۱۳۹۷ آذر ۴, یکشنبه

سفیر کنت بلکول: اقدامات سرکوبگرانهٔ رژیم ایران علیه قیام‌کنندگان و کارزار شیطان‌سازی علیه مقاومت ایران



سفیر کنت بلکول: اقدامات سرکوبگرانهٔ رژیم ایران علیه قیام‌کنندگان و کارزار شیطان‌سازی علیه مقاومت ایران


سفیر کنت بلکول سفیر پیشین آمریکا در کمیسیون حقوق‌بشر ملل ‌متحد طی مقاله‌یی در تاون هال با اشاره به تصویب شصت و پنجمین قطعنامهٔ ملل ‌متحد در محکومیت رژیم به‌خاطر نقض حقوق‌بشر در کمیته سوم مجمع عمومی و قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ به ارجاع پرونده جنایات حکومت آخوندی به شورای امنیت ملل ‌متحد فراخوان داد و دربارهٔ تشدید اقدامات سرکوبگرانهٔ رژیم علیه قیام‌کنندگان در داخل و متوسل‌شدن آن به تروریسم و کارزار شیطان‌سازی علیه مقاومت ایران در خارج، نوشت: «به‌رغم تلاش‌های (رژیم ایران) برای قطع ارتباط فزاینده بین معترضان در داخل کشور و سازمان مجاهدین، توان سازماندهی این جنبش رو به افزایش می‌گذارد».

بخش‌هایی از مقالهٔ سفیر بلکول از نظرتان می‌گذرد:
سفیر پیشین آمریکا در کمیسیون حقوق‌بشر ملل ‌متحد در این مقاله، به استمرار اعتصاب‌ها و اعتراضات اقشار مختلف مردم در سراسر ایران اشاره کرده، و می‌نویسد:
معترضان تمامیت (رژیم حاکم) را هدف قرار می‌دهند... و خواهان تغییر دموکراتیک هستند. در واکنش (به این اعتراضات)، آخوندها بار دیگر خشم خود را متوجه اپوزیسیون و سرکوب داخلی کرده‌اند. مخالفان را دستگیر، زندانی، شکنجه و اعدام می‌کنند و علاوه بر این به ارتکاب اعمال تروریستی در خارج روی آورده‌اند..

سه توطئهٔ بزرگ علیه مجاهدین اروپا و آمریکا

امسال دست‌کم، فقط سه توطئهٔ بزرگ علیه... مجاهدین فاش شده است... در ماه مارس... مقامهای آلبانی مأموران رژیم را که تلاش داشتند در گردهمایی سال نو (مجاهدین) در تیرانا بمب‌گذاری کنند، دستگیر کردند. در ماه ژوئن، یک توطئهٔ دیگر در فرانسه افشا شد و یک به‌اصطلاح دیپلمات این رژیم در اتریش، دستگیر و سپس به بلژیک مسترد شد تا در آنجا به‌خاطر سازمان‌دهی... برای بمب‌گذاری در گردهمایی بزرگ اپوزیسیون در پاریس محاکمه شود؛ (جلسه‌یی که در آن) دهها هزار ایرانی و شماری از شخصیت‌های مهم از جمله شهردار پیشین نیویورک رودی جولیانی شرکت داشتند. در ماه اوت نیز، دو مأمور این رژیم توسط ادارهٔ تحقیقات فدرال در آمریکا دستگیر شدند.».

کارزار شیطان‌سازی رژیم علیه مقاومت ایران

کنت بلکول در ادامهٔ این مقاله دربارهٔ کارزار شیطان‌سازی رژیم علیه مقاومت ایران از جمله از طریق حسابهای جعلی در شبکه‌های اجتماعی، می‌افزاید: «رژیم (ایران)، هم‌زمان با توطئه‌های تروریستی‌اش، همچنین کارزارهای شیطان‌سازی و تهمت‌زدن (به اپوزیسون ایران) را افزایش داده است. در ماه سپتامبر، توئیتر صدها حساب وابسته به بات‌های رژیم ایران را به‌خاطر انتشار اطلاعات غلط علیه سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران، بست. اطلاعات دیگری که توسط توئیتر منتشر شد نشان می‌دهد که مجموع توئیت‌های ضد مجاهدین توسط مأموران اطلاعاتی رژیم در سال ۲۰۱۸، شش برابر بیش از مجموع شش سال قبل از آن بوده است. همچنین به‌تازگی (حکومت) تهران از خدمات به‌اصطلاح خبرنگاران طرفدار تعامل با این رژیم و به‌اصطلاح تحلیل‌گران برای دروغ‌پراکنی و انتشار اطلاعات غلط در رسانه‌های غربی بهره برده است؛ امری که بارها و بارها افشا‌ شده است.

توان سازماندهی اعتراضات توسط سازمان مجاهدین رو به افزایش است

اما به‌رغم این تلاش‌ها برای قطع ارتباط فزاینده بین معترضان در ایران و سازمان مجاهدین، توان سازماندهی این جنبش رو به افزایش می‌گذارد. «کانونهای شورشی» مجاهدین که از زنان و مردان جوان در سراسر ایران تشکیل شده، قیام‌ها را سازمان‌دهی و هدایت می‌کنند و استمرار و گسترش اعتراضات را تضمین می‌کنند.
مردم ایران خواهان آزادی‌های دموکراتیک و پایان افراط‌گرایی، فساد و سوءمدیریتی هستند که وضعیت زندگی آنها را ویران کرده است. تنها پاسخ رژیم مذهبی (به آنها)، حمله به اپوزیسیون از طریق (انتشار) اطلاعات غلط و تروریسم در خارج و سرکوب سیستماتیک تظاهر کنندگان در داخل ایران بوده است».

قرار گرفتن در کنار مردم ایران برای (برقراری) دموکراسی و یک آینده روشن‌تر

سفیر پیشین آمریکا در کمیسیون حقوق‌بشر ملل ‌متحد مقالهٔ خود را با این نتیجه‌گیری به پایان برده است: «جامعه بین‌المللی نمی‌تواند (به این وضعیت) بی‌تفاوت باشد. زمان آن رسیده که در تلاش مردم ایران برای (برقراری) دموکراسی و یک آینده روشن‌تر، در کنار آنها قرا بگیریم. پرونده نقض وخامت‌بار حقوق‌بشر این رژیم باید برای اقدام فوری، به شورای امنیت ارجاع شود. این روشن‌ترین علامت حمایت جامعهٔ جهانی... از حق مردم ایران برای مقاومت در برابر یک رژیم استبدادی خواهد بود که حقوق انسانی آنها را نقض می‌کند».


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange