۱۳۹۷ آذر ۲۰, سه‌شنبه

گزارش سایت ردیت آمریکا از تظاهرات کارگران گروه ملی فولاد اهواز




گزارش سایت ردیت آمریکا از تظاهرات کارگران گروه ملی فولاد اهواز

سایت ردیت آمریکا گزارشی از تظاهرات کارگران گروه ملی فولاد اهواز به همراه چند عکس از تظاهرات فولاد اهواز را در تاریخ ۱۷ آذر ۹۷ درج کرد.
ردیت در گزارش خود نوشت: «کارگران خشمگین  گروه صنعتی ملی فولاد ایران در اهواز، استان خوزستان، روز شنبه، ۸ دسامبر ۲۰۱۸، در  ۲۹امین روز در  اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود، به خیابان های اهواز ریختند. کارگران شعارمی‌دادند  “صدای هر کارگر، مرگ به ستمگر”.
کارگران در حالیکه شرایط کار در ایران را محکوم می‌کردند و کل رژیم را با شعارهای سیاسی خود هدف قرار می‌دادند به سمت خیابان نادری راهپیمایی کردند و شعار می‌دادند:
«کشور ما دزدخونه است توی جهان نمونه  است
نه تهدید نه  زندان دیگه اثر ندارد
مرگ بر این دولت مردم فریب
تورم گرانی پاسخ بده روحانی»
کارگران کارخانه فولاد اهواز چند ماه است که حقوق و دستمزدشان را دریافت نکرده‌اند. زندگی هزاران کارگر و خانواده‌هایشان به دلیل ناکامی شرایط کار در کارخانه و اقدامات فاسد مدیران آن، بشدت وخیم است و هیچ پاسخ مشخص از سوی دولت دریافت نکرده‌اند، کارگران چهار هفته پیش  دور جدید اعتصاب و اعتراض خود را شروع کردند.
رژیم ایران تلاش کرده است تا کارگران را از ادامه اعتراضات خود با روش‌های مختلف محروم کند. مقامات رژیم همچنین تهدید علیه معترضین را اعمال کرده‌اند. اما برای کارگران اهواز، که از حقوق اساسی خود محروم شده‌اند، تهدیدات رژیم دیگر اثر ندارد. حمایت از کارگران در حال رشد است  و اقشار مختلف مردم ایران و اتحادیه های مهم در  سراسر جهان از آنها حمایت می‌کنند.»


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید


پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات


سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange