضافه می‌کند: "نیازی نیست ساکن ایران باشید یا به ایران سفر کنید تا ابعاد واقعی، فراگیر و مداوم ناآرامی عمومی و دعوت مشخص مردم به تغییر رژیم را درک کنید. ویدئوهای منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی از اعتراضات سراسری دموکراسی خواهان بی‌شمار در ایران حکایت دارد.
ظریف می‌داند که تهدید ناشی از تظاهرات مردمی با دسترسی مردم به رسانه‌های اجتماعی نسبتاًً آزاد تقویت خواهد شد.
تا زمانی که جک دورسی و دیگر رهبران صنعت رسانه‌های اجتماعی به همراه سیاستگذاران غربی درکی واقعی از رژیم ایران داشته باشند، فریب این بازیها را نمی‌خورند. تا زمانی که آنها فریب نخورند، تهران به یقین برای مهار جریان آزاد اطلاعات مشکل خواهد داشت."

پاتریک کندی:‌ قتل‌عام ۳۰هزار زندانی ایران جنایت علیه بشریت است

دیلی استار انگلستان در یک گزارش ویژه به‌نقل از پاتریک کندی برادر زاده جی اف کندی فقید نوشت: رژیم تروریستی ایران نمی‌تواند با آمریکا همزیستی داشته باشد.

پاتریک کندیرژیم ایران مرکز بنیادگرایی اسلامی

دیلی استار روز شنبه۳شهریور۹۷ گزارش ویژه‌یی از مراسم سی‌امین سالگرد قتل‌عام ۳۰هزار ایرانی توسط رژیم حاکم بر کشور ایران منتشر کرد پاتریک کندی که یکی از شخصیتها شرکت‌ کننده در این مراسم بود همان شب در گفتگویی که با دیلی استار به‌عمل آورد و در مورد قتل‌عام و نقش سران رژیم در این جنایت علیه بشریت نکاتی مطرح کرد، کندی به دیلی استار گفت:
مراسم این شب به یاد سی‌امین سالگرد اعدام حدود ۳۰۰۰۰زندانی سیاسی توسط کمیسیون موسوم به مرگ در ایران می‌باشد.
این نماینده سابق کنگره و عضو وفادار سیاسی خانواده کندی نسبت به تهدیدی که این رژیم اعمال می‌کند هشدار داد و آن را « مرکز بنیادگرایی اسلامی نامید».

کندی: رژیم ایران باید منزوی شود

پاتریک کندی به دیلی استار گفت: جهان باید در کنار تظاهر کنندگان داخل ایران بایستد کسانی‌که خواستار پایان یافتن رژیمی که آیت‌الله بر آن حکومت دارد می‌باشند.
ایرانیان روز شنبه دست کم در ۳۰شهر تجمعات انبوه در فراخوان به تحقیق سازمان ملل در مورد قتل‌عام ۱۹۸۸ برگزار می‌کنند.
اکثر اعدام شدگان از هواداران گروه مخالف مجاهدین خلق ایران می‌باشند که امروزه در تبعید به‌سر می‌برد.« این رژیم باید منزوی شود».

امتیاز دادن به رژیم ایران غیرسازنده است

زمانی که دیلی استار پرسید آیا رژیم ایران در شکل کنونی آن می‌تواند با جهان همزیستی داشته باشد آقای کندی قاطعانه پاسخ داد« خیر».
او گفت: « جامعه جهانی نباید رژیمی را تحمل کند که بالاترین میزان اعدام سرانه را داشته و اصلی‌ترین کشور حامی تروریسم است و به‌عنوان کانون بنیادگرایی اسلامی برای ۴۰سال گذشته عمل کرده است»
« تمامی امتیازاتی که به این رژیم طی سالیان داده شده ثابت کرده است که کاملاًً غیرسازنده بوده است». « این رژیم باید منزوی شود»


مقابله با رژیم ایران در زمینه حقوق بشر یک اولویت برای جهان است


پاتریک کندی هشدار داد که جهان دیگر نمی‌تواند با رژیم ایران همزیستی داشته باشد.
کندی افزود: حقوق‌بشر زمانی که در مورد نحوه‌ای که باید جهان با این رژیم مقابله کند صحبت می‌کرد رژیم ایران را به‌ عنوان یک اولویت برجسته کرد.
او به‌ قتل‌عام سال ۱۹۸۸ اشاره کرد و گفت: باید «افشاگری شود»و از فراخوانها برای تحقیق توسط سازمان ملل حمایت کرد.
وی گفت« علائمی است که بعد از ۳۰سال که بر آن قتل‌عام سرپوش گذاشتند و حتی صحبت در مورد آن را جرم قلمداد می‌کردند، جامعه ایران بر سر این موضوع هوشیار شده است».
عفوبین‌الملل اوایل امسال اسنادی را افشا کرد که رژیم ایران تلاش نموده تا که گورهای جمعی را بپوشاند و نابود سازد.
آقای کندی به دیلی استار آنلاین گفت:« آمریکا باید از ملل‌متحد خواستار تشکیل یک تحقیقات مستقل در مورد قتل‌عام ۱۹۸۸ شود و عاملان را به پای عدالت بیاورد»

قتل‌عام ۶۷ جنایت علیه بشریت

کندی در ادامه مصاحبه‌اش به دیلی استار گفت:
« این(قتل‌عام) یکی از بدترین موارد جنایت علیه بشریت بعد از جنگ جهانی دوم بوده است. ». کسانی که در این قتل‌عام شرکت داشتند بالاترین مواضع را در رژیم ایران داشته و به جنایات خود از جمله سرکوب موج اخیر تظاهراتها با مصونیت کامل ادامه داده‌اند.
« این کاملاًً شرم‌آور است».....


مطالب مرتبط:

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange