۱۳۹۷ دی ۳۰, یکشنبه

تجمع اعتراضی کارگران قطار شهری اهواز در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی ۱۸ ماهه خود




تجمع اعتراضی کارگران قطار شهری اهواز در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی ۱۸ ماهه خود

تجمع اعتراضی کارگران قطار شهری اهواز در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی ۱۸ ماهه خودکارگران قطار شهری اهواز روز یکشنبه ۳۰ دی ۹۷ در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی ۱۸ ماهه خود در مقابل ساختمان قطار شهری اهواز دست به تجمع اعتراضی زدند.
به گفته یکی از کارگران معترض؛ طی چند ماه گذشته پیمانکار با پیگیری برخی مسئولان وعده پرداخت بخشی از مطالبات ۱۸ ماهه ما کارگران پروژه ساخت قطار شهری اهواز را داده اما هر روز که مطالباتمان را پیگیری می‌کنیم کارفرما به ما می‌گوید منابع مالی کافی برای پرداخت بدهی خود به کارگران در دست ندارد.
او با بیان اینکه چند ماه است مشکل کارگران شاغل در پروژه قطار شهری اهواز غیرقابل حل باقی مانده و کسی پاسخ‌مان را نمی‌دهد، در ادامه افزود: جای تاسف دارد بعد از ماه‌ها اعتراض، کسی صدای ما را نمی‌شنود. با این حال کارگران متروی اهواز همچنان خواستار احقاق حقوق خود هستند.
وی با یادآوری اینکه کارگران پروژه قطار شهری اهواز سالها در سخت‌ترین شرایط با همت و اراده پولادین بهترین خدمات را ارائه کرده و باعث سربلندی صنعت  متروی کشور شده‌اند، افزود: شایسته نیست با مماشات حقوق کارگران به فراموشی سپرده شود.
او تاکید کرد: نیازمند حمایت هستیم تا قانون را برای وصول مطالباتمان به اجرا درآورند.

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange