۱۳۹۷ آبان ۱۰, پنجشنبه

مریم رجوی: تحریم انتخابات نامشروع آخوندها فریضه ملی و پیمان ملت ایران با شهیدان قیام است





مریم رجوی: تحریم انتخابات نامشروع آخوندها فریضه ملی و پیمان ملت ایران با شهیدان قیام است


خامنه‌ای كه پس از قیام‌های آبان و دی با كابوس سرنگونی دست به گریبان است و هلاكت قاسم سلیمانی سركرده نیروی تروریستی قدس یك ضربه جبران ناپذیر بر او وارد كرده، با سلاخی كاندیداهای باند رقیب توسط شورای نگهبان برای یكپایه كردن رژیم خیز برداشته است. او با تشكیل مجلس یكدست در صدد تحكیم هژمونی ولی فقیه برای به تأخیر انداختن سقوط محتوم رژیم است.خامنه‌ای امروز پس از پایان تصفیه بی‌سابقه به خط و نشان کشیدن برای باند رقیب پرداخت و خطاب به کسانی «به‌وسیله انتخابات به جایی رسیده‌اند اما انتخابات را زیر سؤال می‌برند» گفت «چگونه است که انتخابات وقتی به نفع شماست صحیح و متقن است اما وقتی به نفع شما نیست خراب است». وی خطاب به روحانی که در ۷ بهمن یکدست سازی در انتخابات مجلس رژیم را انتصابات توصیف کرده بود گفت «وقتی شما به دروغ می گویید این انتخابات مهندسی شده و یا اینکه انتخابات نیست انتصابات است، مردم دلسرد می‌شوند».خامنه‌ای افزود: «شورای نگهبان در قانون اساسی شأنی دارد و مجموعه‌یی قابل اعتماد است چگونه انسان می‌تواند به راحتی این مجموعه را به غرض ورزی درباره برخی افراد متهم کند».

خامنه‌ای که از کسادی این نمایش به غایت بیمناک است خاطرنشان کرد: «ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید اما اگر ایران را دوست دارد، باید به پای صندوق رأی بیاید، بنابراین هرکس به ایران علاقه‌مند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند».
رسانه های حکومتی گزارش کرده اند ۹۰تن از نمایندگان کنونی که بسیاری از آن‌ها سه دوره عضو همین مجلس بوده اند رد صلاحیت شده اند. در ۱۷۰ حوزه همه کاندیداها از باند خامنه‌ای هستند و در بقیه حوزه ها هم نفرات اصلی باند رقیب حذف شده اند به نحوی که نهایتا ۲۶۰ کرسی به باند خامنه‌ای و ۳۰ کرسی به باندهای اعتدالی و اصلاح طلب رژیم میرسد.
در چنین وضعیتی باند رقیب نسبت به بایکوت گسترده انتخابات و ”فروپاشی” رژیم هشدار میدهد و تصفیه های شورای نگهبان را ”خطری تهدید کننده برای کیان جمهوری اسلامی” توصیف میکند و دست به دامان خامنه‌ای شده تا برای بازار گرمی هم که شده اجازه ورود به انتخابات را به این باند بدهد.
روحانی در ۲۵ دی گفت «مردم را ناراحت نکنید، به مردم نگوییم در برابر یک صندلی مجلس نفر، ۱۷۰ و یا۱۷۰۰ نفر کاندیدا هستند...از چند جناح، از یک جناح؟ اینکه انتخابات نمی‌شود... با یک جناح نمی‌شود، کشور را اداره کرد»
پاسدار شکنجه گر علی ربیعی سخنگوی روحانی در ۱۴ بهمن گفت ” نشان مقاومت در برابر اقدام برای فروپاشی (رژیم) ایران حضور همه ما در پای صندوق های رای است.... همه باید در پای صندوق حضور داشته باشیم. چه منتقدین و چه آنهایی که نگران هستند”.
همزمان رژیم برای تقلبهای کلان برنامه ریزی می‌کند. میرسلیم از باند خامنه‌ای پیشاپیش از مشارکت ”حداقل ۷۰ درصدی” خبر داد. روحانی نیز در تعارض با باند مقابل در ۷ بهمن به تقلبات سیستماتیک در انتخابات اشاره کرد و گفت «به هر حال نشد که این انتخابات را الکترونیکی کنیم... آخر این چیست دومرتبه روی ورقه بنویسد دومرتبه در صندوق بیندازد یکی می خواند ، یکی علامت می زند و معلوم نیست آن چه چیزی را می خواند و این کجا را علامت می زند. بعد همه که علامت زدیم ...آخر که می خواهند تجمیع کنند چه بساطی پیش می آید ... خیلی از انتخابات در تجمیع مشکل پیدا می کند».
رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی، بالا گرفتن بحران و شقه در راس نظام برسر نمایش انتخابات را نمود بارز دیگری از بن بست مرگبار رژیم آخوندی دانست و گفت: قلع و قمع کامل کاندیداهای باند مغلوب نظام ولایت فقیه نشانه روشنی از انقباض ناگزیر دیکتاتوری دینی در برابر قیامهای توفنده مردمی و بحران سرنگونی است.
خانم رجوی تاکید کرد: مردم ایران که رای واقعی خود را در قیام‌های آبان و دی با شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر خامنه‌ای ابراز کرده‌اند انتخابات نامشروع مجلس آخوندها را بسا بیشتر از گذشته تحریم می‌کنند. بایکوت این انتخابات یک فریضه ملی و پیمان ملت ایران با با کهکشان شهیدان مردم ایران به‌ویژه ۱۵۰۰شهید قیام آبان و اقتضای خواست‌های مردم و دانشجویان به پا خاسته در قیام دیماه ۹۸ برای سرنگونی تمامیت رژیم نامشروع ولایت فقیه است. مردم و دانشجویانی که با فریادهای مرگ برخامنه‌ای و مرگ بردیکتاتور و مرگ براصل ولایت فقیه و مرگ برستمگر چه شاه و چه رهبر، نشان دادند که خواستار آینده‌یی بدون شیخ وشاه و مبتنی بر دموکراسی و حاکمیت جمهور مردم هستند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۶بهمن ۱۳۹۸ (۵ فوریه ۲۰۲۰)

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید