۱۳۹۷ آذر ۲۹, پنجشنبه

خبرگزاری آسوشیتدپرس: آلبانی دو دیپلمات رژیم ایران را به دلایل امنیتی اخراج کرد«گزارش کامل »+ تصاویر



غلامحسین محمدی نیا سفیر تروریست وجانی رژیم در آلبانی - دریافت مدال تروریستی از شیاد روحانی 

خبرگزاری آسوشیتدپرس: آلبانی دو دیپلمات رژیم ایران را به دلایل امنیتی اخراج کرد




چهارشنبه شب ۱۹دسامبر اخراج دو دیپلمات تروریست اطلاعاتی رژیم در آلبانی به‌خاطر درگیر بودن آنها در فعالیتهایی که امنیت این کشور را به خطر می‌اندازد اعلام شد.
وزارت اروپا و امورخارجه در آلبانی خاطرنشان کرد تصمیم اخراج دیپلمات تروریستهای اطلاعاتی در مشورت با کشورهای متحد گرفته شده است زیرا فعالیتهای آنان در آلبانی در نقض استاتوی دیپلماتیک جریان داشت.
آسوشیتدپرس گزارش کرد آلبانی دو دیپلمات رژیم ایران را به دلایل امنیتی اخراج کرده است. آسوشیتدپرس خاطرنشان می‌کند که آلبانی محل سکونت بیش از ۲۰۰۰تن از اعضای گروه اپوزیسیون در تبعید مجاهدین خلق می‌باشد که از عراق به آنجا منتقل شده‌اند.
متعاقباً جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد: نخست‌وزیر آلبانی ادی راما سفیر رژیم ایران را اخراج کرد و به رهبران رژیم ایران پیام می‌دهد که حمایت آنها از تروریسم تحمل نخواهد شد. ما در کنار نخست‌وزیر ادی راما و مردم آلبانی ایستاده‌ایم و این در حالی است که آنها به مقابله با رفتار خودسرانه رژیم ایران در اروپا و در سراسر جهان برخاسته‌اند.
آخرین خبر حاکی از این است که یکی از دیپلمات تروریستهای اخراجی محمدی‌نیا سفیر رژیم آخوندها در آلبانی است. این فرد که یک مأمور اطلاعات این رژیم و از اعضاء هیأت مذاکره برجام با آمریکا بود قبلاً توسط مقاومت ایران افشا‌شده بود.
یادآوری می‌کنیم که ادی راما نخست‌وزیر آلبانی در ۳۰فروردین ۱۳۹۷ توطئه تروریستی علیه گردهمایی نوروزی مجاهدین در آلبانی را که با حضور خانم مریم رجوی و شهردار جولیانی برگزار می‌شد افشا کرد. ادی راما گفت من معتقدم در رابطه با مجاهدین ما کار درستی انجام دادیم... ما جزو گروه کشورهای اروپایی – آتلانتیک هستیم که به شیوه مشابه مورد تهدید هستند. من معتقدم تمام این کشورها علیه تهدیدهای تروریستی اقدام می‌کنند.

ساعت۲۳۲۰: بهجت پاکولی معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه جمهوری کوزوو و رئیس جمهور سابق کوزوو در رابطه با اخراج دیپلماتهای رژیم ایران از آلبانی در پیامی گفت: ما از تصمیم دیپلوماسی آلبانی مبنی بر اخراج دیپلماتهای رژیم ایران به‌خاطر فعالیتهایی که امنیت ملی آلبانی را مورد تهدید قرار می‌دادند حمایت می‌کند.
ما همچنین از سیاست وزارت‌خارجه آمریکا و کاخ سفید حول رژیم ایران حمایت می‌کنیم. ما علیه رفتار خودسرانه رژیم ایران در منطقه و فراتر از آن می‌ایستیم.

جاسوسخانه ومزدور شکارکن رژیم در آلبانی « محل چرای مزدوران »

We support the decision of 🇦🇱 @AlbanianDiplo to expel Iranian diplomats for undertaking activities that threatened the nat security of 🇦🇱. 🇽🇰supports the @StateDept & @WhiteHouse policy on . We stand against the reckless behavior of Iran in the region and beyond.🇽🇰🇺🇸🇦🇱🇽🇰
58 people are talking about this

ساعت ۲۳۰۵: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در رابطه با اخراج دیپلماتهای رژیم ایران از آلبانی گفت: من از اخراج دو مأمور ایرانی که طراحی حملات تروریستی در آلبانی را انجام دادند قدردانی می‌کنم. کشورهای اروپایی سه توطئه رژیم ایران را فقط امسال خنثی کردند. جهان باید متحد شود تا که این رژیم رفتار ویران کننده خود را تغییر دهد.


I commend PM Edi Rama’s expulsion of two Iranian agents who plotted terrorist attacks in . European nations have thwarted three Iranian plots this year alone. The world must stand together to sanction ’s regime until it changes its destructive behavior.
3,470 people are talking about this

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: آلبانی دو دیپلمات ایرانی را به اتهام فعالیتهای غیرقانونی که امنیت کشور را مورد تهدید قرار می‌دهد اخراج کرده است.

وزارت امور خارجه آلبانی چهارشنبه شب ۲۸آذر۹۷ اعلام کرد این تصمیم بعد از این اتخاذ شد که آنها مظنون به دست داشتن در فعالیتهایی بودند که امنیت کشور را به مخاطره می‌اندازد.

آسوشیتدپرس در این گزارش گفت: آلبانی محل سکونت بیش از ۲۰۰۰تن از اعضای اپوزیسیون در تبعید مجاهدین خلق می‌باشد که از عراق به آنجا منتقل شده‌اند.

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در پیامی در رابطه با اخراج دیپلماتهای رژیم ایران از آلبانی نوشت: نخست‌وزیر ادی راما سفیر ایران در آلبانی را اخراج کرد، ما در کنار ادی راما و مردم آلبانی ایستاده‌ایم.
جان بولتون مشاور امنیت ملی ایالات متحده در توئیتی گفت: «نخست وزیر آلبانی ادی راما همین الآن سفیر رژیم ایران در آلبانی را اخراج کرد و به رهبران ایران پیام می‌دهد که حمایت آنها از تروریسم تحمل نخواهد شد. ما در کنار نخست‌وزیر ادی راما و مردم آلبانی در حالیکه آنها در مقابل رفتار خودسرانه رژیم ایران در اروپا و در سراسر جهان، قیام کرده‌اند ایستاده‌ایم.»


Prime Minister Edi Rama of Albania just expelled the Iranian ambassador, signaling to Iran’s leaders that their support for terrorism will not be tolerated. We stand with PM Rama and the Albanian people as they stand up to Iran’s reckless behavior in Europe and across the globe.
4,499 people are talking about this

سفیر رژیم در آلبانی "غلامحسین محمدنیا" نام دارد که در جریان انتقال مجاهدین به آلبانی مستقیماً از وزارت اطلاعات آخوندها و برای انجام مأموریتهای رذیلانه به سفارت در آلبانی گماشته شد.
محمدنیا پیش‌تر به‌عنوان مأمور وزارت اطلاعات در جلسات برجام شرکت می‌کرد و در تیم هسته‌یی ظریف به‌عنوان عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی معرفی شده بود اما در واقع فقط به کار اطلاعاتی و جاسوسی اشتغال داشته است.
محمدنیا در سال ۹۴ از آخوند روحانی، رئیس‌جمهور رژیم، به‌خاطر خدمات جاسوسی یک نشان به همراه ۵۰سکه طلا دریافت کرد. وی در تیم مذاکره‌کننده به‌نام داوود محمدنیا بوده، ولی در روز گرفتن دستمزد از روحانی، غلامحسین محمدنیا معرفی شده و در روزنامه رسمی نیز با همین اسم ثبت شده است.
غلامحسین محمدنیا در سال ۲۰۰۰ نیز جزء لیست اعضای نمایندگی رژیم در نیویورک معرفی شده بود و یکی از طرف‌حسابهای لابی‌های آمریکایی رژیم در سالهای بعد از آن بوده است.

خبرگزاریهای نیویورک تایمز و واشنگتن پست خبر اخراج دو دیپلمات رژیم ایران از آلبانی را درج کردند.

سایت آلبانین دیلی نیوز: دولت آلبانی تصمیم گرفته است که دو دیپلمات سفارت ایران در تیرانا را اشخاص نامطلوب اعلام کند.

خبرگزاری سپاه پاسداران در واکنش به اخراج  دیپلماتهای رژیم آخوندی گفت: آلبانی در حالی که مدت‌هاست به پایگاه (مجاهدین) و تروریستها مبدل شده است، از اخراج دو دیپلمات ایرانی به دلایل واهی خبر داد.

دیلی استار در رابطه با اخراج دیپلماتهای رژیم ایران از آلبانی گزارش داد: دیلی استار(تیرانا) ۱۹دسامبر ۲۰۱۸ – آلبانی می‌گوید که دو دیپلمات ایرانی را به‌خاطر فعالیتهای غیرقانونی که امنیت این کشور را تهدید می‌کند اخراج کرده است.
یک سخنگوی وزارت‌خارجه به خبرگزاری آسوشیتدپرس چهارشنبه ۲۸آذر۹۷ گفت که این دو دیپلمات به‌خاطر نقض استاتوی دیپلماتیک خود اخراج شدند. 
آلبانی همچنین خانه بیش از ۲۰۰۰تن از  اپوزیسیون رژیم ایران، مجاهدین خلق است که از عراق نقل مکان کرده‌اند.




مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange