۱۳۹۷ دی ۲۷, پنجشنبه

رسانه‌های حکومتی: شباهت کنفرانس ورشو به گردهمایی‌های مجاهدین


رسانه‌های حکومتی: شباهت کنفرانس ورشو به گردهمایی‌های مجاهدین



یک رسانه حکومتی وابسته به سپاه پاسداران نیر روز دوشنبه ۲۴دی ۹۷در باره کنفرانس جهانی ورشو نوشت:
اولین نکته جالب‌توجه که درباره این کنفرانس به نظر می‌رسد، میزان شباهت آن به گردهمایی‌های سالانه (مجاهدین) در پایتخت‌های اروپایی مانند پاریس است
این رسانه رزیم افزود: دونالد ترامپ قرار است کنفرانسی را درباره منطقه خاورمیانه برگزار کند که. هم‌اندیشی‌ای میان دشمنان (نظام) ایران است که در مرحله بعد از تحریم‌های آمریکا، چگونه با نفوذ و قدرت نظام در منطقه مقابله کنند.
پمپئو که در سفری دوره‌ای در خاورمیانه به سر می‌برد… عنوان کرد از ۷۰ کشور دنیا برای حضور در این کنفرانس دعوت به‌عمل‌آمده است. این کشورها عبارتند از آمریکا، تمام کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج‌فارس……
وزیر امور خارجه در این‌باره تنها به انتشار یک توئیت بسنده کرد.
ماجرای احضار کاردار یا لغو یک برنامه نمایشی لهستانی‌ها در تهران هم به جای آنکه نشانگر اقدام تنبیهی (نظام )ایران باشد، نشان‌دهنده نبود اراده در وزارت امور خارجه برای تنبیه میزبان کنفرانس ضدنظام است.
واکنش‌های هراس آلود مقامات رژیم نسبت به لهستان برای برگزاری سمینار علیه جنگ افروزی‌های آخوندها در منطقه ازجمله احضار کاردار این کشور در تهران و لغو هفتة فیلم لهستان، اینک در یک اقدام متناقض در تلاش برای کوچکنمایی این واقعه تن به ضد و نقیض گویی و آشکار کردن عجز و بن‌بست خود داده است.
تلویزیون رژیم مهدی محمدی مهرة امنیتی خامنه‌ای را به صحنه آورد تا بگوید:
«مادلایل زیادی در اختیار نداریم بتونیم بگیم ائتلافی که تحت عنوان «مفا» یا ائتلاف راهبردی خاورمیانه الان در حال شکل گیری است در منطقه، این ائتلاف واقعی است. به نظرم بیشتر دلایلی در دست داریم که می‌تونیم بگیم با یک عملیات روانی رسانه‌یی بیشتر مواجه هستیم.»
اما جهانگیری معاون اول روحانی به شکل روشنتری ابراز نگرانی کرد و گفت: «مطمئناً یکی از اصلی‌ترین اهداف و برنامه‌های آمریکا در شرایط فعلی این است که مردم را نسبت به آینده کشور و نظام مأیوس کنند». جهانگیری افزود: «وقتی مردم یک کشور به‌ویژه نسل جوان نسبت به آینده خود مأیوس باشند ممکن است دست به اقدامات و حرکاتی بزنند که نتیجه آن ناخوشایند است».
و احمدزیدآبادی یک کارگزار نظام از باند مغلوب در تلویزیون حکومتی ۲۳دی۹۷ ابراز نگرانی کرده که:
«به هر حال، ایران در مقام “وجه‌المصالحه” بین کشورهای عرب و اسرائیل برای تن دادن احتمالی آنها به معامله قرن در آمده است و کنفرانس ورشو نمایشی از این ماجراست.»

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange