۱۳۹۷ آذر ۹, جمعه

به‌آتش کشیدن بنر آخوند روحانی و مرکز سرکوب بسیج - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران



به‌آتش کشیدن بنر آخوند روحانی و مرکز سرکوب بسیج - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران


امروز نیز فعالیت کانونهای شورشی با تخریب تصویر منحوس آخوند شیاد، روحانی و نمادهای رژیم دیکتاتوری مذهبی ادامه یافت.

آتش‌ زدن بنر منحوس آخوند روحانی در شهرستان ماکو
اعضای کانون شورشی موسی خیابانی در شهرستان ماکو (استان آذربایجان غربی) در حمایت از اعتصاب و تظاهرات دامنه‌دار کارگران شجاع و زحمتکش مجتمع نیشکر هفت‌تپه در شوش و کارگران شجاع مجتمع ملی فولاد اهواز طی یک عمل شجاعانه انقلابی در روز چهارشنبه هفتم آذرماه بنر آخوند شیاد حسن روحانی را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی فیلمی از عمل شجاعانه خود تهیه و ارسال کردند. این کانون شورشی تراکتی با مضمون « مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی – در حمایت از کارگران هفت‌تپه و فولاد اهواز» از خود به‌جای گذاشتند.

به‌آتش کشیدن مرکز سرکوب رژیم در کرج موسوم به پایگاه بسیج
اعضای یکی از کانونهای شورشی کرج طی یک عمل انقلابی یکی از مراکز سرکوب رژیم آخوندی در این شهر را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی فیلمی از آتش زدن پایگاه بسیج ضدمردمی ناحیه کرج تهیه و ارسال کردند.
خاطرنشان می‌شود نیروی سرکوبگر بسیج به‌دلیل اعمال جنایتکارانه از جمله اعزام کودکان سرباز و به کشتن دادن آنها در جنگهای مداخله‌جویانه رژیم ایران در سوریه و... درلیست تروریستی قرار گرفته است.

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل ‌متحد پیرامون اعمال ارگان سرکوبگر رژیم ایران موسوم به بسیج گفته بود:‌ سپاه پاسداران از دانش‌آموزان برای جنگیدن استفاده می‌کند و آنها را به منطقه اعزام می‌کند.
سپاه پاسداران علاوه بر سرکوب مخالفان در داخل کشور، به نیروهای بسیجی آموزش‌ نظامی برای جنگ می‌دهد.
سپاه پاسداران در جذب کودکان و آموزش آنها برای جنگ در سوریه و حمایت از رژیم ظالم اسد استفاده کرده است.
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت بسیج از مهاجران افغان نیز برای این منظور استفاده کرده است.

سی.ان.ان نیز در انعکاس خبر لیست‌گذاری بسیج سپاه پاسداران و ۲۲شرکت و مؤسسه مالی به‌عنوان «تروریستهایی که به‌طور ویژه نام‌گذاری شده‌اند» نوشت:
خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه، نیروی بسیج سپاه پاسداران... و ۲۲شرکت و مؤسسه مالی مرتبط با آن‌را به‌عنوان «تروریستهایی که به‌طور ویژه نام‌گذاری شده‌اند» لیست‌گذاری کرد.
با این لیست‌گذاری، دارایی‌های بسیج مسدود می‌شود و شهروندان آمریکایی از تجارت با بسیج و مجموعه‌یی از بانکها، شرکتهای سرمایه‌گذاری و مهندسی آن... منع می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange