۱۳۹۷ آذر ۱۷, شنبه

کارگران فولاد اهواز با اقدامهای سرکوبگرانه و فریبکاری و تفرقه افکنی رژیم آخوندها مقابله می‌کنند



کارگران فولاد اهواز با اقدامهای سرکوبگرانه و فریبکاری و تفرقه افکنی رژیم آخوندها مقابله می‌کنند


در حالیکه کارگران فولاد اهواز چهارمین هفته اعتصاب و تظاهرات خود را پشت سر می‌گذارند، رژیم ضدکارگری و چپاولگر آخوندی، تلاش می‌کند از یک‌سو با اقدامهای سرکوبگرانه و از سوی دیگر با فریبکاری اعتصاب آنان را در هم بشکند و به آن پایان دهد. اما مشکلات فاجعه‌بار معیشتی که کارگران و خانواده‌های آنها را به‌ستوه آورده، هم‌چنان ادامه می‌یابد.
در روز ۱۵‌آذر «روابط عمومی کارخانه فولاد اهواز»‌ طی اطلاعیه‌یی با یک مشت وعده دروغین تلاش کرد در میان کارگران تفرقه بیندازد. اما کارگران هوشیار بلافاصله پس از برگزاری «مجمع عمومی»‌ خود در همین روز اعلام کردند گوش آنها از حرف پر است و این همان وعده‌های دروغی است که از روزهای اول از اداره کل کار خوزستان شنیده‌اند.
کارگران همچنین در اطلاعیه خود نوشتند تا رسیدن به همه اهدافشان به اعتراض و اعتصاب ادامه خواهند داد. از جمله بازگشت شرکت به بدنه اصلی دولت، راه‌اندازی تمام خطوط تولید و تهیه تجهیزات و قطعات مورد نیاز، حل مشکل بیمه کارگران و پرداخت مستمر و به موقع حقوقها.
از سوی دیگر در پی وعده‌های فریبکارانه حکومتی به کارگران برای شکستن اعتصاب، اداره بدنام اطلاعات در اهواز، شماری از کارگران را احضار و تهدید کرده که در صورت ادامه اعتصاب دستگیر خواهند شد. اطلاعات آخوندی در یک اقدام رذیلانهٔ دیگر، با فرستادن عناصر نفوذی به میان کارگران می‌خواهد شعارهای آنها را منحرف کرده و اعتراضها را به بیراهه بکشاند.
کمیسیون کار شورای ملی مقاومت، از عموم کارگران، اصناف، فرهنگیان و کارمندان و کارکنان ستمزده میهن و جوانان به‌پا‌خاسته به‌ویژه در خوزستان درخواست می‌کند به یاری و حمایت از کارگران پیشتاز گروه ملی فولاد اهواز برخیزند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت-کمیسیون کار
۱۷آذر ۱۳۹۷(۸دسامبر۲۰۱۸)


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange