۱۳۹۷ دی ۱, شنبه

سایت سازمان مجاهدین خلق ایران - سخن روز اخراج سفیر رژیم ایران ، زلزلهٔ سیاسی!



سایت سازمان مجاهدین خلق ایران - سخن روز اخراج سفیر رژیم ایران ، زلزلهٔ سیاسی!



اقدام دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات تروریست رژیم که یکی از آنها سفیر رژیم در آلبانی است، هم‌چون یک زلزلهٔ سیاسی لرزه بر اندام رژیم انداخته است.

سؤال‌ها و ابهام‌ها 

در عرف دپیلماتیک معمولاً علت این قبیل اقدامات علنی بیان نمی‌شود یا بعد از گذشت مدتی برملا می‌شود. اما با توجه به این‌که پس از انتقال مجاهدین از عراق به اروپا، رژیم تمام توان و امکانات تروریستی خود را برای ضربه زدن به مجاهدین بسیج کرده است می‌توان با اطمینان نتیجه‌گیری کرد این اقدام دولت آلبانی در ارتباط با فعالیتهای تروریستی رژیم علیه مجاهدین در آلبانی بوده است.


گوشه‌ای از بیلان یکساله تروریسم خامنه‌ای 


بیلان کوتاهی از اقدامات تروریستی رژیم طی همین سال جاری که مجاهدین به اروپا منتقل شدند از این قرار است:
در سال ۲۰۱۸ عملیات تروریستی رژیم علیه مجاهدین ۴برابر سال قبل شد و تاکنون ۸توطئه تروریستی در سال جاری که توسط این رژیم مذهبی به اجرا در آمده است کشف شده که وزارت اطلاعات در انجام آن نقش محوری داشته است.
  • توطئه‌های تروریستی بزرگ و طراحی عملیات تروریستی علیه مجاهدین خلق در آلبانی - زمانبندی طراحی این توطئه‌ها بعد از استقرار مصطفی رودکی، مسئول ایستگاه اطلاعاتی رژیم، در آلبانی است(یعنی یکی از دو نفری که از آلبانی اخراج شد) و در این توطئه‌ها دست داشته‌اند.
  • توطیه تروریستی علیه گردهمایی مقاومت ایران در پاریس در تیرماه که در آن عوامل تروریست رژیم و دیپلمات تروریستهای آن در ۳کشور فرانسه، بلژیک و اتریش دست داشتند از جمله اسدالله اسدی، دبیر اول سفارت رژیم در اتریش که به‌خاطر تحویل بمب به تروریستها در آلمان دستگیر شد.
  • دستگیری ۲مأمور وزارت اطلاعات آخوندی در ماه بعد در آمریکا، حلقه دیگری از این زنجیره توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندی بود که این نیز خنثی شد.
  • و نهایتاً توطئه تروریستی در دانمارک چهارمین دور از عملیات تروریستی بزرگ در این سال بود.
  •  

مدیریت عملیات تروریستی در سفارت‌خانه‌های رژیم مستقر است

اما نقطهٔ ثقل این توطئه‌ها در آلبانی بود؛‌ واقعیت این است که سفارتخانه‌های آلبانی در زمان شاه و خمینی ابتدا خیلی کوچک بود اما پس از انتقال مجاهدین به آلبانی، این رژیم غلامحسین محمدنیا را در سال ۲۰۱۶ به‌عنوان سفیرش در آلبانی تعیین نمود. وی قبلاً معاون وزارت اطلاعات در امور بین‌المللی و همچنین عضو هیأت مذاکرات هسته‌ای و جزو هیأت ظریف بود و وقتی به آلبانی آمد اقدام به تأسیس یک شبکه تروریستی جهت آماده‌سازی زمینه انجام عملیات تروریستی علیه مجاهدین خلق نمود.
در ماه مارس گذشته دولت و پلیس آلبانی یک طرح تروریستی بزرگ را کشف کردند که بر اساس آن وزارت اطلاعات رژیم ایران و سفارت آن در آلبانی درصدد انجام انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده بزرگ در مقابل مقر مجاهدین خلق در تیرانا در گردهمایی آنها به‌ مناسبت جشن نوروز در مارس گذشته بودند که پس از کشف آن، ۲تن از عناصر وزارت اطلاعات رژیم ایران نیز از آلبانی اخراج شدند.
در همین رابطه در ماه آوریل آقای ادی راما، نخست‌وزیر آلبانی، توضیح داد که دولت آلبانی با کشورهای اروپایی در رابطه با مقابله با طرحهای تروریستی رژیم ایران همکاری خواهد نمود.
در واقع رژیم ایران سفارتخانه‌هایش در کشورهای اروپایی را تبدیل به مراکز اجرای عملیات تروریستی علیه سازمان مجاهدین خلق نموده است. به‌همین علت است که رژیم بالاترین مسئولان اطلاعاتی خودش را به آلبانی فرستاده است.
یکی از عناصر وزارت اطلاعات این رژیم به‌نام اسداله اسدی اقدام به تحویل مواد منفجره به ۲نفر از عناصر اطلاعات رژیم کرده بود تا برای انفجار در گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس در ماه ژوئن مورد استفاده قرار دهد.

 

علت هیستری ضدمجاهدی خامنه‌ای؟ 

سؤالی که اینجا پیش می‌آید این است که چرا رژیم این همه در رابطه با حضور مجاهدین در آلبانی هیستریک است؟
پاسخ البته روشن است: دغدغه لحظه به لحظه‌ این رژیم همانا حضور مجاهدین خلق در داخل ایران است چرا که نقش آنان در تظاهرات و اعتراضات داخل ایران واضح است.
رژیم مطرود و سردرگم مذهبی که توانایی مقابله با قیام را ندارد و به سمت سقوط اجتناب‌ناپذیر خود در برابر مردم در حرکت است به‌طور متوسط هر ۶هفته یک توطئه بزرگ تروریستی را سازماندهی و طراحی کرده و ۴نفر از دیپلماتهای این رژیم به‌خاطر ارتباط با این موضوع اخراج شده‌اند و هم‌اکنون بسیاری مأمور وزارت اطلاعات در زندان به‌سر می‌برند و از نظر بین‌المللی محکوم شده‌اند.
فعالیتهای تروریستی‌ای که سال گذشته توسط این رژیم انجام شده، تماماً سازماندهی شده و تصمیم‌گیری در رابطه با آنها و انجامشان در بالاترین سطوح به‌عمل آمده است و خامنه‌ای و روحانی در رأس تمامی تصمیم‌گیریها قرار داشتند و وزیر خارجه این رژیم هم یکی از مهمترین تأمین کنندگان و ارائه دهندگان الزامات این عملیات بوده است.
معمولا اعضای یک سفارتخانه از عناصر وزارت‌خارجه هستند و معمولاً هم رژیم سعی می‌کند که این قبیل اقدامات تروریستی را با عناصر خارجی و غیررسمی انجام دهد.

چرا سفیرکبیر؟! یک کشور، مأمور عملیات آدمکشی می‌شود؟ 

نکته ابهام‌برانگیز دیگری که مطرح است این که: چرا در مورد اخیر، رژیم از بالاترین دیپلماتهای خود مثل سفیر و نفر دوم سفارت استفاده کرده است؟
می‌توان گفت: از فرط لاعلاجی و از فرط شدت خطری است که از وضعیت انفجاری جامعه احساس می‌کند و نقش مجاهدین را هم به‌خوبی می‌داند.
مثلاً همین هفته قبل خامنه‌ای در تلویزیون رژیم ظاهر شد و به عناصر رژیم هشدار داد که مجاهدین خلق بالاترین تهدید این رژیم هستند.
این رژیم تمامی سفارتخانه‌هایش را در اروپا به‌خصوص در آلبانی به لانه‌های جاسوسی تبدیل کرده است یعنی محمدنیا را به‌عنوان سفیر در آلبانی تعیین کرده است او قبلاً معاون وزیر اطلاعات بوده است.
این البته یک کار معمول رژیم ا یران است یعنی اغلب نفرات سفارتخانه‌های رژیم ایران در اروپا یا از عناصر وزارت اطلاعات هستند یا سپاه قدس که در این سفارتخانه‌ها کار می‌کنند. این یعنی سفیر رژیم و نفرهمراهش امنیت کشورها را به خطر می‌اندازند چرا که برای عملیات تروریستی برنامه‌ریزی می‌کنند.

آماده‌سازیهای تروریستی خامنه‌ای 

اینها این کار را از سال ۲۰۱۶ تاکنون انجام می‌دهند مثلاً محمدنیا اقدام به تأسیس شبکه‌ای در آلبانی نموده که عناصر آلبانیایی را نیز استخدام می‌کند. از کشورهای دیگر اروپایی هم عناصر دیگری به آلبانی می‌آورد همان‌طورکه عناصری هم تحت عنوان اعضای سابق مجاهدین خلق را به‌استخدام خود در می‌آورد تا با هدف شیطان‌سازی در روزنامه‌ها و مطبوعات و رسانه‌های دیگر علیه مجاهدین دروغ‌پردازی کنند که همه اینها زمینه‌سازی برای انجام عملیات تروریستی است.

موضع‌گیری شورای ملی مقاومت ایران 

کمسیون امنیت شورای ملی مقاومت ایران نیز تابه‌حال طی بیانیه‌های مفصل این موضوعات را حول فعالیتهای سفرا و عناصر سفارتخانه‌های رژیم آخوندی چه در آلبانی و چه کشورهای دیگر شرح داده است. در پیوندهای زیر برخی از این موضعگیری را می‌توانید در پیوندهای زیر مطالعه نمایید.

مقاومت ایران بارها اعلام کرده است تمامی کشورهای اروپایی بایستی یک سیاست قاطع علیه رفتار تروریستی رژیم ایران اتخاذ نمایند کشورهای اروپایی بایستی تمامی دیپلماتهای رژیم ایران و نمایندگانش را از کشور خود اخراج نمایند.


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت     ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور