۱۳۹۸ آبان ۲۴, جمعه

مزدور اطلاعات آخوندی علیرضا نقاش‌زاده مامور پیشبرد طرح تروریستی در آلبانی تحت پوشش خانواده



علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی

مزدور اطلاعات آخوندی علیرضا نقاش‌زاده مامور پیشبرد طرح تروریستی در آلبانی تحت پوشش خانواده


علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی – گزارش اخیر رئیس پلیس آلبانی، ضربه خردکننده‌ای بر رژیم بود، جدای از ضربه سیاسی، این افشاگری ابعاد جدیدی از شبکه وزارت اطلاعات در خارج کشور را برملا کرد و گستره توطئه‌های رژیم علیه مجاهدین و مقاومت ایران و نقش و کارکرد مهره‌ها و عناصر نیابتی و محلی را فاش و نشان داد که رژیم برای پیشبرد اهداف و طرح‌های تروریستی خود از چه شیوه‌ها و پوشش‌هایی استفاده می‌کند.
این گزارش، همچنین یک هشدار جدی درباره فعالیت‌های تروریستی وزارت اطلاعات در اروپا، محسوب می‌شود و درعین‌حال گواهی معتبری است بر صحت آنچه مجاهدین و مقاومت ایران طی این سالیان درباره فعالیت‌های اطلاعاتی و تروریستی رژیم و مأمورانش در خارج کشور با استفاده از پوشش خانواده می‌گفتند و این‌که رژیم آخوندی مأموریت‌های تروریستی خودش را چطور و در چه قالب‌هایی پیش می‌برد؟
گزارش حاضر بررسی پوشش «خانواده» در طرح‌های تروریستی رژیم و افشای مهره پیشبرد آن به اسم علیرضا نقاش زاده می‌باشد.
فلاحیان وزیر سابق اطلاعات آخوندها در مصاحبه‌اش با دهباشی آشکارا به «پوشش لازم» برای جمع‌آوری اطلاعات اشاره می‌کند و می‌گوید:
«وزارت اطلاعات پوشش لازم داره برای جمع‌آوری اطلاعات چه در داخل و چه در خارج، یعنی مثلاً ما که یک مأمور اطلاعاتی نمی‌فرستیم بره فرض کنید که آلمان یا روسیه یا آمریکا، بگه خب من از وزارت اطلاعات هستم لطفاً اطلاعات تون رو به بنده بدهید! در پوشش کارهای بازرگانی یا بیشتر شغل‌های شما، خبرنگاری، خوب خبرنگارها خیلی هاشون عوامل مثلاً اطلاعاتی‌اند… بالاخره این پوشش لازم داره!… در همه پوشش‌ها، ما هستیم…»
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
تعریف پرچم دروغین در خبرگزاری قضائیه جنایتکار خامنه ای
و در جای دیگری به این پوشش تحت عنوان”پرچم دروغین” اشاره می‌شود:
«”پرچم دروغین” به عملیات‌هایی اطلاق می‌شود که در آن، یک دستگاه جاسوسی به‌گونه‌ای مهره‌چینی و رمزگذاری می‌کند که کشف و افشاء آن عملیات، ذهن کاشف و افشاء کننده را به سمت [دیگری] معطوف کند.»(خبرگزاری میزان رژیم – ۱۴ آبان ۹۷)
یک سرکرده وزارت اطلاعات هم که تخصص اصلی‌اش مبارزه با مجاهدین است بر نیاز رژیم به «عملیات روانی» و مجریان این عملیات، این‌گونه تأکید می‌کند:
«تحولی که در دستگاه امنیتی ما درباره التقاط رخ داد این بود که در سال ۷۰ یک تجدیدنظر اساسی در روش‌ها و راه‌کارهای مبارزه با منافقین داشتیم… [باید] سراغ عملیات روانی بروید که عمدتاً باید روی جداشده‌ها متمرکز شود. این‌یکی از راه‌کارهایی است که به ذهن ما رسید.» (نشریه رمز عبور شماره ۲۱ تیر و مرداد ۱۳۹۵)
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
علیرضا نقاش زاده درمیان اعضای دیگرشبکه تروریستی وزارت اطلاعات در اروپا
صحبت‌های مزدور علیرضا نقاش زاده که در اول آذر ۸۸ در جلسه‌ای با تعداد دیگری از مزدوران وزارت اطلاعات در سرژی پاریس رونمایی شد به‌خوبی منظور از خطوط وزارت اطلاعات در مورد «پرچم دروغین» یا بقول فلاحیان «پوشش» یا به گفته آن دژخیم سرکرده اطلاعات «عملیات روانی» را روشن می‌کند:
«حالا من مدتیه که توی اروپام. تمام این مدت باید سعی می‌کردیم که مجاهدین ما را پیدا نکنند… ما در کمال پنهان‌کاری خودمان را تا اینجا رساندیم و خوشبختانه توانستیم دوستان خودمان را پیدا کنیم. دوستانی که باهم توی کمپ بودیم… و الآن که به اروپا آمدیم فکر می‌کنم حقمونه که عمر هدررفته‌مان را طلب کنیم اگر نمی‌توانیم این کار را بکنیم، روشنگری کنیم برای بچه‌هایی که این آگاهی را ندارند؛ و منهم تشکر می‌کنم از شماهایی که هم‌چین فرصتی را به من دادید و همچنین شرایطی را و هم‌چین محیطی را فراهم کردید که من هم بتوانم بیایم در جمع شماها که بتوانیم بچه‌های دیگر را راهنمایی کنیم»
از این صحبت‌ها مشخص می‌شود که یک سری افراد که در اروپایی با آن وسعت به صورتی کاملاً اتفاقی!؟ همدیگر را در کشورهای مختلف پیداکرده‌اند، مشغول کارهایی البته در کمال پنهان‌کاری؟ برای نجات بقیه از دست مجاهدین! هستند. برای روشن‌تر شدن موضوع خوب است به یک طرح مشخص ازاین‌گونه اقدامات هم نگاهی بکنیم:
«البته هدف اول خود من جدای از این بحث، بحث خانوادگی خودمه تا آنجایی که من و دو تا برادر دیگه مان داریم سعی می‌کنیم بتوانیم مادر خودمان را از اونجا بکشیم، بیاریم بیرون.» (تروریست افشاشده علیرضا نقاش زاده -در جلسه رونمایی‌اش در سرژی پاریس – اول آذر ۱۳۸۸)
به‌این‌ترتیب روشن می‌شود که همان‌گونه که در آموزش‌های اطلاعاتی در بحث «پرچم دروغین» آمده بود «یک دستگاه جاسوسی به‌گونه‌ای مهره‌چینی و رمزگذاری می‌کند که کشف و افشای آن عملیات، ذهن کاشف و افشاء کننده را به سمت [دیگری] معطوف کند» و در اینجا، «موضوع خانواده» همان پرچم دروغینی است که این مزدور می‌خواهد در این عملیات تروریستی، اذهان را به سمت آن منحرف کند تا بقول فلاحیان مأموریت اصلی «پوشش» لازم را پیدا کند؛ همان مأموریتی که، در گزارش رئیس پلیس آلبانی و مدیر پلیس ضد تروریسم این کشور جزئیات آن این‌گونه بیان‌شده است:
«مدیرکل پلیس و مدیر ضد تروریسم آلبانی اعضای یک شبکه تروریستی را افشا کردند؛ که از ایران توسط فرماندهان نیروی قدس اداره می‌شد. حمله تروریستی به سازمان مجاهدین خلق ایران باعث اخراج سفیر رژیم ایران از آلبانی شد واحد عملیات خارجی نیروی قدس رژیم ایران توسط نهادهای امنیتی آلبانی کشف‌شده است این هسته تروریستی، علاوه بر سایر اقدامات مسئول طرحی بود که در مارس ۲۰۱۸ قرار بود یک حمله تروریستی را در جریان جشن‌های نوروز انجام بدهد. مریم رجوی، رودی جولیانی و مسئولین مجاهدین در این مراسم شرکت داشتند. شبکه تروریستی که از تهران اداره می‌شد عملیات گوناگون جاسوسی و اطلاعاتی و تروریستی را در آلبانی و کشورهای دیگر در مرکز اروپا و اروپای غربی هدایت کرده است. علیرضا نقاش زاده «عضو سابق مجاهدین» عبدالخالق ملک‌زاده بانام مستعار فرهاد که یک مأمور عملیاتی است در دو سال گذشته به‌طور مداوم با عبدالسلام تورگوت یک چهره شناخته‌شده در جنایات سازمان‌یافته در ترکیه در تماس بودند تا عملیات تروریستی را تحت امر نیروی قدس به اجرا دربیاورند. نیروی قدس توسط قاسم سلیمانی اداره می‌شود که کشتار مجاهدین در اشرف و لیبرتی را انجام داده است. در شبکه تروریستی رژیم ایران روش جاری مدیریت از راه دور با بکار گرفتن افراد نیابتی و مجرمان و اعضای مافیایی با پیشینه‌های گوناگون است. هدف اصلی نیروهای امنیتی رژیم ایران جنبش مجاهدین خلق ایران است و می‌خواهند به اعضای سازمان هرکجا در خارج از ایران که زندگی و فعالیت می‌کنند حمله کنند رژیم ایران این جنبش را به‌عنوان یک تهدید جدی برای بقای خود تلقی می‌کند.» (تلویزیون تاپ چنل در آلبانی – ۱ آبان ۹۸)
در اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران نیز نحوه کسب اطلاعات و نزدیک شدن به سوژه برای شناسایی آن افشاشده است:
«علیرضا نقاش زاده که توسط نیروی قدس اجیرشده بود، به بهانه دیدار مادرش طاهره زارنجی و بردن وی از آلبانی، به این کشور سفر می‌کرد و به جمع‌آوری اطلاعات لازم برای این عملیات جنایت‌کارانه تروریستی می‌پرداخت.» (اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران – ۲ آبان ۹۸)
لازم به توضیح است که مزدور علیرضا نقاش زاده در هر بار مسافرت به آلبانی مدت طولانی در این کشور اقامت داشت، بدون این‌که به مادرش اطلاع بدهد یا برای دیدن او اقدام کند، چراکه مأموریت او جمع‌آوری اطلاعات لازم از بریدگان و خائنین برای این عملیات جنایتکارانه تروریستی بود.
بدین ترتیب روشن می‌شود که هدف، مطلقاً «دیدار خانوادگی» یا آنچه مزدور علیرضا نقاش زاده ادعا می‌کرد «بحث خانوادگی» نیست، ازقضا موضوع، کاملاً سیاسی و اطلاعاتی و امنیتی است و دیدار خانوادگی، فقط یک محمل یا بقول فلاحیان، پوششی است که مزدور مزبور بتواند به هدف نزدیک شده و اطلاعات دقیق‌تر به دست بیاورد تا تضمین موفقیت عملیات جنایت‌کارانه تروریستی هرچه بالاتر برود.
حال که روشن شد چگونه طرح‌های شناسایی و کسب اطلاعات نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات آخوندها با محمل «دیدار خانوادگی» پوشش داده می‌شود، بی‌مناسبت نیست که به نمونه‌ای دیگر از این سنخ یعنی نامه ۴۶ مزدور خطاب به رئیس‌جمهور آلبانی هم اشاره‌کنیم. (سایت موسوم به پیوند رهایی از سایت‌های وزارت اطلاعات ۲۷ مهر ۹۸) در این نامه که در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ توسط چهار تن از مزدوران شبکه اطلاعاتی و تروریستی نیروی قدس و به دستور وزارت اطلاعات برای شیطان سازی از مجاهدین به سفارت آلبانی در پاریس داده‌شده؛ اسامی ۴۶ تن از مأموران وزارت اطلاعات دیده می‌شوند. از این تعداد:
– افرادی از قبیل بتول سلطانی، رضا صادقی جبلی، ادوارد ترمادویان، صبا شکربیگی، نادر کشتکار و عیسی آزاده مأمورانی هستند که مستقیماً از ایران توسط وزارت اطلاعات مانند علیرضا نقاش زاده برای مأموریت به اروپا اعزام‌شده‌اند.
– افرادی مانند احسان بیدی، محمد کرمی، آن سینگلتون، مسعود خدابنده، سعید ناصری، همایون کهزادی، عبدالکریم ابراهیمی، علی‌اکبر راستگو، مهدی خوشحال کسانی هستند که بااینکه هیچ فامیلی در اشرف نداشتند تحت عنوان خانواده مجاهدین به سیرک اطراف اشرف در عراق گسیل‌شده بودند.
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
التماس خانواده مزدور موسی دامرودی از رژیم آخوندی برای دادن اجازه بازگشت وی به نزد خانواده و امتناع رژیم از این درخواست
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
التماس خانواده عظیم میش مست از رژیم آخوندی برای دادن اجازه بازگشت این مزدور به نزد خانواده اش و امتناع رژیم از این درخواست
– افرادی نظیر حسن حیرانی، حسن شهباز، رحمان محمدیان، غلامعلی میرزایی، محمدعظیم میش مست، موسی دامرودی، هادی ثانی خانی، علی هاجری، مالک بیت مشعل و غلامرضا شکری کسانی هستند که مستقیماً در ارتباط با سفارت رژیم در آلبانی هستند و برای بازگشت به زیر حاکمیت ملاها دریوزگی بسیار کرده‌اند، اما رژیم به دلیل منافع اطلاعاتی و تروریستی‌اش به آن‌ها گفته است باید در آلبانی بمانند و برای آن‌ها اجازه ورود به ایران را صادر نمی‌کند. به همین دلیل خانواده‌های آن‌ها به شکل مضحکی دست به دامن وزارت خارجه رژیم شده و از وزارت اطلاعات نزد ظریف شکایت کرده‌اند که چرا علیرغم همه خوش‌رقصی‌ها مسئله بازگشت آن‌ها به نزد خانواده را حل نکرده است. این هم نمونه‌ای دیگر از بازی با عواطف خانوادگی و تلاش وزارت بدنام برای احیای عواطف خانوادگی! که مزدوران رژیم سنگ آن را این‌همه به سینه می‌زنند.
– افرادی از قبیل آن سینگلتون، حسن عزیزی و علی‌اکبر راستگو کسانی هستند که به ایران تحت حاکمیت آخوندها رفت‌وآمد دارند و حتی برخی از آن‌ها ازجمله ان سینگلتون بر اساس گزارش شاهدان بین‌المللی در شکنجه‌گاه اوین در کنار بازجوها دیده‌شده‌اند.
– افرادی مانند مسعود خدابنده، قربانعلی حسین نژاد، محمد رزاقی، محمود سپاهی، مهدی سجودی، عادل اعظمی، منصور نظری، میرباقر صداقی، حمیرا محمدنژاد و زهرا معینی مأمورانی هستند که مستمراً در رسانه‌های حکومتی برای دروغ‌پردازی علیه مجاهدین بکار گرفته می‌شوند.
مزدوران فوق هرکدام با پوشش‌های مختلف، اهداف اطلاعاتی موردنظر آخوندها را به‌پیش می‌برند، بد نیست به یک مورد دیگر از این «محمل‌ها» که اتفاقاً بی‌ربط با موضوع تروریست افشاشده یعنی علیرضا نقاش زاده هم نیست بیشتر بپردازیم:

رهنمود استراتژیکی برای برخورد با مجاهدین

یک سرکرده اطلاعات آخوندی بنام علیرضا اکبری برای «حذف صورت‌مسئله تشکیلات مجاهدین» این‌گونه می‌گوید:
«باید در این مسیر ابزار دیپلوماسی رسمی، یعنی وزارت امور خارجه، با ابزار دیپلوماسی امنیتی، یعنی وزارت اطلاعات، هماهنگ با یکدیگر عمل کنند. هدف محوری جمهوری اسلامی‌ایران، می‌بایست پاک کردن و حذف صورت مسأله این تشکیلاتِ تروریستی باشد. اثرات ناامنی و منفی این گروهک، نه‌تنها امنیتِ داخلی ایران، بلکه امنیتِ منطقه را به خطر می‌اندازد». (خبرگزاری رسمی رژیم ـ ۲۵ آذر ۱۳۸۲)
یکی از پوشش‌های مأموران وزارت اطلاعات، در راستای پیشبرد همان رهنمود استراتژیکی یعنی حذف صورت‌مسئله تشکیلات مجاهدین در زمان حضورشان در عراق، سیرک اشرف بود که وزارت اطلاعات تحت عنوان «دیدار خانوادگی» علم کرده بود. تعدادی از مزدورانی که به سفارت آلبانی نامه فرستاده بودند نیز ازجمله کسانی هستند که بدون اینکه هیچ‌یک از بستگانشان در اشرف باشند از کار چرخانان آن سیرک بودند.
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
تقدیر مزدوران وزارت اطلاعات از نوری مالکی جنایتکار به خاطر کشتار مجاهدین در قتل عام اشرف در عراق
همان سیرک‌های و شیطان سازی‌های حول آن‌که به‌منظور زمینه‌سازی کشتار مجاهدین در اشرف ترتیب داده می‌شد و ازجمله این کشتارها حمله نیروهای تادندان‌مسلح مالکی به مجاهدان بی‌دفاع در اشرف در تاریخ ۱۰ شهریور ۹۲ و شهید کردن ۵۲ تن از آن‌ها بود؛ و البته بعد از قتل‌عام مجاهدین، همان مأمورانی که برای «دیدار خانوادگی» آن‌همه به‌ظاهر دلسوزی می‌کردند در نامه‌ای خطاب به مالکی تحت عنوان «عالی‌جناب آقای نوری مالکی رئیس‌الوزرای عراق»، «نهایت سپاسگزاری و تشکر عمیق» خود را از قاتلان مجاهدان دست‌بسته و بی‌سلاح ابراز کردند.
بنابراین هدف مطلقاً نه «دیدار خانوادگی»، بلکه غبارآلود کردن فضا برای آماده‌سازی بستر برای شبیخون جنایتکاران نیروی تروریستی قدس به ساکنان بی‌دفاع اشرف بود.

علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی ؛ مأمور اطلاعات آخوندی در توطئه  علیه مجاهدین

نمونه علیرضا نقاش زاده که اسم و عکس او در گزارش پلیس آلبانی آمده ازجمله طرح‌هایی است که با استفاده از همان «پوشش» مورداشاره دژخیم فلاحیان یعنی دیدار خانوادگی به اجرا درآمده است. نامبرده از سال ۱۳۹۴ به آلبانی تردد می‌کرد و مقاومت ایران از همان سال تحت عنوان «هشدار نسبت به حضور مزدور علیرضا نقاش زاده در آلبانی» ترددات مشکوک وی را افشا کرده بود:
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
افشای مزدور علیرضا نقاش زاده توسط مقاومت ایران در سال ۱۳۹۴
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
علیرضا نقاش زاده و مهران کریمدادی اعضای شبکه تروریستی آخوندها
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
ماموران وزارت اطلاعات علیرضا نقاش زاده (حیدر) پای هواپیمای صلیب سرخ برای ارسال به ایران تحت حاکمیت آخوندها
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
ماموران وزارت اطلاعات رله تولیدات وزارت اطلاعات توسط مزدور علیرضا نقاش زاده پیش پرداخت شرکت در تروریسم
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
ماموران وزارت اطلاعات مشارکت در تلاشهای وزارت اطلاعات آخوندها برای جلوگیری از خروج مجاهدین از لیست‌های آخوندساخته
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی رژیم در کنار سایر مأموران وزارت کثیف اطلاعات در اروپا
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
دستخط طاهره زارنچی و گواهی به مزدوری علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی در تیرانا چندروز پیش از اجرای طرح تروریستی آخوندها
علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی
اعتراف سایت وزارت اطلاعات آخوندها به ورود مزدور علیرضا نقاش زاده به ایران آخوندها رودروی سایت دروغ ساز مشرق نیوز