۱۳۹۸ دی ۲۵, چهارشنبه

آلبانی دو دیپلومات تروریست رژیم ایران را اخراج کرد



آلبانی دو دیپلومات تروریست رژیم ایران را اخراج کرد

                                             لانه تروریستی رژیم آخوندی در آلبانی 


                                         محمدی نیاعضو مهم اطلاعات که سفیر رژیم درآلبانی بود وقبلا اخراج شده بود 

امروز چهارشنبه ۲۵دیماه۹۸ وزارت اروپا و امورخارجه آلبانی تصمیم گرفت که نمایندگیهای دیپلماتیک سفارت رژیم ایران در آلبانی، محمدعلی ارض پیما نعمتی و سید احمد حسینی، به‌خاطر انجام فعالیتهایی که با استاتوی آنها و اصول کنوانسیون وین در مورد روابط دیپلماتیک مغایرت دارد به‌عنوان عناصر غیرمطلوب اعلام شوند.
از دو نماینده رژیم در ایران خواسته شد که خاک جمهوری آلبانی را فورا ترک کنند.

  • رویترز: آلبانی میزبان قرارگاه مخالفان رژیم ایران، دو دیپلمات رژیم ایران را اخراج می‌کند

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ۲۵دی ۹۸ درباره اخراج دو دیپلمات تروریست رژیم ایران از آلبانی نوشت:
«آلبانی، که میزبان قرارگاه هزاران عضو گروه مخالف رژیم ایران است، بیش از یک‌سال پس از بیرون انداختن سفیر رژیم ایران، دو دیپلمات دیگر این رژیم را از این کشور اخراج کرد.
کفیل وزیر خارجه آلبانی گنت کاکای هویت این دو دیپلمات را در یک اطلاعیه محمدعلی ارض پیما نعمتی و احمد حسینی الست اعلام کرد.
آنها به‌خاطر فعالیت غیرهمخوان با استاتوی دیپلماتیک‌شان اخراج شده‌اند. این عبارتی است که درباره جاسوسی بکار برده می‌شود.
وزیر گفت: از دو نماینده رژیم ایران خواسته شده بلادرنگ خاک جمهوری آلبانی را ترک کنند.
در دسامبر ۲۰۱۸، آلبانی سفیر رژیم ایران و یک دیپلمات دیگر این رژیم را به‌خاطر «آسیب رساندن به امنیت ملی» این کشور اخراج کرد.
طی شش سال گذشته، آلبانی عضو ناتو، و هم‌پیمان آمریکا، میزبان قرارگاه اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران بوده که مخالفان حکومت مذهبی ایران هستند.
این گروه بر اساس یک توافقنامه که با حمایت آمریکا حاصل شده بود، بعد از این‌که آنها در مقر قبلی‌شان در عراق مورد حمله قرار گرفتند، به آلبانی نقل مکان کرد.
رسانه‌های آلبانی به‌شکل گسترده‌یی اظهارات ولی‌فقیه رژیم ایران علی خامنه‌ای که در همین ماه به آلبانی به‌عنوان «کشور کوچک ولی شریر اروپایی اشاره کرده بود واکنش نشان دادند».

  • خبرگزاری آسوشیتدپرس:آلبانی دو دیپلمات ایرانی را اخراج کرد

آسوشیتدپرس روز ۲۵دی نوشت: وزارت‌خارجه آلبانی روز چهارشنبه دو دیپلمات ایرانی را به‌خاطر فعالیت‌های «خارج از چهارچوب استاتوشان» اخراج کرد.
بیانیه وزارت‌خارجه گفت دو دیپلمات محمدعلی ارض پیما نعمتی و سید احمد حسینی الست به‌عنوان افرادی نامطلوب اعلام شدند و از آنها خواست « فورا» آلبانی را ترک کنند.
آلبانی در دسامبر ۲۰۱۸دو دیپلمات ایرانی را به‌خاطر « نقض استاتوشان » از طریق شرکت در فعالیت‌ها غیرقانونی نامشخص که امنیت کشور را تهدید می‌کرد، اخراج کرد.
آلبانی محل استقرار در حدود ۲۵۰۰نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق اپوزیسیون رژیم ایران است که از عراق به اینجا نقل مکان کرده‌اند.

  • تاپ چنل – تلویزیون آلبانی گزارش داد -وزیر کاکای اعلام کرد که از این دو نماینده رژیم ایران در سفارت آن خواسته شد خاک آلبانی را سریعاً ترک کنند

این افراد روابط مستقیم با قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس رژیم ایران که توسط آمریکا کشته شد داشتند.
-سرویسهای اطلاعات مخفی آلبانی که توسط دوستان خارجی کمک شدند توانستند اطلاعاتی از طرح‌های آنها در حمله به سفارت آمریکا در بغداد را به‌دست آورند که بخشی از حمله طراحی شده توسط قاسم سلیمانی بود که دلایلی را که منجر به کشته شدن او شد تأیید می‌کند.

  • خبرگزاری نیروی تروریستی قدس: بهانه میزبان مجاهدین برای اخراج دو دیپلمات نظام، کشور آلبانی میزبان بزرگترین مقر مجاهدین خلق است

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس۲۵دی ۹۸ نوشت: وزرات امور خارجه آلبانی دو دیپلمات ایرانی در این کشور را به‌خاطر آن چه که رعایت نکردن کنوانسیون روابط دیپلماتیک خواند، اخراج کرد.
معاون وزیر خارجه آلبانی روز چهارشنبه اعلام کرد وزیر امور خارجه این کشور دستور اخراج دو دیپلمات ایرانی از این کشور را صادر کرده است.
وزارت امور خارجه آلبانی ادعا کرده است که این دو دیپلمات ایرانی -که یکی از آنها وابسته فرهنگی و دیگری دبیر سوم سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلبانی است- به‌دلیل رعایت نکردن کنوانسیون روابط دیپلماتیک (کنوانسیون وین) از آلبانی اخراج شده‌اند.
دولت آلبانی سال گذشته اقدام به اخراج سفیر و یکی از دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران در این کشور کرده بود.
کشور آلبانی میزبان بزرگترین (محل استقرار) مجاهدین خلق است.

یادآوری می‌کنیم که روز چهارشنبه شب ۱۹دسامبر۲۰۱۹ برابر با ۲۸آذر۹۷ آلبانی سفیر رژیم ‌آخوندی و رئیس ایستگاه وزارت اطلاعات به‌عنوان«عنصر نامطلوب» و تهدید تروریستی و امنیتی اخراج شدند.
سازمان مجاهدین خلق ایران قبلاً اعلام کرده بود: غلامحسین محمدنیا سفیر رژیم در آلبانی مشخصاً برای انجام مأموریت علیه مجاهدین به آلبانی آمده و باید همراه سایر دیپلمات تروریستها و جاسوسان از آلبانی اخراج شود.
دیپلمات تروریست اخراجی دیگر مصطفی رودکی است که برای توطئه علیه مجاهدین به مقام دبیر اول سفارت رژیم گماشته شده بود و توسط مقاومت ایران افشا شد.
همزمان با اخراج سفیر رژیم آخوندی از آلبانی، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که: این دو عامل رژیم ایران حملات تروریستی در آلبانی را برنامه‌ریزی می‌کردند و کشورهای اروپایی تنها امسال، سه توطئه رژیم ایران را خنثی کرده‌اند.
تاپ چنل کانال تلویزیون آلبانی روز چهارشنبه شب ۱۹دسامبر ۲۸ آذرماه در این باره گفت اخراج دو دیپلمات تروریست اطلاعاتی رژیم در آلبانی به‌خاطر درگیر بودن آنها در فعالیت‌های تروریستی که امنیت این کشور را به خطر می‌اندازد اعلام شد.
متعاقباً بالکان وب گزارش کرد آلبانی سفیر رژیم ایران و یک مقام دیگر را «عنصر نامطلوب» اعلام کرد و آنها را اخراج می‌کند.
منابع وزارت اروپا و امور خارجه به بالکان وب گفتند که تصمیم آلبانی برای اخراج سفیر ایران و یک مقام دیگر به‌عنوان عنصر نامطلوب پس از مشورت با کشورهای متحد به‌دلیل فعالیت‌های آنها در آلبانی در نقض با استاتوی دیپلماتیک آنها اتخاذ شده است و ما به‌خاطر می‌آوریم که مجاهدین که در کشور ما هستند،‌ غلامحسین محمدنیا سفیر ایران در تیرانا را متهم به این‌که مأمور سرویسهای مخفی ایران است کرده بودند.
آسوشیتدپرس نیز گزارش کرد: آلبانی محل سکونت بیش از ۲۰۰۰تن از اعضای گروه اپوزیسیون در تبعید مجاهدین خلق می‌باشد که از عراق به آنجا منتقل شده‌اند.



در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha