۱۳۹۸ دی ۲۲, یکشنبه

ضربه استراتژیک و بحرانهای خامنه‌ای ، گفتگو با سنابرق زاهدی


ضربه استراتژیک و بحرانهای خامنه‌ای ، گفتگو با سنابرق زاهدی



ضربه استراتژیک و بحرانهای خامنه‌ای ، در حالی که با هلاکت پاسدار سلیمانی، عصای قدرتش را از دست داد، برای نشان‌ دادن علائم حیاتی نظامش، به نمایش و بهره‌برداری از جسد سردارش می‌پردازد و بیهوده تلاش میکند با چرخاندن جنازه قاتل کودکان سوری، در مشهد و اهواز، و قم و تهران و کرمان، نظامش را سرپا نشان دهد. اما هلاکت پاسدار سلیمانی، تأثیرات عمیقی را، در تمامیت نظام، از جمله موقعیت رژیم در کشورهای منطقه گذاشته…
در همین رابطه دکتر سنابرق زاهدی، مسئول کمیسیون قضاییِ شورای ملی مقاومت ایران درگفتگویی باتلویزیون ایران آزاد به موضوعات فوق پرداخته و به سئوالات پاسخ میدهد.
سنابرق زاهدی: قاسم سلیمانی در واقعیت، پراتیک حاکم عراق بود. رهبر و همه سران عراق از او دستور میگرفتند و به نوعی رهنمودهای او را عملی میکردند. وقتی رهبر کشوری کشته بشود و یا بمیرد تحول بزرگی محسوب میشود و اوضاع را دچار نوعی نوساناتی بکند تا این دوران گذار بگذرد تا اوضاع به سمت ثبات برود و این در مورد عراق صادق است. کشته شدن سلیمانی که همزمان بود با آتش زدن سفارت آمریکا و حمله به مزدوران رژيم در آلبوکمال و البته اینها غیر قابل قیاس با زدن سلیمانی بود، این تحولات و بطور خاص کشته شدن این دژخیم به قول یکی از دست اندرکاران قیام عراق میگفت، ما بعنوان حاکم در عراق از او یاد میکردیم، رژيم با تمام توان وارد شد ولی به نظر میآید روند اوضاع علیه رژيم در عمق و محتوی بسیار چرخیده، چون مهره استراتژیکی خودش برای عراق را از دست داده، مرگ قاسم سلیمانی بطور مقطعی یک نوع تجزیه نیروها را موجب شد، برخی از روندها را تسریع کرد از جمله جدا شدن مقتدی صدر از جریان انقلاب عراق و ایستادنش بطور کامل العیار در کنار خامنه‌ای و قاسم سلیمانی و کما اینکه برخی تحولات در این فاصله اتفاق افتاد ولی به هر حال اینها تاثیر جدی بر روند عراق نخواهد داشت و خلقی علیه رژیم اشغالگر آخوندی قیام کرده و این قیام به سرعت خودش را جمع و جور خواهد کرد و ادامه خواهد داشت.

پرسش: درباره رفتن مقتدی صدر به خانه قاسم سلیمانی نظر شماچه هست؟

کلیپ کنفرانس


ضربه استراتژیک و بحرانهای خامنه‌ای ، گفتگو با سنابرق زاهدی

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha