۱۳۹۷ دی ۲۹, شنبه

ایران: کانونهای شورشی با انهدام نمادهای رژیم آخوندی، دیوارنویسی و نصب پوستر سالروز آزادی مسعود رجوی را در رشت، آذربایجان شرقی، آمل، تهران، قم، مشهد، کرمان، قزوین، شیراز، شاهرود، فرخشهر ـ چهارمحال‌بختیاری، رشت و یاسوج گرامی داشتند




ایران: کانونهای شورشی با انهدام نمادهای رژیم آخوندی، دیوارنویسی و نصب پوستر سالروز آزادی مسعود رجوی را در رشت، آذربایجان شرقی، آمل، تهران، قم، مشهد، کرمان، قزوین، شیراز، شاهرود، فرخشهر ـ چهارمحال‌بختیاری، رشت و یاسوج گرامی داشتند


گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای مختلف ایران
به‌آتش کشیدن بنر منحوس خمینی و خامنه‌ای در رشت
اعضای کانون شورشی ۳۰۱ رشت، در بیست و ششم دیماه جاری با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی بنر خمینی دجال و خامنه‌ای جنایتکار در این شهر را به‌ مناسبت ۳۰ دی، سالروز آزادی مسعود رجوی از زندانهای شاه خائن آتش زده این روز را گرامی داشتند.

آذربایجان شرقی – آتش زدن بنر خامنه‌ای جنایتکار در پایانه مرزی پلدشت
اعضای یکی از کانون شورشی آذربایجان شرقی به‌ مناسبت سالگرد ۳۰ دی بنر ولی‌فقیه ارتجاع در پایانه مرزی پلدشت را در تاریخ بیست و هفتم دیماه جاری، طی یک عمل شجاعانه به آتش کشیدند. این کانون شورشی تراکتی با مضمون «دیوارهای زندانهای شیخ مانند شاه فرو میریزد و فرزندان خلق آزاد می‌شوند، ۳۰ دی روز آزادی مسعود رجوی مبارک باد» را در محل عملیات خود برافراشته کردند.

نصب پوستر و تراکت به‌مناسب سالروز آزادی مسعود رجوی در آمل و تهران
اعضای کانونهای شورشی در آمل به‌ مناسبت ۳۰ دی پوستر‌هایی از تصاویر مسعود و مریم رجوی را در اماکن مختلف این شهر نصب کردند. اعضای کانونهای شورشی حین نصب پوسترهای خود گفتند: مرگ بر خامنه‌ای دیکتاتور، مرگ بر حکومت آخوندی، درود بر مجاهدین خلق – درود بر مجاهدین خلق، درود بر مسعود رجوی، مرگ بر خامنه‌ای دیکتاتور.
در تهران نیز اعضای کانون شورشی اشرف رجوی به میمنت این روز بزرگ تراکتهایی حاوی تصاویر مسعود رجوی و جملات: شیر همیشه بیدار رسیده وقت دیدار – خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست را در اماکن مختلف شهر نصب کردند.
همچنین اعضای کانون شورشی مجاهدین شهید محمدرضا و علیرضا نادری با نصب تراکت این روز را گرامی داشته گفتند: گرامی باد سی‌ام دیماه، سالگرد آزادی فرمانده و رهبر کبیر خلق مسعود رجوی، شیر همیشه بیدار. حاضر، حاضر، حاضر.
یکی از اعضای کانون شورشی ۹۴۰ تهران نیز با نصب تراکت بر روی نقشه ایران، سالروز آزادی مسعود را گرامی داشت و در پیامی گفت: گرامی باد سالگرد ۳۰ دی روز آزادی برادر مسعود رجوی از زندانهای شاه خائن، خطاب به خلیفه ارتجاع و تمامی دم و دمبالچه‌هایش، هیچ راه گریزی از خشم خلق نیست، سرنگونی دستگاه ضدبشری ولایت فقیه حتمی است دژخیمان و جلادان رژیم پابگور ولایت بدانند که کانونهای شورشی از بین رفتنی نیستند، ممکن است بتوانید ما را دستگیر و زندانی کنید، ممکن است با صدور احکام ضدبشری‌تان ما را سربدار کنید، اما ما کانونهای شورشی پایدار خواهیم ماند، اگر این پرچم امروز از دست ما بیافتد فردا صد دست دیگر آن‌را خواهد گرفت. کانونهای شورشی با هیچ چشمداشتی با فداکاری حداکثر شعله‌های قیام را تا سرنگونی رژیم ضدبشری ولایت فقیه روشن و فروزان نگه میداریم، دوران آماده‌باش برای سرنگونی گرامی باد، درود بر خلق قهرمان ایران، درود بر سازمان مجاهدین خلق ایران با رهبران پاکپازش مریم رجوی و برادر مسعود، مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی، سرنگون باد رژیم پابه گور ولایت فقیه. برادر مسعود اسمم رو بنویس، حاضر، حاضر، حاضر.

نصب پوستر مسعود رجوی و تراکت در تهران، قم، مشهد و کرمان
اعضای کانون شورشی ۹۳۵ تهران اقدام به نصب پوسترهایی از مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران کرده و سالروز آزادی مسعود رجوی از زندانهای شاه را تبریک گفتند.
یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران نیز با نصب پلاکاردی از تصاویر مسعود رجوی، سالروز آزادی مسعود، امید خلق و میهن را تبریک گفتند.
یکی دیگر از کانونهای شورشی تهرانی نیز با نصب پوسترهای مسعود رجوی با زیر نویس خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست سالروز ۳۰ دی را گرامی‌داشتند.
در قم نیز یکی از اعضای کانونهای شورشی با حضور در حرم حضرت معصومه (ع) در پیامی گفت: برادر مسعود، شیر همیشه بیدار، خدا تو را نگهدار رسیده وقت دیدار، از خدا سلامتی شما را از حضرت معصومه درخواست می‌کنم، برادر اینجا منتظر شما و خواهر مریم هستیم، ۳۰ دی آزادی شما بر خواهر مریم و مجاهدین گرامی باد. اعضای کانونهای شورشی قم همچنین پوسترهای مسعود رجوی را نصب کردند.
اعضای کانونهای شورشی مشهد نیز با حضور در حرم مطهر امام رضا، طی پیامی گفتند: مشهد، دیماه ۹۷، از خاک پای امام رضا(ع)، سی دی را تبریک می‌گوییم. خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست.
در کرمان نیز اعضای کانونهای شورشی جملات «۳۰ دی روز آزادی مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران از زندانهای شاه گرامی باد – نه آخوند نه قزاق مصدق روحت شاد» را دیوارنویسی کردند.

گرامی‌داشت سالروز آزادی مسعود در قزوین، شیراز، شاهرود، فرخشهر ـ چهارمحال‌بختیاری، رشت، یاسوج و تهران
اعضای کانونهای شورشی با تراکتهای برادر مسعود آزادی‌ات مبارک، ۳۰ دی گرامی باد – ۳۰ دی روز آزادی مسود جان جانان امید خلق ایران مبارک باد – ۳۰ دی سالروز آزادی مسعود امید خلق و میهن از زندانهای شاه خائن مبارک باد – خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست – سالروز آزادی مسعود رجوی رهبر مقاومت گرامی باد – مرگ بر خامنه‌ای – دیوارهای زندانهای شیخ مانند شاه فرو میریزد و فرزندان خلق آزاد می‌شوند و... سالروز خجسته آزادی مسعود را تبریک گفتند.
در فرخشهر – چهارمحال بختیاری نیز اعضای کانونهای شورشی با نصب پوسترهایی از مسعود رجوی و مریم رجوی سالروز ۳۰ دی را گرامی داشتند. جملاتی مانند: امسال سال سرنگونی خلافت ننگین آخوندی – سی‌ام دیماه سالروز آزادی رهبر آزادیبخش ایران‌زمین و شیردلان همرزمش بر مردم قهرمان ایران خجسته باد – سالی که آغاز می‌شود ۲۰۱۹ سال پیشروی مقاومت و قیام به سوی آزادی و پیروزی است – این صدای رسای مردم ایران است که تکثیر و عالمگیر شده است، « مرگ بر اصل ولایت فقیه» آری، مردم و دانشجویان انقلابی در هرجا، اصل نظام را نشانه رفتند – برای انقلاب مبنای لازم و ضروری است، اما برای این‌که به هدف برسد نیازمند تشکل و سازمان یافتگی و هدایت و رهبری است – بر پوسترهای نصب شده به چشم می‌خورد.
یکی از اعضای کانونهای شورشی در تهران – مقابل زندان قصر، با یک کار جالب تراکت « ۳۰ دی سالگرد آزادی برادر مسعود رجوی از زندان دیکتاتوری سلطنتی گرامی باد، خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست» را در دست گرفت.

بیشتر بخوانید:


پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange