۱۳۹۷ دی ۲۶, چهارشنبه

واشنگتن تايمز درباره جنگ آخوندها و مجاهدين درمطبوعات آلباني




 واشنگتن تايمز درباره جنگ آخوندها و مجاهدين درمطبوعات آلباني

مقاله تاد وود، خبر نگارواشنگتن تايمز، بطورکامل در برخي رسانه هاي آلباني مانند سایت روزنامه گازتا شیپتاره،‌ سایت آلپ اسپریت و شیپ سوت منعکس شده است. ترجمه مقاله در زیر آمده است:
2018: یك سال بسیار مهم برای مقاومت ایران
واشنگتن تایمز ژانویه 2019
جنگ آخوندها، مجاهدین و مخالفان ایران ادامه دارد
به قلم تاد وود
سال 2018 یك سال بسیار مهم برای جمهوری اسلامی ایران و بویژه برای مقاومت ایران یا مجاهدین خلق ایران بود.


بعد از خیانت فاجعه بار دولت اوباما در قیامهای سال 2009، و متعاقبا باز كردن راه ماشین ترور آخوندها توسط والری جرت (مشاور ارشد 8 ساله اوباما كه آمریكایی است كه در شیراز ایران در زمان شاه به دنیا آمده -م) و باند وی، ورسیدن سیاست دولت ترامپ مبنی بر وارونه كردن تلاش هژمونی پیدا كردن ایران در خاورمیانه و برنامه هسته ای آن یك نعمت خدا دادی درجهت تلاش براي سرنگون كردن این رژیم قاتل بوده است. سیاستهای روشن بینانه ترامپ در كاخ سفید یك تغییر خوش آیند برای همه آنهایی است كه برای آزادی و یك دنیای صلح آمیز ارزش قائل هستند. سازمان مجاهدین خلق ایران از این تغییر سیاست بهره كامل را برده است و یك قیام عظیم را در سراسر ایران كه با بیش از 1000 واحد مقاومت در همه شهرها شركت داشتند، برانگیخته است. رژیم با سركوب وحشتناكی با مردم مقابله كرده است؛ اما مجاهدین خلق در تلاش خود برای به ارمغان آوردن دمكراسی و اسلام بردبار برای ایران پایداری میكنند.
محمد محدثین، مسئول كمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران، اعلام كرد: ”سال 2018 سال تداوم اعتراضات از یك طرف و بازگشت تحریمها از طرف دیگر است. پیام سال 2018 این بود كه علیرغم افزایش سركوب منجمله مرعوب كردن و دستگیری هزاران تظاهر كننده، رژیم در متوقف كردن اعتراضات و اعتصابات سراسری شكست خورد كه ا ين بیانگر عزم خلل ناپذیر مردم ایران برای سرنگون كردن حاكمیت مذهبی و برقراری دمكراسی بود. ....“
علاوه بر این، عفو بین الملل بالاخره یك گزارش در مورد قتل عام توسط رژیم را كه مدت طولانی انتظار آن میرفت، منتشر كرد. این قتل عام را رژیم علیه این جنبش مرتكب شد كه در آن هزاران زندانی سیاسی در یك بازه زمانی كوتاه اعدام شدند كه از قاتلین هیتلر درجنايت پيشي گرفتند. در حالیكه عفو بین المللی میگوید كه بیش از 5000 نفر كشته شدند؛ اما عدد واقعی بر اساس منابع معتبر دیگر به 30000 قربانی نزدیكتر است. این هنوز تنها یك بخشی از بیش از 120000 قتل است كه رژیم از آغاز علیه این جنبش مرتكب شده است.
عنوان گزارش ”اسرار آغشته به خون: چرا قتل عام زندانیان در سال 1988 در ایران جنایت ادامه دار علیه بشریت است،“ می باشد.
علی صفوی، یك مقام در كمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران مستقر در پاریس گفت، ”یك كارزار فشار علنی بزرگ از جمله یك فشار قوی در سازمان ملل توسط آمریكا نیاز است تا دبیر كل سازمان ملل را وادار كند كه یك تحقیقات مستقل پیرامون این قتل عام را آغاز كند و این پرونده در مورد قتل عام 1988 و سایر نقضهای حقوق بشری رژیم را به شورای امنیت برای اتخاذ اقدامات تنبیهی علیه رهبران ایران ارجاع دهد.“
در حالیكه ما این مقاله را می نویسیم، اعتصابات و اعتراضات در سراسر كشور داعش واقعی یعنی ایران بوقوع می پیوندد. رژیم به تلاش برای متوقف كردن انقلاب آتی با تنها چیزی كه برای عرضه كردن دارند یعنی مرگ، ادامه خواهد داد. به نظر می آید كه سال 2019 یك سال باز هم مهمتر برای امیدها به صلح در این منطقه پرآشوب از جهان باشد. 


پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange