۱۳۹۷ آذر ۱, پنجشنبه

پیام حمایت دکتر محمد ملکی از اعتراضات اقشار مختلف جامعه



پیام حمایت دکتر محمد ملکی از اعتراضات اقشار مختلف جامعه
من یک معلم کارگرزاده هستم
درود و صدها درود به کارگران، معلمان، کامیونداران، دانشجویان،کسبه و بازاریان و دیگر اقشار جامعه که امروز برای احقاق حقوق خود به‌پاخاسته‌اند و فریاد حق‌طلبی سرداده‌اند.
من پدرم یک کارگر بود و خودم یک معلم هستم.
کارگر یدی و کارگر فکری
یکی با دستهایش می‌سازد و دیگری با فکرش
به همه آنها که بپا خاسته‌اند و برای بازستانی حق خود از زندان و ضرب ‌و شتم و مشکلات دیگر نمی‌هراسند
درود می‌فرستم
می‌گویند وقتی فقر میاید کفر و نفاق را با خود می‌آورد
بد نیست برای روشن شدن آثار فقر و نداری مثالی از زندگی خودم به هموطنان عزیزم ارائه دهم تا بهتر روشن شود آثار و عواقب فقر چیست.
در شعارهای راهپیمایان دیدم و خواندم که«ما گرسنه ایم» القصه آن که من در نوجوانی خواهری داشتم بسیار دوست داشتنی که در بستر بیماری افتاد و به‌علت کمبود غذا و دارو روزبه‌روز حالش بدتر می‌شد. بالاخره با زحمت پولی فراهم شد تا داروی لازم خریداری گردد. من که بچه تجریش بودم به دارو خانه‌ای در قلهک سر خیابان دولت مراجعه کردم. پس از تهیه دارو هنگامی که با عجله خود را به بالین خواهرم رساندم دیدم که قبل از رسیدن من فوت کرده بود.
این واقعه زندگی و افکار مرا تغییر داد. هنوز وقتی بیاد خواهرم مریم می‌افتم معنی فقر و نداری را می‌فهمم. بعدها شنیدم « رضا» بچه شاه دستور داده برایش یک کره خر بخرند، تا با آن سرگرم باشد. می‌گفتند این بچه الاغ دو تا پرستار دارد.
راستی آیا فردی که اینچنین بزرک شده می‌تواند عدالت و آزادی برای مردم بیاورد؟
من معلمی کارگرزاده هستم و با درد کسانی که امروز در خیابانها فریاد ما گرسنه‌ایم سر داده‌اند؛ آشنایم. متأسفأنه به‌علت بیماری نمی‌توانم خود را به جمع آنها برسانم ولی پشتیبانی و تحسین خود را به تک‌تک آنها اعلام می‌کنم و از آنها می‌خواهم همه پشتیبان هم باشند تا حق خود و ملت را از ظالمان بستانند.
بله اعتراضات و تجمعاتی که این روزها در سراسر کشور برای حقستانی برپاست اگر همه متحد و متفق شوند به آزادی و عدالت و برابری خواهند رسید.
هموطنان اتحاد شما ضامن پیروزی حتمی است.
مستحکم باد اتحادکارگران، معلمان دانشجویان و کسبه
به امید پیروزی همه مردم زجردیده ایران
اول آذر ۹۷
دکتر محمد ملکی

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange