۱۳۹۸ دی ۲۵, چهارشنبه

نیویورک تایمز :سپاه پاسداران با شلیک دو موشک هواپیمای اوکراینی را سرنگون کرد + فیلم





نیویورک تایمز :سپاه پاسداران با شلیک دو موشک هواپیمای اوکراینی را سرنگون کرد + فیلم




                        وید ئو شلیک موشک به هواپیمای اکراینی 


ویدئویی که از ایران به‌دست نیویورک تایمز رسید، نشان می‌دهد هواپیمای اوکراینی دو بار مورد اصابت موشک پاسداران قرار گرفته است. نیویورک تایمز واقعی بودن ویدیوی جدید را تأیید کرده است. در این ویدیو مشاهده می‌شود که سپاه پاسداران دو موشک با فاصله زمانی ۳۰ثانیه به سوی این هواپیما شلیک کرده است.
خبرگزاری فرانسه و وال استریت ژورنال این خبر را پوشش داده‌اند.
در این ویدیو شلیک دو موشک از سوی پدافند هوایی سپاه پاسداران به هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین مشاهده می‌شود. همه ۱۷۶مسافر و خدمه این هواپیمای اوکراینی در اثر این حمله موشکی جان‌ باختند.
بر اساس خبر نیویورک تایمز ترانسپاندر این هواپیما در اثر اصابت اولین موشک از کار افتاده است. این هواپیما در اثر اصابت موشک نخست دستخوش آتش می‌شود، ولی سقوط نمی‌کند. خلبان پس از قطع ترانسپاندر تلاش می‌کند به فرودگاه بازگردد. نیویورک تایمز در ادامه نوشته است که هواپیما پس از آن مورد اصابت موشک دوم واقع می‌شود و دقایقی پس از آن منفجر می‌گردد.

رژیم آخوندی خبر حمله موشکی سپاه پاسداران به هواپیمای اوکراینی را برای چند روز کتمان کرد و گفت این هواپیما بر اثر آتش گرفتن موتور سقوط کرده است.
پس از افشای این موضوع توسط دولت اوکراین و پافشاری دولت کانادا، پاسدار امیر حاجی زاده، مجبور به اقرار شد و شلیک موشک توسط سپاه پاسداران را به‌عهده گرفت و آنرا خطای سهوی و انسانی اعلام کرد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز سه‌شنبه ۲۴دیماه از دستگیری فردی خبر داد که از اصابت موشک به هواپیمای مسافربری اوکراینی فیلم‌برداری کرده است.

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha