۱۳۹۷ اسفند ۹, پنجشنبه

بن بست سرکوب و چشم انداز قیام مردمی: محسن نادی شبستری



بن بست سرکوب و چشم انداز قیام مردمی: محسن نادی شبستری


سرکوب وچشم انداز قیام مردمی موضوع مطرحی است که ضروری است به آن پرداخته شود.واضح است که
سرکوب و نقض پایه‌ای‌ترین حقوق مردم ایران، طی ۴۰سال حاکمیت آخوندها، بر میهنمان، همواره پایه سیاست‌های این رژیم، در مواجهه با خواسته‌های سیاسی-اقتصادی و اجتماعی در جامعه بوده است.
رژیم ولایت فقیه با دجالیت و سو‌ء استفاده از دین، طی این سالیان، همواره تلاش کرده، تا به هر قیمت، حاکمیت ننگینش را، بر مردم حفظ کند، چون به قول خمینی: حفظ نظام، از هرچیز دیگه‌ای واجبتراست!!
برای بررسی این موضوع واینکه آیا درشرایط کنونی سرکوب بیشترشده یااینکه رژیم درسرکوب دست بستگی دارد ودستگاه سرکوبش روی چه نیرویی سواراست و…دراین رابطه آقای محسن نادی شبستری درگفتگویی با تلویزیون ایران آزادی به سئوالات پاسخ میدهد
محسن نادی شبستری: چیزی که مسلم هست استعفای جواد ظریف، نمودی از بحران حاد در تمامیت حکومت آخوندی هست. جواد ظریف اگر چه خودش شخصاً فرد کلیدی و مهمی در رژیم نبود ولی به دلیل این که در رأس سیاست خارجی رژیم بود و این سیاست از حمایت تمام عیار خامنه‌ای برخوردار بود، استعفایش بیانگر اوج بحران در کل حکومت آخوندی هست که در روابط بین‌المللی و در مقولاتی مانند برجام و اف.ای.تی.اف به بن‌بست رسیده است. بعبارتی مستقل از فرد ظریف، این استعفاء بیانگر به بن بست رسیدن یک خط و استراتژی هست، البته فشارهای بین‌المللی و انزوای منطقه‌یی و جهانی که در اجلاس ورشو و اجلاس مونیخ و شرم الشیخ بیش‌ازپیش خودش را نشان داد، بیانگر به گل نشستن سیاست خارجی رژیم آخوندی هست.
در واقع در این ۵ سال و نیم که ظریف وزیرخارجه آخوندها بوده همیشه تلاش میکرد یک چهره مدره با لبخندهای مصنوعی از یک استبداد مذهبی و وحشی قرون‌وسطایی ارائه بکند، و راه را برای بندوبست رژیم با کشورهای غربی به منظور تشدید جنگ‌طلبی و تروریسم هموار بکند، این نقش ظریف بوده است، بی تردید با قیام مردم ایران و حضور قدرتمند مقاومت ایران در صحنه بین‌المللی سیاست مماشات ضربه اساسی و جدی خورد، و دوران ظریف به پایان رسیده است، و دنیا دیگر فریب ظریف و روحانی و لبخندهای ظریف را نخواهد خورد، ضمناً امروز قرار بود ظریف در جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو شرکت کند که به دلیل استعفاء سازمان ملل سخنرانیش را لغو کرد. مقاومت ایران هم که از ۱۹ بهمن که سالروز عاشورای مجاهدین و سالگرد انقلاب بهمن بوده با برگزاری تظاهرات در پاریس کارزاری را علیه رژیم در صحنه بین المللی استارت زده و در ورشو و بعد در مونیخ سایه به سایه رژیم آخوندی را دنبال کرده بود،‌ لذا از قبل به برگزاری تظاهرات در ژنو با شعار «ظریف برو گمشو» فراخوان داده بود. باید به اطلاع هموطنانمون برسانم که ایرانیان آزاده امروز در ژنو مقابل شورای حقوق بشر با شعار “دیپلمات تروریست محکوم باید گردد” تظاهرات خودشان را برگزار کردند.

کلیپ 


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  
مطالب ما را در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتر @bahareazady دنبال کنید