۱۳۹۷ اسفند ۲۳, پنجشنبه

به آتش کشیدن پایگاههای سرکوب در ایران - فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین به‌ مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری و قیام آتش - گزارش از مشهد، خراسان رضوی، تبریز، شیراز و ساوه


به آتش کشیدن پایگاههای سرکوب در ایران - فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین به‌ مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری و قیام آتش - گزارش از مشهد، خراسان رضوی، تبریز، شیراز و ساوه

گزارشی از آتش زدن مراکز سرکوب در ایران و سایر فعالیت‌های کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران در شهرهای میهن در پیشواز قیام آتش:
کانون شورشی ۹۲۱ پایگاه بسیج ضدمردمی در مشهد را به آتش کشید
اعضای کانون شورشی ۹۲۱ مشهد طی یک عملیات انقلابی ضد سرکوب و اختناق در بیستم اسفندماه ۱۳۹۷ وردی یکی از پایگاههای سرکوب سپاه پاسداران خامنه‌ای موسوم به پایگاه مقاومت بسیج صیاد شیرازی را با شعار «چهارشنبه سوری آتشین در راه است – مرگ بر خامنه‌ای زنده باد ارتش آزادی» به آتش کشیدند.

کانون شورشی ۵۹۹ پایگاه سپاه پاسداران خامنه‌ای را به آتش کشید
اعضای کانون شورشی کانون شورشی ۵۹۹ مشهد در عملیات انقلابی خود ورودی یکی از پایگاههای سرکوب سپاه پاسداران خامنه‌ای را به آتش کشیدند. این عملیات ضداختناق و سرکوب با پرتاب بطریهای آتش‌زا و در تاریخ بیستم اسفندماه جاری انجام شد، اعضای این کانون شورشی فراخوانهای بخش اجتماعی سازمان مجاهدین خلق ایران در مورد قیام آتش و جشن ملی چهارشنبه‌سوری را در محل عملیات از خود به‌جا گذاشتند.


به آتش کشیدن حوزه جهل و جنایت آخوندی در مشهد
اعضای کانون شورشی ۴۰۸ مشهد در تاریخ بیستم اسفند ۹۷ ورودی یکی از حوزه‌های جهل و جنایت آخوندی در مشهد را طی یک عملیات انقلابی ضداختناق با شعار مرگ بر خامنه‌ای جلاد درود بر رجوی به آتش کشیدند. اعضای کانون شورشی ۴۰۸ این نماد حکومت آخوندی را با پرتاب بطریهای کوکتل مولوتوف به آتش کشیده شده و بخشی از شهر را از لوث وجودش پاکسازی کردند.

آتش زدن پایگاه بسیج ضدمردمی در مشهد
اعضای کانون شورشی ۵۰۱ مشهد نیز طی یک عملیات انقلابی ضداختناق و سرکوب که در ۲۰ اسفند ۹۷ در پاسخ به فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران برای قیام آتش انجام شد، ورودی یکی از مراکز سپاه پاسداران خامنه‌ای موسوم به پایگاه مقاومت بسیج را به آتش کشیده و فراخوان ستاد اجتماعی سازمان مجاهدین در داخل کشور به‌ مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری را از خود به‌جا گذاشتند.


آتش زدن تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای در خراسان رضوی و ساوه
جمعی از اعضای کانون شورشی ۸۱۰ خراسان رضوی ضمن آتش زدن بنر خامنه‌ای و شعله‌ور کردن لاستیک شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر ارتش آزادی سردادند.
در ساوه نیز تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای خون‌ریز توسط اعضای کانون شورشی مجاهد شهید ولی‌الله فرهادی به آتش کشیده شد.

آتش زدن تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون در تبریز و شیراز
اعضای کانون شورشی سردار خیابانی در تبریز، تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون را با شعار تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش، به آتش کشیدند.
در شیراز نیز اعضای کانون شورشی ۴۴۴ ، با شعار «تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش» تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای خون‌ریز را به آتش کشیدند


فعالیت کانون‌های شورشی مشهد در پی فراخوان مجاهدین به قیام آتش
کانون شورشی ۶۵۰ مشهد در یک اقدام جالب تصویر منحوس خامنه‌ای را در منبع زباله نصب و به آتش کشید، اعضای این کانون شورشی تراکت مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی را در محل به‌جا گذاشتند.
کانون شورشی دیگری نیز با نصب پوستر خامنه‌ای جلاد بر سطل زباله‌ای که بر آن نوشته شده بود بیت خامنه‌ای، تصویر منحوس ولی‌فقیه ارتجاع را به آتش کشید.
عضو کانون شورشی دیگری در مشهد نیز با شعار درود بر رجوی درود بر مجاهدین خلق پوستر خمینی دجال را به آتش کشید.

دیوارنویسی، نصب تراکت و آتش زدن تصویر خمینی دجال به‌ مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری
اعضای کانون‌های شورشی در مشهد شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی – خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله – مرگ بر روحانی – مرگ بر اصل ولایت فقیه – زنده باد ارتش آزادی – مرگ بر خامنه‌ای زنده باد مجاهد» را به‌ مناسبت قیام آتش دیوارنویسی کردند.
اعضای کانون‌های شورشی همچنین اقدام به پخش و نصب تراکتهایی با مضامین « مقدم بهاران پیروزی خسته باد زیباترین وطن آزاد می‌شود – همراه با کانون‌های شورشی تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی و مظاهر حکومت پلید آخوندی را در هر کوی و برزن به زیر بکشیم – می‌توان و باید ایران‌زمین را از آخوندهای فاسد و تبهکار پس گرفت» و فراخوان مجاهدین به‌ مناسبت قیام آتش، در اماکن مختلف کردند.
یکی از کانون‌های شورشی مشهد نیز تصویر منحوس خمینی دجال را به آتش کشید.

بیشتر بخوانید:


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  
مطالب ما را در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتر @bahareazady دنبال کنید